halfnaakt? Je bent zeker niet goed bij je hoofdquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij jou zou ik ook halfnaakt zitten, wel in de boeien en ketens, maar toch...
Aangezien jij mr. Friendzone bent zijn dat er heel wat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spullen zoeken ze maar uit![]()
En al m'n vrouwelijke vrienden eens flnk door 't matras trekken
En dat. Ook al is het niet om aan te zien, krijg ik mijn date er hoogstwaarschijnlijk nog mee aan het lachenquote:
Jij neemt posts van Nouk te letterlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Aangezien jij mr. Friendzone bent zijn dat er heel wat.
mooie burnquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Aangezien jij mr. Friendzone bent zijn dat er heel wat.
Zo'n zwart-wit gestreept gevangenis pak dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
halfnaakt? Je bent zeker niet goed bij je hoofd
de achterkant ziet er iig smakelijk uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat. Ook al is het niet om aan te zien, krijg ik mijn date er hoogstwaarschijnlijk nog mee aan het lachen
Tsss betweterquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is 't al sinds 18:01 hoor
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat. Ook al is het niet om aan te zien, krijg ik mijn date er hoogstwaarschijnlijk nog mee aan het lachen
ik ging meer voor dat 'half' wegquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n zwart-wit gestreept gevangenis pak dan?
Je vraagt me iets wat een week terug wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef Graseter het volgende:
Flip, waarom moest jij trouwens lachen toen -Engel- mij puppy noemde!
Yay. Voetbal.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hehe.
Paps mams en zus kijken beneden vitesse-nac.
Is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vraagt me iets wat een week terug was
En je bent ook net een puppy. Qua uiterlijk, gedrag en leeftijd
Kusjeee
Ik oefen de intro van Sweet Child o Minequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hehe.
Hihi en als je dan bijna dood gaatquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik jouw advies op moet volgens moet een goede vriend van Flip worden.
Ze zat me op de meet heel de tijd lastig te vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik ook echt het plan had om verder te gaan dan datquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik jouw advies op moet volgens moet een goede vriend van Flip worden.
Eredivisie live. Toch mis ik het wel een beetje nu ik hier het niet meer heb. Maar morgen naar broer in Tilburg. de klassieker en Roda-PSV kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hehe.
Dus als er geneukt wordt zit je niet in de friendzone?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof ik ook echt het plan had om verder te gaan dan dat![]()
Nee, vriendschap kan niet.. Er moet geneukt worden anders "friendzone" Dat is de grootste bullshit ooit
Volgens Pup welquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus als er geneukt wordt zit je niet in de friendzone?
Kun je die van Shine on You Crazy Daimond van Pink FLoyd al? Die is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik oefen de intro van Sweet Child o Mine
Hahaha, en dat is vaak het leukst om te zien dus, zit wel goed danquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het ook wel, mijn achterste kon de goedkeuring al krijgen dus ik kan rustig slapen
slaaphoofdquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het ook wel, mijn achterste kon de goedkeuring al krijgen dus ik kan rustig slapen
Hier is het ook koud.. In 't oosten is zelfs nachtvorst voorspeld..quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verwarming aan.. Dik vest aan.. Dekente over me heen.. Varken op schoot en het nog steeds koud hebben..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Verwarming aan.. Dik vest aan.. Dekente over me heen.. Varken op schoot en het nog steeds koud hebben..
zit ik in het oosten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier is het ook koud.. In 't oosten is zelfs nachtvorst voorspeld..
nee, geen ijsberen of pinguinsquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das toch wel erg hoor GvsE
Er lopen nog geen ijsberen langs als je uit het raam kijkt?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze zat me op de meet heel de tijd lastig te vallen.
Ze is pas lief als ze geflipt is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
maar dat duurt vast niet lang.. Kom maar hier op schoot slapen.. Dat is lekker warmquote:
godverquote:
Ik vroeg het niet aan jou eigenlijk maar aan mn maten....quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je datStel eens een gerichtere vraag.
Nou ja, jij bent niet warm, maar ik zal het wel worden op uw schootquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat duurt vast niet lang.. Kom maar hier op schoot slapen.. Dat is lekker warm
Noeees. 1 van de 2 dingen die ik te weten ben gekomen op de Meet is dat ik schattig ben. Dat hebben 6 mensen bevestigdquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Ze is pas lief als ze geflipt is...
warm voor mij dus. Dat jij het koud of warm hebt is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent niet warm, maar ik zal het wel worden op uw schoot![]()
slaapzequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, geen mensen die me bezig houden met een boeiend gesprek vandaag verder..
Ik duik m'n bed in..
Trusten singles
auw , mijn smaak verschilt van de jouwe soms.quote:
Weet ik, maar ik kan het je beter vertellen dan je matenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou eigenlijk maar aan mn maten....
maar goed , nu je hier toch bent , wie ben jij ?
Wat nu weer , weet je niet dat ik naast je in de kamer zit ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dat duurt vast niet lang.. Kom maar hier op schoot slapen.. Dat is lekker warm
Ik smelt door uquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
warm voor mij dus. Dat jij het koud of warm hebt is niet mijn probleem
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent niet warm, maar ik zal het wel worden op uw schoot![]()
jij bent te druk bezig met je muziekquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat nu weer , weet je niet dat ik naast je in de kamer zit ?
Goeie nacht vriend.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, geen mensen die me bezig houden met een boeiend gesprek vandaag verder..
Ik duik m'n bed in..
Trusten singles
Tyquote:
I only accept first hand..quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noeees. 1 van de 2 dingen die ik te weten ben gekomen op de Meet is dat ik schattig ben. Dat hebben 6 mensen bevestigd
dat u-gedoe.. Zo oud ben ik niet.. Jij bent hoogbejaarderquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik smelt door u(jemig wat een slijmbal)
Gewoon in je vrije uurtjes, mocht je achter de pc zitten, gewoon mee posten. Ik lees ook niet alles terug en ik ben een werkloze/levenloze ziel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
TyMaar ik zal niet zo heul veel posten in Singles, want dat zal ik nooit bij kunnen houden met mijn studie enzulks
Ik heb paar weken terug ook al paar keer gepost in singles maar minder dan nu
Niet veel , ben nu al afgeknapt..quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kan het je beter vertellen dan je maten
Wie ik ben? Een FOK!user sinds 4 maanden ofzo, vooral te spotten in ONZ en Hoe Voel Je Je Nu van R & P. Euhm singleeIk studeer atm in Amsterdam en ik ga elk weekend uit. Und wat wil je nog meer weten?
Yeah, wij hebben ook maar een proef abbo, maar ik denk zomaar dat mijn vader het wel aan gaat schaffen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eredivisie live. Toch mis ik het wel een beetje nu ik hier het niet meer heb. Maar morgen naar broer in Tilburg. de klassieker en Roda-PSV kijken
WHUT NU AL.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet veel , ben nu al afgeknapt..
*kitao , hufter , doe eindelijk eens normaal klotebeest*
Is nog geen vrijbrief om te gaan rollebollen met een gelikte een muurtje verder.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent te druk bezig met je muziek
Inderdaad, ik ben al redelijk oud aan het wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat u-gedoe.. Zo oud ben ik niet.. Jij bent hoogbejaarder
En idd.. De zeep ligt in de keuken.. Je mag kiezen.. Afwasmiddel of uni cura
Ga je m trekken ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat u-gedoe.. Zo oud ben ik niet.. Jij bent hoogbejaarder
En idd.. De zeep ligt in de keuken.. Je mag kiezen.. Afwasmiddel of uni cura
Die heb je net ontmoet sukkeltje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WHUT NU AL.
RecordjeVertel wat deed ik verkeerd, kan ik het onthouden als enge mensen mij gaan lastig vallen
dan moet je maar eens wat meer aandacht aan mij gaan besteden. Je hoort mn geklappertand niet, je ziet me niet bibberen.. Je verwaarloost mequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Is nog geen vrijbrief om te gaan rollebollen met een gelikte een muurtje verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |