halfnaakt? Je bent zeker niet goed bij je hoofdquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bij jou zou ik ook halfnaakt zitten, wel in de boeien en ketens, maar toch...
Aangezien jij mr. Friendzone bent zijn dat er heel wat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Spullen zoeken ze maar uit![]()
En al m'n vrouwelijke vrienden eens flnk door 't matras trekken
En dat. Ook al is het niet om aan te zien, krijg ik mijn date er hoogstwaarschijnlijk nog mee aan het lachenquote:
Jij neemt posts van Nouk te letterlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Aangezien jij mr. Friendzone bent zijn dat er heel wat.
mooie burnquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Aangezien jij mr. Friendzone bent zijn dat er heel wat.
Zo'n zwart-wit gestreept gevangenis pak dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
halfnaakt? Je bent zeker niet goed bij je hoofd
de achterkant ziet er iig smakelijk uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat. Ook al is het niet om aan te zien, krijg ik mijn date er hoogstwaarschijnlijk nog mee aan het lachen
Tsss betweterquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is 't al sinds 18:01 hoor
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dat. Ook al is het niet om aan te zien, krijg ik mijn date er hoogstwaarschijnlijk nog mee aan het lachen
ik ging meer voor dat 'half' wegquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo'n zwart-wit gestreept gevangenis pak dan?
Je vraagt me iets wat een week terug wasquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef Graseter het volgende:
Flip, waarom moest jij trouwens lachen toen -Engel- mij puppy noemde!
Yay. Voetbal.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hehe.
Paps mams en zus kijken beneden vitesse-nac.
Is dat goed of slecht?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vraagt me iets wat een week terug was
En je bent ook net een puppy. Qua uiterlijk, gedrag en leeftijd
Kusjeee
Ik oefen de intro van Sweet Child o Minequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hehe.
Paps mams en zus kijken beneden vitesse-nac.
Hihi en als je dan bijna dood gaatquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik jouw advies op moet volgens moet een goede vriend van Flip worden.
Ze zat me op de meet heel de tijd lastig te vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |