Het smaakt lekker. Dat jij dat nou niet vind betekent niet dat dat een universele waarheid is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef Madridista het volgende:
Ik wil graag weten wat het lekkere of positieve aan bier is zodat ik het ook leer waarderen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Het smaakt lekker. Dat jij dat nou niet vind betekent niet dat dat een universele waarheid is.
[..]
Het smaakt lekker. Dat jij dat nou niet vind betekent niet dat dat een universele waarheid is.
Kun je beschrijven wat het lekkere eraan precies is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef Wille_und_Vorstellung het volgende:
De smaak is bijzaak, maar ik verkeer in de gelukkige positie dat ik ook de smaak erg kan waarderen.
na het werk een koud biertje met je collegas niets is fijner dan datquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:30 schreef Madridista het volgende:
[..]
Kun je beschrijven wat het lekkere eraan precies is?
Heb het net voor het eerst gedronken en ik vond het niet bepaald lekker smaken
Aldus een maagdquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
na het werk een koud biertje met je collegas niets is fijner dan dat
Ik heb het over de smaak.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:31 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
na het werk een koud biertje met je collegas niets is fijner dan dat
Klopt ik vind het 'gewoon'ook niet lekker hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:33 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik heb het over de smaak.
Gewoon zuur.
Goede reactiequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:33 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn genieten van bier is dat ik het koppel aan de gezelligheid van de kroeg.
De smaak zelf ga je dan vanzelf waarderen.
Het smaakt lekker. Dat jij dat nou niet vindt, betekent niet dat dat een universele waarheid is.
Hoeveel bier moet je drinken voordat je er wat van voelt?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:35 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Klopt ik vind het 'gewoon'ook niet lekker hoorje moet het drinken als je dr echt aan toe bent na een lange dag een koel biertje het eerste flesje is niet zo lekker maar de 2e
hmmmm
je moet ook niet alleen gaan drinken dat is niks aan
Jij 1.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hoeveel bier moet je drinken voordat je er wat van voelt?
In den beginne merk je dat de 2e en 3e etc. beter smaken dan de eerste, maar na enige oefening zal de eerste ook al prima smaken. Aan dat idee moet je je vasthouden, wanneer je begint met bier drinken.quote:
op de nuchtere maag met warm weer is een biertje al genoeg dan voel je wel een beetjequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:38 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hoeveel bier moet je drinken voordat je er wat van voelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |