GMTAquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef APK het volgende:
Volgens mij is 'bietensalade' één woord.
Dat eerste wordt wat lastig, ik woon in een durpquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal ben and jerry's of neem een wodka rebull als toetje
Je kent haar echt al een beetje he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Geef die gozert van je dan effe een schop dat 'ie iets gaat maken of halen.
Ik heb alleen maar goeie ideeënquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste wordt wat lastig, ik woon in een durp
Dat tweede gaat wel lukken, goed idee!
[..]
Je kent haar echt al een beetje he?
Ik dacht er over, maar ze heeft ook al een pijnlijk pootje.quote:
Ik weet waar Greys dr huis woontquote:
APK wilde pizza.... heb jij zijn adres? Regel ik dat ff. Pm me maar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht er over, maar ze heeft ook al een pijnlijk pootje.
Da's teveel, vind je ook niet? Strijk eens over je hart?
Als ik in de prak lig boeit het jou ook niet, gewoon een extra fout toevoegen aan de TT als je toch aan het veranderen gaat.quote:
Goedzo! Scheelt je weer deuren opdoen en dingen wegscheppen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oi, ik nam het voor je op, trut!
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
APK wilde pizza.... heb jij zijn adres? Regel ik dat ff. Pm me maar.
Je weet wel beter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik in de prak lig boeit het jou ook niet,
Neequote:gewoon een extra fout toevoegen aan de TT als je toch aan het veranderen gaat.
Das best kut.quote:
Hoeveel bruggen zijn er helemaal?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das best kut.
Maar, jij kan zijn IP adres zien toch? Ik heb vriendjes bij 3 ISPdoe maar PM
Die info kan ik inmiddels ook wel deduceren.quote:
Zoiets zou mijn Greysje noooooooit doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik in de prak lig boeit het jou ook niet, gewoon een extra fout toevoegen aan de TT als je toch aan het veranderen gaat.
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel bruggen zijn er helemaal?
Wil je gratis pizza? Geef je adres maarquote:
Kwartje valt nu pasquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah. He he... het duurt ff, maar dan heb je ook wat
Jij bent de reden dat mensen hier nooit adressen durven geven, al is het maar voor een kerstkaartquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je gratis pizza? Geef je adres maar
Ondankbare krengen zijn jullie! Kunnen jullie wat graties krijgen, is het weer niet goed. Nep Hollandersquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat mensen hier nooit adressen durven geven, al is het maar voor een kerstkaart
En toch hou je stiekem wel een beetje van (sommigen van) onsquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ondankbare krengen zijn jullie! Kunnen jullie wat graties krijgen, is het weer niet goed. Nep Hollanders
Tuurlijk. Je weet toggggquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch hou je stiekem wel een beetje van (sommigen van) ons
Ben nu chocoladerozijnen aan het etenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En had je een toetje?
Ik niet, en nu wilde ik dat ik een toetje had
Ahhhhh, ik wil!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben nu chocoladerozijnen aan het eten
Op de één of andere manier voel ik me aangesprokenquote:
We hebben maar een half bakje, dus eigenlijk is de Gb in de toekomst nu al jaloers op de Gb nu.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhh, ik wil!
Oh, deze gaat over jou!
Have fun!quote:
Ow ja leuk! Ik ga meteen ff kijken, gewoon andrelon.nl ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Maes het volgende:
Hoi
Willen jullie stemmen op R? Ze staat op de Andrelon site voor het mooiste haar van Nederland
[ afbeelding ]
Over haar gesproken, er bestaat nog wel mooie reclame:quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Maes het volgende:
Hoi
Willen jullie stemmen op R? Ze staat op de Andrelon site voor het mooiste haar van Nederland
[ afbeelding ]
Ik vond de pose ook briljant, wat zijn katten ook leuk hequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, toen ik die foto bekeek wist ik dat je zou moeten lachen om Poeska op de achtergrond. Die dikke plop dat het is
Ze zijn hier allemaal leuk. Maar Poeska praat veel en antwoord ook echt en ze geeft high fives iedere keer als je de kamer in komtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vond de pose ook briljant, wat zijn katten ook leuk he
Lekker! Ik ga morgen ook cocoonen, want dat is sowieso fijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Maes het volgende:
Fijn!!!!!
Manloos zijn gaat prima. En morgen ga ik lekker cocoonen () Ik ben heel erg verkouden en ga op de bank liggen en filmpjes kijken
Zeg even HOE ik moet stemmen dan, want ik ben inmiddels 30 blz's met inzendingen verder en waar staat ze dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Maes het volgende:
Fijn!!!!!
Manloos zijn gaat prima. En morgen ga ik lekker cocoonen () Ik ben heel erg verkouden en ga op de bank liggen en filmpjes kijken
Steil, maar het gaat zo hard met die foto's volgens mij doen alle meisjes van Nederland meequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Maes, ik heb iets meer info nodig om te kunnen stemmen, want ik heb nu 13 bladzijdes bekeken met foto's en ik kan haar niet vinden nogStaat ze onder 'slag'? Of 'steil'?
Oh fuck, ik zit bij 'slag' te zoekenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Steil, maar het gaat zo hard met die foto's volgens mij doen alle meisjes van Nederland mee
Ik heb gestemd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Maes het volgende:
http://actie.andrelon.nl/?utm_campaign=Het+mooiste+haar+van+Nederland&utm_medium=banner&utm_source=Andrelon-nl&utm_content=Homepage+banner#/gallerij
2e pagina steil
Serieus?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
Kijk, hij heeft de meeste stemmen tot nu toe geloof ik![]()
![]()
http://actie.andrelon.nl/(...)anner#/gallerij/4365
Goed plan!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook nog ff op hem stemmen
Is dat Co d'r Koekie?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
http://actie.andrelon.nl/(...)anner#/gallerij/4999
Ach, zoiets is toch vooral zo veel mogelijk bekenden overhalen op je te stemmen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Jij zou ook mee moeten doen Gb
Co ook, trouwens
Nee toch? Wel een kjoetie!quote:
Slag, jaquote:
Nee ik bedacht het me ook netquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als vrouw ingedeeld worden in de catagorie slag lijkt mij niet echt euh, flaterend.
Slagggggg, met zo'n harde Nederlandse gggggquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als vrouw ingedeeld worden in de catagorie slag lijkt mij niet echt euh, flaterend.
Ken jij het hele script van Closer uit je hoofd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ineens aan Closer:
That's the spirit. Thank you. Thank you for your honesty. Now fuck off and die, you fucked up slag.
Niet helemaal natuurlijk, maar sommige dingen zijn na een paar keer kijken wel blijven hangen jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ken jij het hele script van Closer uit je hoofd?
Zo'n 'gggggggg' waar je lekker mee kunt vloeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Slagggggg, met zo'n harde Nederlandse ggggg
Die had je al gezien, zei jequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n 'gggggggg' waar je lekker mee kunt vloeken.![]()
Ik kruip weer even naast Qwea, Wall Street kijken.
Ja, was leuk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Cat! Was het leuk?
Willeke is schattig
Dit is een eckte chick flick maar dan wel eentje met humor. Daarom vond ik hem zo leuk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:33 schreef Greys het volgende:
Klinkt als een prima besteed dagje Cat!
Heb even die film ge-ie-em-dee-beed en dat is die metDrew!
Ik hou van chick flicks, dus misschien ga ik daar volgend weekend met Goodbye heen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is een eckte chick flick maar dan wel eentje met humor. Daarom vond ik hem zo leuk.![]()
In de spoiler een stukje uit de film:Over de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je hem gezien moet hebben![]()
Ik wil ook nog zo graag Leap Year zien! Die lijkt me ook zo klefleuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Precies! Het was een teaser.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Over de spoiler:
Ik denk dat je hem gezien moet hebben![]()
Ja, die lijkt me ook mooi.quote:Ik wil ook nog zo graag Leap Year zien! Die lijkt me ook zo klefleuk!
Dezequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Hebben ze Lady Marmelade al gezongen?
Ik heb die film ooit een keer gezien toen ik stoned was, dacht dat 'ie een jaar of 10 duurde.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Deze
God, wat ben ik toch een kwijlbak als het om die mutsenfilms gaat
Ik ben echt benieuwd! Denk dat we zaterdag wel gaan, Goodbye en ik zouden dan toch al een wilde-wieven-avond houdenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! Het was een teaser.![]()
Maar hij is echt leuk. Met zonnebankbruinpaniek en rare vrienden en open toiletdeuren.En nu houd ik erover op.
![]()
Die moet ik dan maar even dingesen op de computer, want die draait niet meer.quote:Ja, die lijkt me ook mooi.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die film ooit een keer gezien toen ik stoned was, dacht dat 'ie een jaar of 10 duurde.![]()
En toen ik dacht dat 'ie eindelijk afgelopen was stopte iemand de tweede helft van de film in de DVD-speler.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb die film ooit een keer gezien toen ik stoned was, dacht dat 'ie een jaar of 10 duurde.![]()
En toen ik dacht dat 'ie eindelijk afgelopen was stopte iemand de tweede helft van de film in de DVD-speler.
Was het gezellig met APK?quote:
Was een andere Qwea hoor, zo heet mijn knuffeltje van vroeger.quote:
Wat vond je een mooi stuk?quote:Op zondag 19 september 2010 00:17 schreef APK het volgende:
Truste.
Dit vind ik trouwens wel een mooi stuk, kan mij echt helemaal niets van die film meer herinneren behalve Lady Marmelade.
Reclame.
nee, maar ik zat in m'n myAT te kijken en vroeg me af waar de FFSC gebleven wasquote:Op zondag 19 september 2010 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Zat je nog in het vorige topic te posten?
Dat stukje net voor de reclame.quote:Op zondag 19 september 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
Wat vond je een mooi stuk?
Roxanne/tango?
Die gast is veel te knap, als ik vrouw was zou ik 'em gaan stalken.quote:Ik zat toen in de bioscoop te janken bij dit nummer. Het is te klef om te mogen bestaan eigenlijk, maar ik vind het nog steeds mooi![]()
Mwah...quote:Op zondag 19 september 2010 00:30 schreef APK het volgende:
Die gast is veel te knap, als ik vrouw was zou ik 'em gaan stalken.
Moest je lang zoeken?quote:
lelijk, nee, is met een lepel op d'r neus ook goed?quote:Op zondag 19 september 2010 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Moest je lang zoeken?
Er zijn vast ook wel lelijke foto's van jou te vinden. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 september 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
lelijk, nee, is met een lepel op d'r neus ook goed?
Is handig toch?quote:Op zondag 19 september 2010 00:38 schreef Greys het volgende:
En ik moest idd wel even zoeken naar een lelijke foto van McGregor.
Hij is wel cute idd. Alleen jammer dat is 1m50 is ofzo
Ik heb nooit plek in mijn handtasjes. Daar zit voor mijn gevoel altijd mijn hele leven in, ik kan er nooit iets in vindenquote:Op zondag 19 september 2010 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is handig toch?
Kun je gewoon in je handtasje meenemen.
Daar gaan we zeker even op stemmen Maes!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Maes het volgende:Hoi
[ afbeelding ]
die staat op m'n laptop, dat wordt morgen, die heb ik hier nietquote:Op zondag 19 september 2010 00:42 schreef Greys het volgende:
Zwab, heb je ook de onge-beerde versie van die foto met die lepels even trouwens?
Want die heb ik zelf niet geloof ikEven in een spoilert, ivm Ll. Dan kan ik hem pikken!
Oke, dank je alvast!quote:Op zondag 19 september 2010 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die staat op m'n laptop, dat wordt morgen, die heb ik hier niet
Ja, pedobear.quote:Op zondag 19 september 2010 00:55 schreef Greys het volgende:
Die Beer is Loveless, maar dat had je al begrepen?
Speelt hij nog veel met zijn eten ofzo, dat hij een plastic bank heeft.?quote:
Die had hij speciaal neergezet omdat ik Flurries kwam eten.quote:Op zondag 19 september 2010 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Speelt hij nog veel met zijn eten ofzo, dat hij een plastic bank heeft.?
Ja, er waren ineens hitsige huisvrouwenquote:Op zondag 19 september 2010 01:03 schreef APK het volgende:
Aan het geluid in de achtergrond te horen is Moulin Rouge afgelopen.
quote:Op zondag 19 september 2010 10:28 schreef Muis006 het volgende:
Goeiesmorges!
http://www.thedailytail.com/pictures/solidarity/ voor wat dierenliefde, en
http://mona.posterous.com/wi-fi-for-passive-aggressives-photos voor de lol
Inderdaad. Was me niet opgevallenquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
GoedemorgenIng!
Ik ga er meteen weer vandoor, brunchen bij vriendin
Sterkte!quote:Op zondag 19 september 2010 11:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat![]()
Have fun Tombo![]()
En ik ga weer verder met de chaos in de woonkamert, vanmiddag ouderlijk/schoonouderlijk bezoek![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef Muis006 het volgende:
http://thepioneerwoman.com/blog/2009/06/a_hobby_of_mine/
![]()
Hee! Hoe is het met Kitty?quote:
Ja hetzelfde!quote:
Gets! Dus nog geen diagnose? Gelukkig is ze wel levendig.quote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja hetzelfde!
Gisteren DA geweest, heeft ze wat prikken en een vochtinfuusje gehad, maar ze eet en drinkt nog steeds niet (voor zover ik weet dan, wie weet wat ze ´s nachts of buiten doet).. Dus tja![]()
Maar ze is vandaag weer gewoon levendig, maakt geen zieke indruk.
Wat een geduldige hond!quote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef Muis006 het volgende:
http://thepioneerwoman.com/blog/2009/06/a_hobby_of_mine/
![]()
quote:
Nee, ze wisten niet wat het zou kunnen zijn. Heb een anti-misselijkheidsdrankje meegekregen, maar ik heb niet de indruk dat ze misselijk is. En het ging er ook niet echt in natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gets! Dus nog geen diagnose? Gelukkig is ze wel levendig.
Maar ze dachten dus niet aan een verstopping of iets raars ingeslikt of zo.quote:Op zondag 19 september 2010 13:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze wisten niet wat het zou kunnen zijn. Heb een anti-misselijkheidsdrankje meegekregen, maar ik heb niet de indruk dat ze misselijk is. En het ging er ook niet echt in natuurlijk
Tja, ik weet het even niet.
Waar wonen jullie eigenlijk?quote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef Strega het volgende:
Zometeen maar eens onderweg naar Drenthe.
Nee, ze hebben niks raars gevoeld ofzo.quote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar ze dachten dus niet aan een verstopping of iets raars ingeslikt of zo.
Nee, dat heeft ze alleen vrijdag gedaan! Raar he. En geen zieke indruk... Naja, ze eet en drinkt alleen niet dusquote:
Wel raar hoor...quote:Op zondag 19 september 2010 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ze hebben niks raars gevoeld ofzo.
[..]
Nee, dat heeft ze alleen vrijdag gedaan! Raar he. En geen zieke indruk... Naja, ze eet en drinkt alleen niet dus
Hmmmm.... dan zouden Naartjie en Yoko me de oren van de kop lullen denk ik.quote:Op zondag 19 september 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel raar hoor...
Bij Tom voelde ze ook niets en ook op de foto's (duuuuuuur) was niets te zien, maar hij bleef dus overgeven als hij wat had gegeten.
Ze zag het dus pas toen ze z'n maagje en darmpjes had opengemaakt.
Het zou zo handig zijn als die beesten gewoon konden praten
Gezellig toch?quote:Op zondag 19 september 2010 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm.... dan zouden Naartjie en Yoko me de oren van de kop lullen denk ik.![]()
Beterschap voor Kitty MB!
Ja, dat zou heel handig zijn!quote:Op zondag 19 september 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel raar hoor...
Bij Tom voelde ze ook niets en ook op de foto's (duuuuuuur) was niets te zien, maar hij bleef dus overgeven als hij wat had gegeten.
Ze zag het dus pas toen ze z'n maagje en darmpjes had opengemaakt.
Het zou zo handig zijn als die beesten gewoon konden praten
Dat niet eten heeft Bink ook wel eens twee dagen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Sowieso het gebrek aan eetlust is raar vind ik, da's wel een teken dat ze niet happy is.
Lijkt mij dan
Als ze hier 's ochtends me niet staan aan te randen als ik met het blikvoer bezig ben, vertrouw ik het al nietquote:Op zondag 19 september 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat niet eten heeft Bink ook wel eens twee dagen.
Dan gaat er zelfs geen biefstuk inEcht niets. En dan ineens is het weer over.
Ze moest vandaag weer langzaam aan gaan eten en drinken. En eigenlijk geen tips nee.quote:Op zondag 19 september 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Wat zei de DA eigenlijk zelf over dat niet drinken Bliss?
Ze heeft vocht gehad met het infuusje natuurlijk, maar hoe lang zei hij/zij dat het nog mocht/kon duren dat ze niet drinkt? Gaf de DA nog tips over hoe je er water in kunt krijgen?
Zolang ze geen rare indruk maakt... zou ik wachten tot morgen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Mja, misschien heeft ze vannacht of buiten wel wat gedronken, maar dat weet ik niet natuurlijk.
Ze is wel even zeurderig als altijd
Naja, nu zit ze weer in de kast. Ik weet het allemaal niet zo goed.quote:Op zondag 19 september 2010 14:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zolang ze geen rare indruk maakt... zou ik wachten tot morgen.
En als je nou eens melk (ja niet heel goed, ik weet) geeft... wil ze dat wel?
Heeft de DA ook in haar bekje gekeken? Zit er niks in?quote:Op zondag 19 september 2010 15:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naja, nu zit ze weer in de kast. Ik weet het allemaal niet zo goed.
Ik heb kattenmelk gegeven, wil ze niet. Ze wil echt niks. Kattensnoepjes doet ze normaal een moord voor.
En ik wil eigenlijk ook wachten tot morgen, maar dan wordt het gelijk morgenavond, want Re moet werken en ik krijg haar nooit alleen in dat mandje. Ze is zo fel.
*ZUCHT*![]()
![]()
Herkenbaar ja. Bink gaat dan altijd van die caviageluiden makenquote:Op zondag 19 september 2010 15:50 schreef Qwea het volgende:
Baloe was aan het flippen in zijn slaapDruk bewegen, raar snurken/piepen
He laat me nou gewoonquote:
goed genoegquote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
He laat me nou gewoon
Het is geen vrijdagavond, dus er komen geen songteksten of nog 43 nummers.
Alleen even deze.
Maar bij een hond kan het geen kwaad als ze een poosje niet eten, bij een kat heeft het veel sneller vervelende gevolgen. En als ze ook niet drinken dan zou ik me toch al sneller zorgen maken.quote:Op zondag 19 september 2010 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat niet eten heeft Bink ook wel eens twee dagen.
Dan gaat er zelfs geen biefstuk inEcht niets. En dan ineens is het weer over.
Ja ik snap ook echt dat Bliss zich zorgen maakt hoor.quote:Op zondag 19 september 2010 16:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar bij een hond kan het geen kwaad als ze een poosje niet eten, bij een kat heeft het veel sneller vervelende gevolgen. En als ze ook niet drinken dan zou ik me toch al sneller zorgen maken.
Dat kan inderdaad ja of ze heeft een andere drinkplek gevondenquote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik snap ook echt dat Bliss zich zorgen maakt hoor.
Daarom was ik ook benieuwd wat de DA had gezegd, wanneer ze dan weer zou moeten drinken.
Maar ik zie Boor dus ook amper tot nooit drinken, maar hij doet het toch echt wel, als ik niet kijk. Anders was hij er inmiddels al echt niet meer. Dus ik hoop dat dat voor Kitty ook geldt.
Nee, zit niks in.quote:Op zondag 19 september 2010 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft de DA ook in haar bekje gekeken? Zit er niks in?
En flink in een handdoek wikkelen en met een spuitje water voeren is geen optie he? Ik zou het iig niet kunnen met een kat
Dank jequote:Op zondag 19 september 2010 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte ermee MB is ze verkouden?
Kitty zie ik normaal gesproken wel eten en drinken slobberen. Ja, misschien doet ze het nu buiten, maar die kans acht ik klein.quote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik snap ook echt dat Bliss zich zorgen maakt hoor.
Daarom was ik ook benieuwd wat de DA had gezegd, wanneer ze dan weer zou moeten drinken.
Maar ik zie Boor dus ook amper tot nooit drinken, maar hij doet het toch echt wel, als ik niet kijk. Anders was hij er inmiddels al echt niet meer. Dus ik hoop dat dat voor Kitty ook geldt.
Heerlijkquote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb net die bejaarde eens flink gesopt in de badkuip. Eerst met hondenshampoo en daarna met Lush cremespoelingDus nu heb ik een wandelend limoentje, ruikt heel fris!
Ja, 1 maar daar kan ze niet bij.quote:Op zondag 19 september 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja of ze heeft een andere drinkplek gevondenIk ken ook iemand die de kat met drinkbakje in de gaten hield en de kat bleek inmiddels het bordje met water onder een plant veel lekkerder te vinden.
Hier kun je er niet omheen als ze drinken![]()
Heb je trouwens geen nieuwe planten of zo MB?
Niet échtquote:
Wij hebben geen drinkbakjes meer. Al heel lang niet. Geen kat die hier ooit uit een bakje drinkt.quote:Op zondag 19 september 2010 16:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja of ze heeft een andere drinkplek gevondenIk ken ook iemand die de kat met drinkbakje in de gaten hield en de kat bleek inmiddels het bordje met water onder een plant veel lekkerder te vinden.
Hier kun je er niet omheen als ze drinken![]()
Heb je trouwens geen nieuwe planten of zo MB?
quote:Op zondag 19 september 2010 16:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb net die bejaarde eens flink gesopt in de badkuip. Eerst met hondenshampoo en daarna met Lush cremespoelingDus nu heb ik een wandelend limoentje, ruikt heel fris!
quote:Op zondag 19 september 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet échtMaar ook niet heel erg ofzo.
Ze blijft gewoon wel staan in de badkuip. Eerst flink gesopt met hondenshampoo (mango) en daarna nog de Lush Veganese in laten trekken. Dus het is nu net een wandelende fruitstal qua geurHet afspoelen vindt ze het rotst. Want dan moet ik ook haar hoofd onder de douchekop doen en dat gaat met veel geproest.
Daarna even afdrogen een beetje en dan gaat ze als een centrifuge over de bovenverdieping racen en over de vloerbedekking rollen, want afdrogen kan ze zelf beter, vindt ze
Naar omstandigheden zéker ja!quote:
Gelukkigquote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar omstandigheden zéker ja!
Het enige dat ze aan toen heeft overgehouden is dat ze elke dag één of twee keer een soort bibbermoment heeft, dat ze weer met haar hoofd schudt. Maar dat duurt ongeveer 4 seconden en dan is het weer overDus als dat alles is, en blijft vooral, dan teken ik er voor.
Mijn baas blijft steeds zeggen 'Het is natuurlijk wachten op de volgende' en dat zal ook best zo zijn, maar voor mijn gevoel kan ze nog best even mee. Ze doet verder alles weer wat ze daarvoor ook deed![]()
Hehequote:Op zondag 19 september 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet échtMaar ook niet heel erg ofzo.
Ze blijft gewoon wel staan in de badkuip. Eerst flink gesopt met hondenshampoo (mango) en daarna nog de Lush Veganese in laten trekken. Dus het is nu net een wandelende fruitstal qua geurHet afspoelen vindt ze het rotst. Want dan moet ik ook haar hoofd onder de douchekop doen en dat gaat met veel geproest.
Daarna even afdrogen een beetje en dan gaat ze als een centrifuge over de bovenverdieping racen en over de vloerbedekking rollen, want afdrogen kan ze zelf beter, vindt ze
quote:Op zondag 19 september 2010 17:31 schreef Qwea het volgende:
Zometeen The pirates of silicon valley kijken
Die heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 19 september 2010 17:35 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, gebruik jij graag die maskertjes van Lush?
Nou, jij had voor mij die lipscrub en ik heb 5 lege potjes die in te wisselen zijn voor een masker. Ik dacht: ruilen?quote:Op zondag 19 september 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd
Ik bestel meestal uit Engeland en dan kan je die maskers niet bestellen.
Da's lief van jequote:Op zondag 19 september 2010 17:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou, jij had voor mij die lipscrub en ik heb 5 lege potjes die in te wisselen zijn voor een masker. Ik dacht: ruilen?
Nou... ik ben zelf helemaal niet van de maskers, dus ik hoopte jou er blij mee te makenquote:Op zondag 19 september 2010 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief van je
Maar ik hoef niets terug voor de scrub, ben al lang blij dat ik je er blij mee kan maken.
Dus je haalt lekker zelf een masker voor die potjes
Ben je de hele dag weggeweest, krijg je dátquote:
Lekker naakt door een herfstig bos gerend?quote:Op zondag 19 september 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
Ben je de hele dag weggeweest, krijg je dát
Ben je gek, er is hier helegaar geen bos te vindenquote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker naakt door een herfstig bos gerend?
Probeer het dan een keer!quote:Op zondag 19 september 2010 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... ik ben zelf helemaal niet van de maskers, dus ik hoopte jou er blij mee te maken
Gelukkig weet ik wel beter!quote:Op zondag 19 september 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja![]()
Zélfs om jou te zien, stokerd!
Pillow fights in your underwearquote:Op zondag 19 september 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wel beter!![]()
En beide opties qua films klinken erg aantrekkelijkWat zullen we nu precies gaan doen zaterdag?
Gemiste kans eigenlijk dat we dat nog nooit gedaan hebbenquote:
Daar is het toch nog niet te laat voor?quote:Op zondag 19 september 2010 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gemiste kans eigenlijk dat we dat nog nooit gedaan hebben
Dan moet de opkomst niet te hoog worden, of denk je dat zij een enorme verzameling heeft?quote:
Smakelijk.quote:Op zondag 19 september 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:
Mijn ovenschotel is klaarDus ik ben even eten!
Hoor je wel eens goede sterke verhalen in de taxi?quote:
Ja.quote:Op zondag 19 september 2010 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Hoor je wel eens goede sterke verhalen in de taxi?
Nou, als ik 4 jaar geleden begonnen was met een dagboekje bijhouden dan had ik nu een bundeltje uit kunnen brengen. Maar 9 van de 10 verhalen gaan echt het ene oor in en het ander oor weer uit. Je komt zoveel tegen in een dienst, en bent ondertussen vaak ook nog met zoveel andere dingen bezig, dat ik dat niet allemaal kan onthouden.quote:
Wel een beetje begrijpelijk....quote:Op zondag 19 september 2010 18:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als ik 4 jaar geleden begonnen was met een dagboekje bijhouden dan had ik nu een bundeltje uit kunnen brengen. Maar 9 van de 10 verhalen gaan echt het ene oor in en het ander oor weer uit. Je komt zoveel tegen in een dienst, en bent ondertussen vaak ook nog met zoveel andere dingen bezig, dat ik dat niet allemaal kan onthouden.
Ik heb ooit één keer een halve BN-er in de auto gehad. Broertje van Erben Wennemars.quote:Op zondag 19 september 2010 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een beetje begrijpelijk....
Anecdotes over BN-ers dan?
quote:Op zondag 19 september 2010 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit één keer een halve BN-er in de auto gehad. Broertje van Erben Wennemars.
SPOILER: Greys!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
*Trekt vies gezicht*quote:Op zondag 19 september 2010 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dus geen poepseksende Brandsteder op de achterbank.
quote:Op zondag 19 september 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILER: Greys!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flurry!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Sta je 3,5 uur lang een ovenschotel in elkaar te knutselen, eet je het in 15 minuten op.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 18:56 schreef DeZwabber het volgende:
Whoehooeeeehoeeeeee!!!!!SPOILER: Greys!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[/greys]
Ik ga straks de lokale chinees even met een bezoekje vereerden.quote:Op zondag 19 september 2010 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Sta je 3,5 uur lang een ovenschotel in elkaar te knutselen, eet je het in 15 minuten op.
Twintig, denk ik?quote:Op zondag 19 september 2010 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Sta je 3,5 uur lang een ovenschotel in elkaar te knutselen, eet je het in 15 minuten op.
Best dom van die vrouw, die kerel is vast bij haar thuis meteen in slaap gevallen.quote:Op zondag 19 september 2010 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
*Trekt vies gezicht*
Nee.
Trouwens, nu je ove sex begint, ik heb jaren geleden wel eens een stelletje op de achterbank gehad die, euhm...., niet konden wachten tot ze thuis waren. De jongen was al klaar, zeg maar.
Je schat je eigen soort hoog in, merk ik!quote:Op zondag 19 september 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Best dom van die vrouw, die kerel is vast bij haar thuis meteen in slaap gevallen.![]()
nee, greys vroeg of ik em wilde opzoekenquote:Op zondag 19 september 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
Zeg Zwab, heb je een beetje een obsessie voor die foto?
Greys had gevraagd of ie het origineel nog had, want zij had hem niet meerquote:Op zondag 19 september 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
Zeg Zwab, heb je een beetje een obsessie voor die foto?
quote:Op zondag 19 september 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
Je schat je eigen soort hoog in, merk ik!
Oh, had ik gemist!quote:Op zondag 19 september 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, greys vroeg of ik em wilde opzoeken
Da's ook niet aardig.quote:Op zondag 19 september 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik vond jouw versie van laatst trouwens leuker
Wieso?quote:
Dat je Ll liever met een masker op bekijkt.quote:
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 19 september 2010 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je Ll liever met een masker op bekijkt.
Okay, ga ik een keer proberen dan.quote:Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer het dan een keer!
Die ene Mask of Magnaminty lijkt me wel wat voor jou
quote:Op zondag 19 september 2010 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
is het niet gewoon onbeleeft van Ll dat hij steeds zijn rotkop zonder masker op de foto gooit?quote:Op zondag 19 september 2010 19:15 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiende film, dat welquote:
uhuh, is ook wel een stukje geschiedenis dat aan heel veel mensen is voorbijgegaanquote:Op zondag 19 september 2010 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boeiende film, dat welIMHO zou het best verplicht mogen worden in een IT opleiding. Die film kijken.
Is het niet gewoon WAT?quote:Op zondag 19 september 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het niet gewoon onbeleeft van Ll dat hij steeds zijn rotkop zonder masker op de foto gooit?![]()
Klopt. Heel eerlijk, ik wist het ook niet. Althans, niet dat dos niet van MS was.quote:Op zondag 19 september 2010 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, is ook wel een stukje geschiedenis dat aan heel veel mensen is voorbijgegaan
heb jij niet ook net een IT opleiding gedaan zonder die film te hebben gezien?quote:Op zondag 19 september 2010 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Heel eerlijk, ik wist het ook niet. Althans, niet dat dos niet van MS was.
Ik zeg ; verplicht stellen die film, en voor de opleiding quizen. Onvoldoende? Dan ben je te stom om een IT opleiding te mogen doen
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij niet ook net een IT opleiding gedaan zonder die film te hebben gezien?
quote:
Woudbloemquote:
Yep, ik ga me erover buigenquote:
De volgende knuffelmeet?quote:
Sowieso moet Cat dan uit de luiers zijnquote:
Nou, gezien de strakke planning van DITD zal ik nog wel in de luiers zitten als ik bij jou kom logeren.quote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso moet Cat dan uit de luiers zijn
En dat!quote:Ennnnnnn, we moeten een Rotterdam-tour doen, dan is slapen in Friesland zo onpraktisch
quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef Pagan het volgende:
Vandaag naar PappaQ en MammaQ geweest om een hondenkussen te halen. Op de terugweg lekker de toerist in eigen land uitgehangen, over de Hondsrug binnendoor terug gereden, onderweg even gestopt voor een drankje en wat te eten. Nu weer thuis, Tashi heeft het kussen direct in gebruik genomen.![]()
[ afbeelding ]
Dan staan jullie gewoon iets eerder opquote:Op zondag 19 september 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso moet Cat dan uit de luiers zijn
Ennnnnnn, we moeten een Rotterdam-tour doen, dan is slapen in Friesland zo onpraktisch
Kijk em liggen danquote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef Pagan het volgende:
Vandaag naar PappaQ en MammaQ geweest om een hondenkussen te halen. Op de terugweg lekker de toerist in eigen land uitgehangen, over de Hondsrug binnendoor terug gereden, onderweg even gestopt voor een drankje en wat te eten. Nu weer thuis, Tashi heeft het kussen direct in gebruik genomen.![]()
[ afbeelding ]
Opstaan zal het probleem niet zijn, maar het wegkomen!quote:Op zondag 19 september 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan staan jullie gewoon iets eerder op
Ik wil mod worden.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opstaan zal het probleem niet zijn, maar het wegkomen!![]()
Dat kwam door de klok, die staat nu op tijd.quote:Op zondag 19 september 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opstaan zal het probleem niet zijn, maar het wegkomen!![]()
Foto!quote:Op zondag 19 september 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kwam door de klok, die staat nu op tijd.
En sinds gisteren hebben we een heuse echte logeerkamert, dus niet meer op zoldert slapen
Pieterburenquote:Op zondag 19 september 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Is er niet een soort dierenpark in Friesland waar Cat en ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag heen willen met Ing, en dat we daarna bij Ing (moeten) blijven slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |