GMTAquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef APK het volgende:
Volgens mij is 'bietensalade' één woord.
Dat eerste wordt wat lastig, ik woon in een durpquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haal ben and jerry's of neem een wodka rebull als toetje
Je kent haar echt al een beetje he?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Geef die gozert van je dan effe een schop dat 'ie iets gaat maken of halen.
Ik heb alleen maar goeie ideeënquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat eerste wordt wat lastig, ik woon in een durp
Dat tweede gaat wel lukken, goed idee!
[..]
Je kent haar echt al een beetje he?
Ik dacht er over, maar ze heeft ook al een pijnlijk pootje.quote:
Ik weet waar Greys dr huis woontquote:
APK wilde pizza.... heb jij zijn adres? Regel ik dat ff. Pm me maar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht er over, maar ze heeft ook al een pijnlijk pootje.
Da's teveel, vind je ook niet? Strijk eens over je hart?
Als ik in de prak lig boeit het jou ook niet, gewoon een extra fout toevoegen aan de TT als je toch aan het veranderen gaat.quote:
Goedzo! Scheelt je weer deuren opdoen en dingen wegscheppen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oi, ik nam het voor je op, trut!
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
APK wilde pizza.... heb jij zijn adres? Regel ik dat ff. Pm me maar.
Je weet wel beter.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik in de prak lig boeit het jou ook niet,
Neequote:gewoon een extra fout toevoegen aan de TT als je toch aan het veranderen gaat.
Das best kut.quote:
Hoeveel bruggen zijn er helemaal?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das best kut.
Maar, jij kan zijn IP adres zien toch? Ik heb vriendjes bij 3 ISPdoe maar PM
Die info kan ik inmiddels ook wel deduceren.quote:
Zoiets zou mijn Greysje noooooooit doen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik in de prak lig boeit het jou ook niet, gewoon een extra fout toevoegen aan de TT als je toch aan het veranderen gaat.
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel bruggen zijn er helemaal?
Wil je gratis pizza? Geef je adres maarquote:
Kwartje valt nu pasquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah. He he... het duurt ff, maar dan heb je ook wat
Jij bent de reden dat mensen hier nooit adressen durven geven, al is het maar voor een kerstkaartquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wil je gratis pizza? Geef je adres maar
Ondankbare krengen zijn jullie! Kunnen jullie wat graties krijgen, is het weer niet goed. Nep Hollandersquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat mensen hier nooit adressen durven geven, al is het maar voor een kerstkaart
En toch hou je stiekem wel een beetje van (sommigen van) onsquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ondankbare krengen zijn jullie! Kunnen jullie wat graties krijgen, is het weer niet goed. Nep Hollanders
Tuurlijk. Je weet toggggquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch hou je stiekem wel een beetje van (sommigen van) ons
Ben nu chocoladerozijnen aan het etenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En had je een toetje?
Ik niet, en nu wilde ik dat ik een toetje had
Ahhhhh, ik wil!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben nu chocoladerozijnen aan het eten
Op de één of andere manier voel ik me aangesprokenquote:
We hebben maar een half bakje, dus eigenlijk is de Gb in de toekomst nu al jaloers op de Gb nu.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhh, ik wil!
Oh, deze gaat over jou!
Have fun!quote:
Ow ja leuk! Ik ga meteen ff kijken, gewoon andrelon.nl ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Maes het volgende:
Hoi
Willen jullie stemmen op R? Ze staat op de Andrelon site voor het mooiste haar van Nederland
[ afbeelding ]
Over haar gesproken, er bestaat nog wel mooie reclame:quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Maes het volgende:
Hoi
Willen jullie stemmen op R? Ze staat op de Andrelon site voor het mooiste haar van Nederland
[ afbeelding ]
Ik vond de pose ook briljant, wat zijn katten ook leuk hequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:51 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, toen ik die foto bekeek wist ik dat je zou moeten lachen om Poeska op de achtergrond. Die dikke plop dat het is
Ze zijn hier allemaal leuk. Maar Poeska praat veel en antwoord ook echt en ze geeft high fives iedere keer als je de kamer in komtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vond de pose ook briljant, wat zijn katten ook leuk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |