Jaaaaah ik heb 'm zojuist besteld!quote:Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
Vergat ik nog te zeggen, Stiemie leuk die jas! En inderdaad echt veruit de meest practische van allemaal ook nog. Kost dan misschien iets meer dan je in gedachten had, maar als hij op alle punten goed scoort dan is dat het wel waard denk ik.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die is leuk! alleen wat minder voor 4+ vind ik.
En Huup, leuke sjaawltjes.
Dat stippen topje ook![]()
Maar dat jasje is niet mijn smaak
Vergeet 80 euro voor een oilully-sjaal nietquote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik vond dat jasje juist het leukste dat erbij zat. En bij het zoeken naar een winterjas ben ik echt idioot dure dingen tegengekomen. Wie betaalt er nou 70 euro voor een kinderpyjama of 40 euro voor een muts? Ik niet in ieder geval helaas
40 euro voor een muts.quote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik vond dat jasje juist het leukste dat erbij zat. En bij het zoeken naar een winterjas ben ik echt idioot dure dingen tegengekomen. Wie betaalt er nou 70 euro voor een kinderpyjama of 40 euro voor een muts? Ik niet in ieder geval helaas
Ja echt? Ik kan me best wat veroorloven, maar ik heb gewoon niet zo veel over voor kleding die maar zo kort meegaat en eigenlijk maar uit kleine stukken stof bestaat. Voor mezelf heb ik een andere standaard, maar ik kan de meeste kleding/schoenen dan ook meerdere jaren aan (afvallen/aankomen voorbehouden natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Vergeet 80 euro voor een oilully-sjaal niet![]()
![]()
nee echt haha, soms mag iets best wat kosten, denk aan een verjaardagssetjes ofzo, maar inderdaad een pyjama of muts/sjaal voor zoveel geld pff![]()
hoewel ik moet zeggen dat als ik een oneindige geldboom had ik wellicht wat minder kritisch zou zijn.![]()
Bij spijkerbroeken wilik altijd het orginele randje houden, maar ik doe het ook wel op die manier hoorquote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kan ze niet eens op lengte maken, ik heb 2 dure broeken verknipt & 'omgezoomd' met plak zoom van de HEMA.
Ging best goed enzo![]()
Ik vind het leuk, maar meer lief dan stoerquote:
neem dan ook de bus manquote:Op zondag 19 september 2010 22:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
schoenen koop k tegenwoordig ook.duurder ja, want ik kwam.erachter dat k.dan minder last had van mijn voeten met lopen
met sommige schoenen kon k in leiden amper zonder pijn van station naar hogeschool lopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 22:52 schreef Stiemie het volgende:
Laarzen geef ik voor mezelf zo 300 euro aan uit. Maar dan draag ik ze wel minimaal 3 jaar (eventuele opknapbeurt bij de schoenmaker tussendoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |