abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 22:10:05 #201
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86617961
Net op de Zara site gekeken & hebben ze ook leuke sjaawltjes..
En ik keek eens even voor hoeveel 'k nou wil gaan kopen.
Ik wil 3 nieuwe setjes + een shirtje, ik was nog niet eens zo gek veel kwijt, 97,zoveel (maar dat zou incl verzenden zijn)
pi_86617964
Voor een sjaaltje?! :o
pi_86618071
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
Vergat ik nog te zeggen, Stiemie leuk die jas! En inderdaad echt veruit de meest practische van allemaal ook nog. Kost dan misschien iets meer dan je in gedachten had, maar als hij op alle punten goed scoort dan is dat het wel waard denk ik. ^O^
Jaaaaah ik heb 'm zojuist besteld! *O* Nog de hele dag getwijfeld over wel of niet want duur, maar ze heeft gewoon echt een goede jas nodig ook omdat we veel lopend/met de bakfiets/openbaar vervoer gaan doen in de winter en dan mag ze het echt niet koud hebben. Ik heb een 104 genomen want de 98 was uitverkocht en ik denk dat 98 ook wel krapjes zou worden met een dikke trui ofzo eronder. En dan nu nog een sjaal/muts erbij vinden, maar dat gaat hema worden vrees ik om te compenseren :') Pimp ik dat zelf wel weer wat op O+
pi_86618156
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die is leuk! alleen wat minder voor 4+ vind ik.

En Huup, leuke sjaawltjes.
Dat stippen topje ook O+
Maar dat jasje is niet mijn smaak :P
:D Ik vond dat jasje juist het leukste dat erbij zat. En bij het zoeken naar een winterjas ben ik echt idioot dure dingen tegengekomen. Wie betaalt er nou 70 euro voor een kinderpyjama of 40 euro voor een muts? Ik niet in ieder geval helaas :')
  zondag 19 september 2010 @ 22:16:11 #205
298315 SacreCoeur
pi_86618279
Zelfs voor Isa heb ik nu een maatje 104 gekocht in jas.
Inderdaad met een trui & laagjes is dat veel beter als nét aan.

Maar eigenlijk pas ik ze wel altijd eerst, want ze heeft nu een najaarsjasje 98.
Een a-lijn bont herfstjasje in 92, houtje touwtje in 92/98 & een winterjack ruit geval in maat 104.
Ik vind dat er nog een lange jas bij moet :')
pi_86618296
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Stiemie het volgende:

[..]

:D Ik vond dat jasje juist het leukste dat erbij zat. En bij het zoeken naar een winterjas ben ik echt idioot dure dingen tegengekomen. Wie betaalt er nou 70 euro voor een kinderpyjama of 40 euro voor een muts? Ik niet in ieder geval helaas :')
Vergeet 80 euro voor een oilully-sjaal niet :') :D

nee echt haha, soms mag iets best wat kosten, denk aan een verjaardagssetjes ofzo, maar inderdaad een pyjama of muts/sjaal voor zoveel geld pff :X

hoewel ik moet zeggen dat als ik een oneindige geldboom had ik wellicht wat minder kritisch zou zijn. :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 september 2010 @ 22:17:08 #207
298315 SacreCoeur
pi_86618335
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef Stiemie het volgende:

[..]

40 euro voor een muts.
Dan lijst ik 'm wel in ofzo :')
pi_86618529
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Vergeet 80 euro voor een oilully-sjaal niet :') :D

nee echt haha, soms mag iets best wat kosten, denk aan een verjaardagssetjes ofzo, maar inderdaad een pyjama of muts/sjaal voor zoveel geld pff :X

hoewel ik moet zeggen dat als ik een oneindige geldboom had ik wellicht wat minder kritisch zou zijn. :P
Ja echt? Ik kan me best wat veroorloven, maar ik heb gewoon niet zo veel over voor kleding die maar zo kort meegaat en eigenlijk maar uit kleine stukken stof bestaat. Voor mezelf heb ik een andere standaard, maar ik kan de meeste kleding/schoenen dan ook meerdere jaren aan (afvallen/aankomen voorbehouden natuurlijk :@ ).
  zondag 19 september 2010 @ 22:22:36 #209
298315 SacreCoeur
pi_86618619
Nah ik geef voor mezelf ongeveer 't zelfde uit als voor Isa.
Ik doe ook maar èèn seizoen met het meeste, soms draag ik wel iets door maar niet veel.
  † In Memoriam † zondag 19 september 2010 @ 22:24:31 #210
7074 moussy
kuttekop
pi_86618723
Ik geef juist voor mezelf minder uit dan aan mn kinderen, ik raak al in shock als ik geen goedkopere broek kan vinden dan 30 euro :')
ik heb laatst 2 (wel 2!!) broeken gekocht van 35 p stuk, gewoon omdat ze écht goed zaten en ik voelde me raar, ik durf ze niet eens op lengte te maken :D :') :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86618863
Oh voor mezelf ben ik inderdaad een enorme krent :') 30 euro voor een broek vind ik veel, net als voor een paar schoenen :') Eigenlijk is 30 wel de max voor alles :')
Verklaard bij deze wel waarom ik er al jaren als slobberdebonk bij loop :D

Maar ik bedoelde met die geldboom meer iets in de richting van de 10 miljoen hè, niet 'een leuk salaris' zeg maar. Dan blijf ik nog wel een beetje in touch met de realiteit c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 september 2010 @ 22:28:37 #212
298315 SacreCoeur
pi_86618939
Ik kan ze niet eens op lengte maken, ik heb 2 dure broeken verknipt & 'omgezoomd' met plak zoom van de HEMA.
Ging best goed enzo :P

Dit is trouwens echt stoer.

pi_86619096
hahaha muts :D breng ze dan naar de kleermaker, die doet er voor 12,50 twee en dan heb je ze perfect niet van nieuw te onderscheiden. Plakzoom hihi

Ik vind zulke setjes leuk op een foto maar als ik er zelf mee aan de gang ga dan ziet het er altijd heel ehm... typisch uit.
Ik heb dat ook met kleding voor mezelf, als ik zelf dan zoiets aan doe dan ziet het er eerder uit als staphorst does denim dan als rockchick goes chic ofzo. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 19 september 2010 @ 22:32:29 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_86619130
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik kan ze niet eens op lengte maken, ik heb 2 dure broeken verknipt & 'omgezoomd' met plak zoom van de HEMA.
Ging best goed enzo :P
Bij spijkerbroeken wilik altijd het orginele randje houden, maar ik doe het ook wel op die manier hoor :)

Huup, 15 euro p broek bij de plaatselijke toerk hier :')

quote:
Dit is trouwens echt stoer.

[ afbeelding ]
Ik vind het leuk, maar meer lief dan stoer :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86619146
met spijkerbroeken ben kvoor mezelf niet meer zo gierig. maar das omdat alleen Esprit lekker zit bij mij en ik doe er ook lang mee. Verder geef k t liefst zo min mogelijk uit, hoewel ik tegenwoordig iets makkelijker in ben.

voor floris koop ik wel meer, maar ook niet te duur. laatste tijd vooral name-it, is iets duurder dan hema ofzo maar niet extreem veel
pi_86619298
Oh voor mezelf koop ik meestal in de uitverkoop en dan liefst online want als ik ergens een hekel aan heb dan is het in de sale door van die stapels bij de H&M moeten ploegen :X of nog erger, de vero moda of sting ofzo brrr.
Maar sinds ik primark heb vind ik alles duur, sale of niet :P En ik heb het geluk dat de meeste van die broeken me best aardig zitten, voor die 9,- per spijkerbroek (vooruit, 12,- als je een dure hebt :') ) koop ik wel een nieuwe als ie niet mooi meer zit :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 september 2010 @ 22:41:24 #217
298315 SacreCoeur
pi_86619508
M'n zusje kan dat ook goed, broeken bij de Pri scoren, 3 voor 25 euro ofzo :')
Nou als ik er zo èèn aan trek dan zijn ze of te lang, of te klein, of goed maar ultra heup ding (het gevoel als je broek afzakt model)
pi_86619509
online kopen voor mezelf doe ik niet. ik wil alles passen voor k t koop :)
en geen zin om moeilijk te doen met terugsturen enzo.
van primark koop k wel andere broeken. spijkerbroeken heb k nog nooit geprobeerd van hun eigenlijk
pi_86619556
Ik zou een muts van 40 euro aan haar hoofd vasttapen ben ik bang. Zodat ze 'm niet kan verliezen :')

Voor mezelf koop ik weinig, maar dan wel vaak duur omdat ik liever basicspul van goede kwaliteit koop dan allemaal shirtjes die ik na een maand weer moet vervangen. Dus dan koop ik wel schoenen van een euro of 80 enzo. Of een vestje van 50 euro. Maar daar doe ik dan heel lang mee. En ik koop soms tweedehands. Ook omdat ik het belangrijk vind om niet alles zo maar weg te gooien en te vervangen.

Voor de kinderen ligt het eraan wat ik de laatste tijd heb uitgegeven en hoe belangrijk ik het vind. Linde heeft bv een tussenjas en dan nu een wat duurdere winterjas. Maar dat is het dan ook. Geen 6 jassen ofzo.
pi_86619721
schoenen koop k tegenwoordig ook.duurder ja, want ik kwam.erachter dat k.dan minder last had van mijn voeten met lopen :')
met sommige schoenen kon k in leiden amper zonder pijn van station naar hogeschool lopen...
pi_86619774
Ja dat scheelt ook wel denk ik Stiemie, als het truitje 800 al is voor dat seizoen dan ben ik ineens ook een stuk meer geneigd om kritischer te zijn over de prijs. (ha! ben ik toch niet helemaal koopziek :P )

En mja, duurdere kleren voor mezelf komen wel weer als ik klaar ben met zwanger zijn enzo :') ik moest ook nog zo nodig een derde :P dus ik vind het voorlopig de moeite niet. Straks zijn mn eigen kleren weer 'als nieuw'. Ik had na Amélie ook echt zo'n ohja!! erlebnis toen ik door mn kledingkast ging :') En als ik eindelijk uitgezwangerd ben dan zul je zien dat al het moois dat ik in de tussentijd gekocht heb dat k dat niet leuk meer vind ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86619817
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
schoenen koop k tegenwoordig ook.duurder ja, want ik kwam.erachter dat k.dan minder last had van mijn voeten met lopen :')
met sommige schoenen kon k in leiden amper zonder pijn van station naar hogeschool lopen...
neem dan ook de bus man :{w daar zijn die dingen voor heur! :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 september 2010 @ 22:50:05 #223
298315 SacreCoeur
pi_86619839
Ik koop geen schoenen meer voor mezelf. [nja misschien nog een paar lange laarzen thats it]
pi_86619908
Laarzen geef ik voor mezelf zo 300 euro aan uit. Maar dan draag ik ze wel minimaal 3 jaar (eventuele opknapbeurt bij de schoenmaker tussendoor).
pi_86619958
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:52 schreef Stiemie het volgende:
Laarzen geef ik voor mezelf zo 300 euro aan uit. Maar dan draag ik ze wel minimaal 3 jaar (eventuele opknapbeurt bij de schoenmaker tussendoor).
:Y)

Echt ik moet echt leren investeren in kleding :')
ik zie zoveel moois en ik weet precies wat ik zou wíllen kopen, maar puntje bij paaltje vind ik alles duur en ben ik er te krenterig voor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')