Mijn vermoeden is dat het tweede jasje makkelijk openvalt (?), snel opkruipt en net iets te wijd uitloopt om goed warm te zijn in de winterperiode.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat is er eigenlijk niet praktisch aan die jasjes?
De stof ofzo? want dan kan je er toch gewoon een goedkope bij kopen?
Voor regen & eventueel sneeuw.
Nou ja als we dan zo'n winter als afgelopen jaar hebben, draagt ze de niet-praktische jas dus bijna niet. En wol duurt vaak lang voordat het droog is, regent soms snel door (ligt aan de kwaliteit van de jas) en ik mag 'm niet even in de droger mikken. Als ik dan voor 60 euro een jas koop moet ie wel een beetje praktisch zijn vind ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat is er eigenlijk niet praktisch aan die jasjes?
De stof ofzo? want dan kan je er toch gewoon een goedkope bij kopen?
Voor regen & eventueel sneeuw.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:22 schreef Stiemie het volgende:
En dat bovenste blauwe jasje is er ook in grijs met een rood met witte stippen voering
*hijg kwijl *
dry cleaning only
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, het is meer niet praktisch voor jou.
Oh wat een leuk mutsjequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:13 schreef Ssserpente het volgende:
Lente d'r nieuwe muts!
[ afbeelding ]
Ja da's waar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef Stiemie het volgende:
Bij een truitje of vest durf ik dat nog wel aan, maar bij een jas is het wel erg lastig als het fout gaat.
Het gaat hem om het model. Maar van die slaapzakjassen houdt ie ook niet. Ben benieuwd wat voor jasje ie gaat kopen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar er zitten toch gewoon knopen in?
Sterker nog, ik zie dat er een rits onder zit!
verrek je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:17 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik gok dat de 4de van de Pri komt..
aan 't lak ding houtje-touwtje & knaapje.
Jaaah!quote:
Die is leuk he? Maar qua kleur denk ik te licht voor Lindequote:
bod vanaf 30 euroquote:Op zondag 19 september 2010 00:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Huup je hebt me aangestoken, 'k zit ook even op MP te kijken.
http://link.marktplaats.nl/377599112
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:58 schreef Linda2205 het volgende:
Ingrid;
HEMA, 9,95 vanaf mt. 92, unisex
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes en 2 kleuren
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86, jongetjes in 3 kleuren
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 4 kleuren
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 3 kleuren
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 4 kleuren
[ afbeelding ]
H&M 9,95 vanaf mt. 86 voor meisjes in 3 kleuren
[ afbeelding ]
Haha, wat eerlijk!quote:Op zondag 19 september 2010 08:05 schreef Poppejans het volgende:
Kom ik weer met mn spuit 11 reacties, ik was er gisteravond niet dus had wederom veel bij te lezen
Oeke, ik zie mezelf juist wel een beetje als koopziek voor mn kindabsoluut volgens mij niet dat ik hier altijd moet komen laten zien wat ik gekocht heb, het meeste wat ik hier post aan plaatjes zijn dingen die ik wel
zou willen hebben en wat ik allemaal heel leuk vind,
Maar ik koop echt hartstikke veel, voor mij is een winkeldag dan ook niet geslaagd als ik niks voor Wolf gevonden hebal zijn het maar sokken ofzo
Leuke dingen op die site Stiemie.quote:Op zondag 19 september 2010 08:22 schreef Stiemie het volgende:
En de zoektocht gaat door...
Deze vind ik leuk en praktischHelaas wel 90 euro...
[ afbeelding ]
Mijn vriend vindt 'm ook erg leuk![]()
oh!!quote:Op zondag 19 september 2010 10:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
Leuke dingen op die site Stiemie.
deze![]()
[ afbeelding ]
Als ik de staatsloterij win koop ik hem en dan mag jij hem als Lis hem niet meer pastquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 10:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ik de staatsloterij win koop ik hem en dan mag jij hem als Lis hem niet meer past
quote:Op zondag 19 september 2010 10:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
deze![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg gewoon niet alles waar het vandaan komt, als hij het leuk vind is het goed. Al heb ik hem laatst wel bijna moeten reanimeren toen er een doos schoenen kwam voor Casseman, toen die doos open ging was hij over de shock heen en vond hij het toch wel leukquote:Op zondag 19 september 2010 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Haha Mous![]()
B. heeft ook echt moeten wennen aan tweedehands kopen hoor, en hij was (en is eigk) ook niet bepaald een fan van zaken als Wibra enzo. Pas toen hij een beetje doorkreeg wat alles kost als je het nieuw koopt en wat je voor 25,- tweedehands kunt kopen was ie om.
3,- voor een only broek is een mooie score!
Loopt René vaak in Only enzo?
Ik weet niet of je inmiddels wel op mp mag speuren voor haar?Als je dat doet moet je eens EGF intikken bij de search. Dat staat voor Elle Girl Forum, dat zijn dus meisjes, grofweg van 12 tot 18 die hun spul aanbieden onder die afkorting, vaak is het nieuw, ze willen er wel nog wel ns redelijk wat voor vragen maar toch, misschien scoor je er wel leuke koopjes mee
die zij nu heeft lijkt wat ruimer om de kont. Ze heeft échte billen, ook wel plagend negerinnenkont genoemdquote:Op zondag 19 september 2010 10:30 schreef huuphuup het volgende:
Maar goed dat je zo'n reanimatie-koersoes hebt gedaan dan![]()
Ik vind Only-spijkerbroeken zelf ook erg fijn haha, ze zitten prettig en hebben een goeie pasvorm, zonder heel duur te zijn
Oh, die is leuk!quote:Op zondag 19 september 2010 10:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
deze![]()
[ afbeelding ]
Ik liep vroeger rond in:quote:Op zondag 19 september 2010 10:11 schreef moussy het volgende:
Volgens mijn moeder heb ik vroeger in een lederhosen gelopen![]()
ik heb het verdrongen
![]()
Jáá, je ziet precies wat ik zie! Zijn neus is duidelijk fijner, zijn ogen sprekender, zijn gezicht iets anders van vorm, maar ik zie het ook vooral in de manier van kijken, de gelaatstrekken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:04 schreef oeke het volgende:
Oh, een dirndl!Ik weet echt nooit hoe je dat uit moet spreken he?
Ik zie het ook hoor, die blik, dat wenkbrauwtje en die mond.![]()
Leuke schoentjes trouwens.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef innepin het volgende:
Oh zo´n ding heb ik hier ook nog liggenGekregen van m'n schoonouders als souvenir van hun vakantie naar Oostenrijk ofzo
![]()
iemand interesse?het is een maat 74, hij hangt in de kast tot ik 'm opeens weer ontdek en tot mijn spijt moet concluderen dat ie echt te klein is
Die is ook leuk zeg, maar niet helemaal winterproof. Ik ga meteen ook maar eens een leuke muts en sjaal shoppen. Wilde vanmiddag nog even naar de stad, maar ik hoorde dat de dam tot damloop er was en dan is het zo drukquote:Op zondag 19 september 2010 10:19 schreef snoopy het volgende:
[..]
deze![]()
[ afbeelding ]
Dat broekje is leuk! maar niet met die trui.. te dikkig.quote:Op zondag 19 september 2010 09:18 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind deze zooo leuk, maar wat me tegenhoud om hem te kopen is dat ik niet weet hoe je dit leuk kan laten dragen. Met een maillot eronder? (dat vind ik zo raar voor een jongen..) kniekousjes zijn dan weer te koud lijkt me.
[ afbeelding ]
Volgens mij zou deze trui in dat broekje nog best lollig staan
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou probeer ikd us iets te bestellen bij h&m. Maar het lukt niet.
Er komt dan te staan "Lees en accepteer de betalingsvoorwaarden" maar dat zie ik nergens staan.
Iemand enig idee hoe dat zit?
nee!quote:Op zondag 19 september 2010 17:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat broekje is leuk! maar niet met die trui.. te dikkig.
Misschien een leuk t-shirt met opdruk.
& maillot is niet vreemd hoor voor jongens is juist heel stoer met laarsjes eronder.
Haha, stond heel leuk hoor toen ik 't laatst zag.quote:Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef moussy het volgende:
[..]
nee!dat kan echt niet hoor, dat valt toch niet onder stoer, eerder onder peter pan wannabe, toch?
krijg er t idee bij: ik wilde een meisje, kreeg eenquote:Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef moussy het volgende:
[..]
nee!dat kan echt niet hoor, dat valt toch niet onder stoer, eerder onder peter pan wannabe, toch?
Meer zo van, de kleren van mn oudere dochter kan mijn jongste zoon best aan!quote:Op zondag 19 september 2010 17:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
krijg er t idee bij: ik wilde een meisje, kreeg een
jongen dus kleed k m als een meisje... (plus dat ik die broek dus 3x niets vind)
of dat inderdaadquote:Op zondag 19 september 2010 17:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Meer zo van, de kleren van mn oudere dochter kan mijn jongste zoon best aan!
een kort broekje met een mailliot en dan laarsjes er onder, de combi dus.quote:Op zondag 19 september 2010 19:37 schreef Poppejans het volgende:![]()
Ik zie totaal 0,0000 niks wat er meisjesachtig aan dat broekje zou moeten zijn hoor
Jou verwachtte ik al! Jij hebt echt het goede beroep gekozen, weet je dat?quote:Op zondag 19 september 2010 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb ook een authentieke smaak, hoor. Oké, 80% van de andere babymoeders heeft exact dezelfde authentieke Hema- en H&M-voorkeuren.
dat dusquote:Op zondag 19 september 2010 19:44 schreef moussy het volgende:
[..]
een kort broekje met een mailliot en dan laarsjes er onder, de combi dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |