quote:
junior?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:59 schreef Kally het volgende:
O die Hans Kraaij zegt eens wat goed, neem een stuk chocola
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Die TT's schudt je gewoon uit je mouw? Of moet ik zeggen miauw.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja funniest videosquote:
Ik breek je.quote:
Ik breek je neus en gebruik hem als boekenlegger.quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik pluk je hoofd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik breek je neus en gebruik hem als boekenlegger.
En zoiets?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat oog dat constant de SC in loert is ook weer zo...
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ik ga eten lekkere beflapjes.
Smakelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Loerderig? Dan houdt hij/zij ons mooi in de gatenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat oog dat constant de SC in loert is ook weer zo...
Je gaat beflapjes eten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
Welke video's?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:05 schreef Kally het volgende:
Toch zijn die video's leuk, ik kan er niks aan doen
Funniest home video's, vooral die met kinderen en dierenquote:
Veel plezier Tombo en ik hoop dat je een hoop geld wintquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
pom, pom, pom [/zware bas], spannend muziekje, tromgeroffel....
Ooooohw... ik zit JSF te kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Funniest home video's, vooral die met kinderen en dieren
Okeeejquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met ´Miauw´
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik eindelijk weer.
Goed om weer in Tukkerland te zijn. Ik heb teveel Rotterdams gehoord vandaag.
Verder een treurige middag, doe je zo je best als uitsupporter doen ze het zo slecht.![]()
Ik kijk meestal met de jongens, en ik kan er nog wel om lachenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw... ik zit JSF te kijken![]()
Ik heb het gevolgd via twitterquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik eindelijk weer.
Goed om weer in Tukkerland te zijn. Ik heb teveel Rotterdams gehoord vandaag.
Verder een treurige middag, doe je zo je best als uitsupporter doen ze het zo slecht.![]()
Hoi Bosquote:
Fucking crap iedere keer dat gedonder met die topicnummersquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
En Benny, het topicnummer klopt niet. Er was 2x een deel 428.
Of gewoon topicnummers afschaffen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fucking crap iedere keer dat gedonder met die topicnummersEr zou een functie in fok gebouwd moeten worden die dan een waarschuwing geeft. Of beter nog, die het vanzelf goed doet
Er worden wel nuttelozere functies in fok ingebouwd dus dat ze dit ook maar even snel aanpakken
Ik hou me tegenwoordig meer in, ik maakte het een keer te bont met 35 tweets over een wedstrijd. Kreeg ik gelijk de niet voetbalvolgers op mijn dak. Verder ben ik wel een service voor veel Excelsior'31 volgers.quote:
er kwam toch een reeksen knop in de nieuwe layout?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fucking crap iedere keer dat gedonder met die topicnummersEr zou een functie in fok gebouwd moeten worden die dan een waarschuwing geeft. Of beter nog, die het vanzelf goed doet
Er worden wel nuttelozere functies in fok ingebouwd dus dat ze dit ook maar even snel aanpakken
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw, moest jij vanochtend lopen?
Omdat je zo vroeg op moest staan?
Ja dom hequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
Die reclame van The Phonehouse![]()
Stoere bikers gaat er een mobiel af met I am a gummybear pakt die een rose telefoontje.
Vinden je vrienden je nieuwe telefoontje niet cool?
Waarom dan? Het is jou twitter daar mag je plaatsen wat je wiltquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hou me tegenwoordig meer in, ik maakte het een keer te bont met 35 tweets over een wedstrijd. Kreeg ik gelijk de niet voetbalvolgers op mijn dak. Verder ben ik wel een service voor veel Excelsior'31 volgers.
Ik heb het aangepast... dankjewelquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
En Benny, het topicnummer klopt niet. Er was 2x een deel 428.
Was dat niet alleen voor modjes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er kwam toch een reeksen knop in de nieuwe layout?
Thanksquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben echt trots op je.Goed gedaan.
Even lezen in het vorige topicquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was dat een evenement?
En zoja, van waar naar waar?
Nope... komt er ook voor gewone users. Nja, voor die gene die de lapo maakt.. en blijft er zo'n 30 seconden staan dacht ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat niet alleen voor modjes?
Van start naar finishquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was dat een evenement?
En zoja, van waar naar waar?
Tussen het tagje en de TT? Die is bij dezen weggehaald...quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en Benny, topictitel is het eigenlijk, zonder spatie
Nee tussen topic en titelquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tussen het tagje en de TT? Die is bij dezen weggehaald...
sjongequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden Miauw...
De elfstedentochtquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden Miauw...
Het stond er ook nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
sjonge![]()
Het was de Dam tot Damwandeltocht.
Ik vond het wel goede feedback, ik wil ook niet dat het vervelend is om me te volgen. Ik wil iedereen wel op een of andere manier vermaken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is jou twitter daar mag je plaatsen wat je wilt![]()
Ah, volgens mij kwam ik daarom al die lopers tegen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
sjonge![]()
Het was de Dam tot Damwandeltocht.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Het stond er ook niet![]()
Wij wisten het maar alleen Ll zei zoiets
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het wel goede feedback, ik wil ook niet dat het vervelend is om me te volgen. Ik wil iedereen wel op een of andere manier vermaken.
Die foto staat in het vorige topicquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, volgens mij kwam ik daarom al die lopers tegen.
in Zaandam was denk ik de finish?
Heb je ook zoeen mooie medaille? :F
die kop van jouquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Die foto staat in het vorige topic
Ik vind het leuk hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hou me tegenwoordig meer in, ik maakte het een keer te bont met 35 tweets over een wedstrijd. Kreeg ik gelijk de niet voetbalvolgers op mijn dak. Verder ben ik wel een service voor veel Excelsior'31 volgers.
Jij weet ook gewoon dat ik echt zo kijk dan he?quote:
Oh nog niet gezienquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Die staat hier, de meedalje
[TAL SC #429] Hallonnetjes
Jij kijkt nu ook zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
De ingredienten van mijn spinaziesoep liggen nog in de winkel
Ja, ik kan me er helemaal iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij weet ook gewoon dat ik echt zo kijk dan he?
Ja die medaille heb ik ook bij andere mensen gezien ja!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:30 schreef -Miauw- het volgende:
Die staat hier, de meedalje
[TAL SC #429] Hallonnetjes
Ik ben dol op die smiley, ik heb hem ook op msn gezetquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik kan me er helemaal iets bij voorstellen![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja die medaille heb ik ook bij andere mensen gezien ja!
Leuk hoor!
En knap
We hadden gwn kunnen meeten
Ja het was wel leuk, die medaille had niet echt gehoeven hoor.quote:
Ik was al met een knappe blonde vriendinquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja die medaille heb ik ook bij andere mensen gezien ja!
Leuk hoor!
En knap
We hadden gwn kunnen meeten
Ideetje!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op die smiley, ik heb hem ook op msn gezet
Keeldingen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil mn bed niet uit... en ik moet mn keeldingen zoeken .. en kijken of ik wat kan eten....
Dat kan morgenochtend toch ook?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil mn bed niet uit... en ik moet mn keeldingen zoeken .. en kijken of ik wat kan eten....
Owwwww, sms je moederquote:
nee, t voelt net of mn keel van binnen open ligtquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan morgenochtend toch ook?
hahaa, mijn moeder en smsquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Owwwww, sms je moeder![]()
Die brengt ze wel
Slik een pleister inquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, t voelt net of mn keel van binnen open ligt
O net de mijne, op de pc weet ze alles maar een sms wil maar niet lukkenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga even kijken of de AH mijn boodschappen nog heeft!
Tot later
quote:
Ik kijk misschien ff mee, maar kan niet alles meekijkenquote:
Can't touch this except exceptionally hot mofo's.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Can't touch this except exceptionally hot mofo's.
Volgende week komen ze in Rijssen. Alleen ben ik er dan niet, heb een feest van mijn oom en tante.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het leuk hoor
Door jou volg ik nu ook wat ze doen daar... wanner moeten ze tegen Spakenburg?
op de pc kan ze ook niksquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
O net de mijne, op de pc weet ze alles maar een sms wil maar niet lukken
POP?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
Ik ben naar POP live voor zolang ik kan blijven
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vriendjesgraaf van augustus 2010
Heppik weer mooi gedaan he?quote:
quote:
kan iemand dit even edittenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
de MNI-ondertitelaarHet nummer "Michel" van Anouk ondertitellen als "Michelle"
quote:
fixedquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
de MNI-ondertitelaarHet nummer "Michel" van Anouk ondertitellen als "Michel"
![]()
quote:
Ojááááá dat is lang geledenquote:
Oh my.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kwam er pas veel later achter dat ze Frans zingen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik was vorige week op een feestje en toen...
Ik zie het al voor me, jij met een aansteker onder een cd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil een dvd branden en het gaat steeds mis![]()
Flash?
quote:
Zitten jullie PGR weer te bashenquote:
Oh, lucifers zijn...niet goed?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, jij met een aansteker onder een cd.
Wut?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie PGR weer te bashen
Was er een rel dan ofzo?quote:
"het gaat steeds mis"?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:00 schreef -Miauw- het volgende:
Ik wil een dvd branden en het gaat steeds mis![]()
Flash?
Dat weten we nu wel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat vriendjesgedoe echt het stomste wat ik ooit gezien heb!!!!!
Jij staat in mijn top 3 forumvriendjes van de afgelopen maandquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie sein main friendjahs
[ afbeelding ]
Het zit me nogal hoog, vandaar.quote:
Die forumvriendjesmeuk is echt kut.quote:
You haz no frienz?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat vriendjesgedoe echt het stomste wat ik ooit gezien heb!!!!!
ja, met die mapjesquote:
Wieso.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ben wel benieuwd wat er uit die van Skippy komt
Met welk programma brand je?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, met die mapjes![]()
Dan prop ik die dvd in de dvdspeler en ziet hij twee mapjes. *stampvoet*
Oh god, Skippyquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ben wel benieuwd wat er uit die van Skippy komt
Hij was zo socio-actief de laatste meet in de Stairwayquote:
Was hij degene die de hele tijd zat te kutten ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij was zo socio-actief de laatste meet in de Stairway
Hij keek naar z'n bier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was hij degene die de hele tijd zat te kutten ofzo?
als je data DVD kiest moet het geen probleem zijn als je gewoon de juiste mapjes kopieertquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met welk programma brand je?
Je hebt in het begin waarschijnlijk de keuze wat voor DVD je wilt branden, en daar "data-schijf" gekozen ipv "Video-dvd"of iets wat daarop rijmt
O.quote:
Prrrrrrquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij staat in mijn top 3 forumvriendjes van de afgelopen maand![]()
iBenny op 1 en Bella op 2
BurnAwarequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met welk programma brand je?
Je hebt in het begin waarschijnlijk de keuze wat voor DVD je wilt branden, en daar "data-schijf" gekozen ipv "Video-dvd"of iets wat daarop rijmt
En piste in zijn broek ja.quote:
Maar heb je in wat je gedownload heb ook een audio map of niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
BurnAware
Nee ik heb voor DVD-video gekozen. Dan zue je twee mapjes 'Audio' en 'Video' en ik sleep dus alles naar die videomap. Maar dan lukt het dus niet![]()
Wacht, ik probeer het nog één keer.
Ja.quote:
Meestal is 1 van de kleinere VOBjes idd wel het "kick-off" bestand voor de rest inderdaadquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar heb je in wat je gedownload heb ook een audio map of niet?
En open anders gewoon eens een random file als je 'm in je DVD-speler stopt en je krijgt de mapjes te zien ipv dat de film direct start
Geen audiomapquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar heb je in wat je gedownload heb ook een audio map of niet?
En open anders gewoon eens een random file als je 'm in je DVD-speler stopt en je krijgt de mapjes te zien ipv dat de film direct start
Dronk hij er ook van, of bleef hij kijken?quote:
Prop 't is in je DVD-speler dan, en als je dan een overzicht van de mapjes krijgt ga je gewoon naar VIDEO_TS en klik je een random .vob bestand aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen audiomap![]()
Oh, ik lijk nu op een fu fu fu fu fu-poppetje
Ja dan zie ik dus alleen een map met puntjes en verder nietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dronk hij er ook van, of bleef hij kijken?
[..]
Prop 't is in je DVD-speler dan, en als je dan een overzicht van de mapjes krijgt ga je gewoon naar VIDEO_TS en klik je een random .vob bestand aan
Zie je niet gewoon zoietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dan zie ik dus alleen een map met puntjes en verder niets
1 2 3 | VIDEO_TS AUDIO_TS |
Ja dit zie ik. Als ik dan Video aanklik krijg ik weer di emap met puntjes.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zie je niet gewoon zoiets
[ code verwijderd ]
De puntjes staan meestal voor een naar een bovenliggende map gaan.
En in die map zie je verder niks? Alleen puntjes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dit zie ik. Als ik dan Video aanklik krijg ik weer di emap met puntjes.
Nou ik probeer het nog wel een keer
Is heel het branden sowieso wel gelukt dan idd?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in die map zie je verder niks? Alleen puntjes?
En als je de DVD in je PC stopt en bij Deze Computer dan die drive/DVD selecteert en op 'eigenschappen' klikt (rechtermuisknop) hoe groot issie dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En in die map zie je verder niks? Alleen puntjes?
En als je de DVD in je PC stopt en bij Deze Computer dan die drive/DVD selecteert en op 'eigenschappen' klikt (rechtermuisknop) hoe groot issie dan?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouwen en techniek. Als het meer doet dan trillen en de input meer vereist dan 2 batterijen zijn de kluts kwijt
Nou dan. Bak dan ff die film op DVD en nobuddy kets hurtquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik kan lampen en planken ophangen, boren in tegels en laminaat leggen
Thanksquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
Fles: http://i.fokzine.net/gm/vriendjes/201008/31936.gif
Benny: http://i.fokzine.net/gm/vriendjes/201008/255123.gif
Ah okayquote:
je moet dan ook een acetyleenbrander gebruikenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:04 schreef -Miauw- het volgende:
Arghhhhh er is echt iets met die stomme brander aan de hand
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet dan ook een acetyleenbrander gebruiken
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
*kopje geeft
*wijntje inschenkt voor Miauw
Doe Maaaaaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
Veel te vrij, wat moet ik met een meisje zoals jij
Ik heb 2 Jilz opgeslokt en zo'n bruine. Als kind kreeg ik van mijn oma wel eens een beetje. Dat was voor de alcoholcampagnes en in de tijd dat gordels achterin nogal uniek waren.quote:
Ik luister naar The Policequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
De versie van Doe Maar was uiteraard beter
Zo'n bruine?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb 2 Jilz opgeslokt en zo'n bruine. Als kind kreeg ik van mijn oma wel eens een beetje. Dat was voor de alcoholcampagnes en in de tijd dat gordels achterin nogal uniek waren.
Ik vond dit nogal shocking:quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb Doe Maar ooit nog geanaliseerd voor het vak Muziek op de middelbare school. Ik heb er zo'n verhaal van gemaakt dat iedereen dubbel lag.
Dat doe ik zelfquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn die ook op tv? Of doe je dat zelf?
Oeh, Belle Helenequote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dit nogal shocking:
Zoals je naast me ligt te slapen, zo heb ik jou nog nooit gezien.
Je lijkt ineens geen kind meer, maar zo mooi en minstens zeventien
Ik kijk nu The Nitsquote:
Oh The Nitsquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk nu The Nits
Denk dat ik op Nld3 blijf hangen want dat levert wellicht nog meer leuks op
Dat is ook bedenkelijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond dit nogal shocking:
Zoals je naast me ligt te slapen, zo heb ik jou nog nooit gezien.
Je lijkt ineens geen kind meer, maar zo mooi en minstens zeventien
Da's The Nitsquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik wilde zembla kijken, mijn vader zet nu iets met een harmonica op
Ah, daar is ie alquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:36 schreef D. het volgende:
Ik vind 'In the Dutch Mountains' hun beste nummer
Ik zap het net wegquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Sweet Bahnhof
Ik vind 'In the Dutch Mountains' hun beste nummer
Dan gaat het toch volgens plan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Ik wilde snooker kijken, kijk ik naar de tv. SNOOKER!
Uhuh, maar volgens mij niet bij iedereen hier in de SCquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
alsof hij leest wat ik typ, hij gaat nu in bed verder kijken en zet de tv voor me op zembla
Nee, iedereen heeft iets andersquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh, maar volgens mij niet bij iedereen hier in de SC.
Draadloosquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Het werkt weer even.
Ik ga mijn computer weer verplaatsen naar een plek waar ik vaste lan verbinding kan maken
Ik haat draadloos
Voor desktops is een vaste aansluiting sowieso handiger als het even kanquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Het werkt weer even.
Ik ga mijn computer weer verplaatsen naar een plek waar ik vaste lan verbinding kan maken
Ik haat draadloos
Behalve met online gamingquote:
het vliegt er hier om de paar minuten uit.quote:
Ah, dat ken ik ook wel jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ik was wel nieuwsgierig, zit zelf met "ADD"
Heb je de juiste poorten openstaan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vliegt er hier om de paar minuten uit.
Ik heb net de zooi gereset, kijken of dat helpt en anders gaat de inrichting in huis weer om.
ik ga het van de week gelijk ombouwen hier.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor desktops is een vaste aansluiting sowieso handiger als het even kan.
Werkt veel trager. Daarom zorg ik als ik ga LANnen met vrienden altijd voor een kabel, ben ik ze altijd iets vlugger afquote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
wat was ik ook alweer aan het kijken?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de juiste poorten openstaan?
alle usb poorten zijn openquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de juiste poorten openstaan?
Het is ook alleenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het vliegt er hier om de paar minuten uit.
Ik heb net de zooi gereset, kijken of dat helpt en anders gaat de inrichting in huis weer om.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alle usb poorten zijn open
...
dual band draadloos nquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werkt veel trager. Daarom zorg ik als ik ga LANnen met vrienden altijd voor een kabel, ben ik ze altijd iets vlugger af.
Hmm, misschien iets in de buurt wat het signaal verstoort.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heeft ook een tijdje goed gewerkt, het is echt een probleem van de laatste paar dagen
whehehe nee dat was ik zeker nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
he symphonic, was jouw gezin net op tv? met zijn zevenen in een huis en allemaal ADHD
druktemakerquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
he symphonic, was jouw gezin net op tv? met zijn zevenen in een huis en allemaal ADHD
Its a tough jobquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe nee dat was ik zeker niet
Gelukkig heb ik er hier niet een met ADHD
Daarom is het ook vol te houden
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben nooit druk![]()
ik ben eerder een soort oversized presse papier
Mijn schoonzus heeft er 5 waarvan 4 met ADHD, dat is pas a hell of a job.quote:
in al mijn rapporten staat wel iets over dat ik een chaos in m'n tafeltje had, en telkens uit het raam zat te kijkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik was vroeger wel heel druk. In al mijn rapporten staat er wel iets over
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in al mijn rapporten staat wel iets over dat ik een chaos in m'n tafeltje had, en telkens uit het raam zat te kijken
Okee dat is een hell of a job. Bij jou gewoon een tough job danquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft er 5 waarvan 4 met ADHD, dat is pas a hell of a job.
Ik hou het daar geen uur uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |