via kennis stond ik voor dat het in de kranten stond al naast de opgravingquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Als ik vragen mag : hoe kom jij er eigenlijk aan?
nopequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ben jij die gozert in dat filmpje?
Maar dat ding was juist begraven omdat ie zo slecht was, volgens je filmpjequote:bodem is een 70/80% hard en nog makkelijk te restaureren.
eventueel plaatwerk kan ik ook aankomen
auto was toen 8 jaar.... en in die tijd was een defecte motor rede voor sloop want er waren er toen nog genoegquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Maar dat ding was juist begraven omdat ie zo slecht was, volgens je filmpje
je doet maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:11 schreef Frishe het volgende:
Wat zou het opleveren bij de oud-ijzerboer? Meer dan ¤200?
Hier in de krant staan trouwens wel eens advertenties: Minimaal ¤75 voor je sloop/schadeauto.
Zou je er écht nog iets van kunnen maken denk je? Ik vind het wel cool, daar niet van.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:13 schreef T42 het volgende:
[..]
je doet maareen nieuwe bodem kost 1175 euro zonder chassis nr
http://www.mcp-classic-vw.nl/voorraad_vw_plaatwerk.htm
heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:19 schreef Nemephis het volgende:
Als ik jou was zou ik het eens op een Volkswagen-forum proberen. Niet om je weg te willen jagen, maar hier ziet men wat het is: Een klomp roest.
Op het VW-forum zien ze misschien wel de juweel die jij er schijnbaar ook in ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |