Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof! Nummer 100!
Nog een vraag over die haarscheurtjes. Waarom duurt het zo lang voor je een nieuwe krijgt? Of geeft T-mobile zelf geen nieuwe iPhones uit en moet je daarvoor wachten op Apple?
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.
Daarheen sturen + retour komen duurt al een dag of 4/5.
Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
Mwah, qua voorwaarden (tegoed gaat onbeperkt mee) wel. Qua internetsnelheid is het toch wel behelpen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Zijn deze Relax abonnementen een beetje een goede deal?
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
Hard reset?quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
quote:Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef -Menn0- het volgende:
iPhones uit Engeland zijn ook simlock vrij toch
Heb ik ook. Sinds 4.1 lijkt hetquote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Had ik ook laatstquote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |