Unlocken kan niet zonder jailbreak, en dit moet bij elke update weer opnieuw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit is vast wel eens gevraagd.
Maar toch:
Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Byte_Me het volgende:
is het mogelijk om in iphone 4 / iOS 4.1 die automatische correctie van tekst uit te zetten? als je regelmatig in het engels typt is die functie echt ongelofelijk irritant
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.
Auto-correctie uitzetten doe je bij settings > general > keyboard
Nog evenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit is vast wel eens gevraagd.
Maar toch:
Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
Bij elke software update zal je moeten jailbreaken en unlocken. Tegenwoordig duurt het unlocken niet eens een minuutje. Je moet eigenlijk alleen updaten als er echt wat nieuws is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Nog even
Moet een nieuw toestel met een T-Mobile simlock ook nog geactiveerd worden (op 'illegale' wijze)? Ik heb al een T-Mobile simkaart.
quote:
Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou maak eens af want ik vat'm niet.
Simpel geval van een SRWS.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.
Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
wow. de iphone 4 opladen duurt wel veeel langer dan de 2g
ik snap whatsApp niet, kan ik nu gratis smsjes verzenden? Stuurt het naar 06 nummers? of alleen andere mensen die Whatsapp hebben? (soort van skype zeg maar).
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Topic nummer 100 en alleen maar vol met vragen en gezeik
Net als de laatste 15 topics..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Topic nummer 100 en alleen maar vol met vragen en gezeik
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.quote:field test mode (dial *3001#12345#* and hit call
Errr...als ik dat intik en op Bel druk gebeurd er niks..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.
Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |