abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:53:09 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575401

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

Laatste Post:
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nop, gaat prima hier, maar ik heb geen blonde haren... :+
Potverdorie *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86575454
100 *O*
pi_86575475
Toch gelukt? :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86575507
*100* 
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:56:03 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575531
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken.. :')
pi_86575562
Dat wiki overnemen is wel kut idd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:58:23 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575608
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O* 
  FOK!fotograaf zaterdag 18 september 2010 @ 17:58:39 #8
159915 -Menn0-
MNO
pi_86575621
iPhone *O*
iPhone 4 *O*
Topic nr 100 *O*
,,/
pi_86575661
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken.. :')
respect
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86575680
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O*
Ik had 'm staan! :'). Had je hem ook feest.je genoemd?

Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3 :').
pi_86575712
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O* 
Iphone smilies :)

ff checken, want volgens mij heb ik nog in het eerste topic gepost!
Dit keer zonder signature
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:01:39 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575741
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3 :').
Ik had em ook feestje genoemd :o GMTA!
pi_86575837
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb het 1x gehad in ongeveer 2 uur bellen (alles in 4.1).. Maar toen bewoog ik ook wel een beetje, wat overigens bij mn 2G nooit werd geregistreerd.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:08:25 #14
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575952
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
pi_86576355
Zojuist een bestskinsever sticker op het scherm van mijn zus geplakt. Moet zeggen dat je het bijna niet ziet en het scherm veel minder gevoelig is voor vuiligheden en vette vingers.

Zit nu te twijfelen om er ook eentje te nemen op het scherm =p heb er nu alleen eentje op achterkant. :-)
pi_86576665
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson :').
pi_86576666
Even opnieuw:

Vraagke!

Ik heb drie videobestanden van ~2GB op mijn iPhone 4. Als ik deze sleep naar mijn PC en een tijdje wacht zie ik dat de videobestanden 0 MB zijn. De kleinere videobestanden en afbeeldingen lukken allemaal wel.

Iemand ? :7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:34:26 #18
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86576711
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson :').
Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
pi_86576771
Goeie OP :P Voor mensen uit omgeving 's-Hertogenbosch. Premium Reseller A Mac daar heeft de 16GB momenteel op vrije voorraad. :)
pi_86576784
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone ;(.
pi_86576814
Iemand een oplossing?

Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
quote:
De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is
Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.

Iemand een idee?
pi_86576949
Haha dat Geenstijl bericht over T-Mobile. Wat een shitcompany is het ook. :') http://www.geenstijl.nl/m(...)ffer_gaat_tmobi.html
pi_86576966
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand een oplossing?

Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
[..]

Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.

Iemand een idee?
Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
pi_86577284
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben er al ruim twee uur mee bezig, en kan wel gewoon verbinden met de appstore.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 19:23:09 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86578355
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone ;(.
Misschien heb je voor de kerst nog een witte.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')