ik hoorde ze van de week al een keer live (bij Giel ofzo?) en dat klonkt echt heel gaaf....quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef -Hans- het volgende:
oh My God dit is wel onwijs goed wat Hurts nu live laat horen.
Dit was ook echt goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoorde ze van de week al een keer live (bij Giel ofzo?) en dat klonkt echt heel gaaf....
quote:
Nee hoor, het is een kwestie van ongelukkig voicetracken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Ging lekker net.. Corton vertelt een heel verhaal over de Eric knock yourself out plaat, maar was even vergeten dat de ster al op scherp stond. Oeps.
Ah, dat is wel vet ja. Alleen de stad bezichtigd of iets speciaals gedaan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zijn weer in Mestreech. Aken is maar halfuurtje rijden vanaf hier
Nope, alleen rondgewandeld. Al heel lang niet meer geweest. Blijft een mooie stadquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dat is wel vet ja. Alleen de stad bezichtigd of iets speciaals gedaan?
Hoi Hansquote:
Ej Brig !quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hoi Hans
Blijft een lekker nummer
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:54 schreef rachidfinge het volgende:WOKNOK! Oh nee, het is avond. RT @ScherpeMaartje: Naast me in de trein zit een meisje met super kort jurkje en benen wagenwijd open :s
quote:
Ik heb weer een tastbare cd gekochtquote:
Welke ??quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb weer een tastbare cd gekocht

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ej man !quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
R.I.P. Jimi Hendrix![]()
![]()
![]()
![]()
z`n 40ste sterfdag, een "mooie" aangelegenheid om op Spotify nog eens wat van z`n beste werk te beluisteren![]()
![]()
Pearl Jam Ten Deluxe Edition CD + bonus cd + DVDquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pearl Jam Ten Deluxe Edition CD + bonus cd + DVD
[ afbeelding ]
Was 3 voor ¤25, mijn vader wilde nog een CD van Neil Young was ook 3 voor 25¤ dus nog een CD voor mijn moeder erbij
Jammergenoeg hadden ze deze niet in de uitverkoop:quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]Goede deal
. en Neil Young is ook alles behalve verkeerd.
Goede verslaving !quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammergenoeg hadden ze deze niet in de uitverkoop:
[ afbeelding ]![]()
Mijn vader is fan van verslaafd aan Neil Young
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga slapen morgen dam tot damloop lopen![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Succes!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
cool, succes!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
Helaas staat ' ie niet op 3fmfan. Net zoals deze plaat... Oja, duck saucequote:Op zaterdag 18 september 2010 23:14 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een goede mix, die vocals van BromanceWeet iemand welke dat is?
coolquote:
nicequote:Op zondag 19 september 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
jullie zijn mijn beste fokvriendjes! het is bewezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |