ik vraag me af of willem middelkoop, kacob shoemaker , matijs bouman en robert ten brink eigenlijk forum bekijken . Dat zou grappig zijn want ze zijn toch bekende nederlanders voor mensen die in de beurs geinteresseerd zijnquote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef Rejected het volgende:
Mathijs Bouman zegt dat het een meidenfilm is.
Dat heb ik er niet in herkend, zou 't zelf een film voor veertigplussers noemen...quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef Rejected het volgende:
Mathijs Bouman zegt dat het een meidenfilm is.
Niemand weet wat er gaat komen. Voor zowel een stijging als voor een daling zijn argumenten te verzinnen. Daarnaast maakt het natuurlijk enorm veel uit waar je dan instapt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:28 schreef Swennus het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat je nu weer in moet stappen als je dit kunt?
Is dit werkelijk zo? of zit er nog een dip aan te komen?
Als je zelf de afweging niet kunt maken, moet je niet in- of uitstappen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:28 schreef Swennus het volgende:
Als dit zo was, was iedereen al ingestapt. Gevolg: te dure beurs waardoor je beter weer kunt uitstappen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:28 schreef Swennus het volgende:
Hoe meer mensen het over die dip hebben, hoe kleiner de kans dat hij komt (imho)quote:Op maandag 27 september 2010 14:28 schreef Swennus het volgende:
2000 was een slechter instapmoment dan maart 2003.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe meer mensen het over die dip hebben, hoe kleiner de kans dat hij komt (imho)
Als je in wil stappen is het ene tijdstip niet beter of slechter dan het andere. Als je altijd langs de kant blijft staan dan zul je nooit meedoen.
Overdreven ja, negatief dat de winst niet mee stijgt met de omzetgroei. Dit trekt echter vanzelf wel bij. Als je beetje doorrekent is een koers van +- ¤80 niet onrealistisch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef Rejected het volgende:
Akzo -4%, lijkt me ietwat overdreven?
Deze mening propageer je altijd maar het blijft een inhoudsloze bewering aangezien men ook participeert aan de markt door rente te vangen over cashtegoeden, obligaties etc. Je starre visie op enkel de aandelenmarkt maakt je vatbaar voor dit soort uitspraken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:36 schreef LXIV het volgende:
Als je altijd langs de kant blijft staan dan zul je nooit meedoen.
Dus het is goed nieuws dat het nieuws slecht is want dan moet er weer gestimuleerd wordenquote:US Stocks Waver; Data Disappoint But Boost Stimulus Views
Apple heeft ook een relatief hoog K/W en stijgt ook vaak. Maar ben het wel met je eens dat bovengenoemde nu wel weer wat overdreven stijgt. Voor het eerst sinds begin januari zit hij boven de 50% winst. Ook als je kijkt naar de concurrenten van NN zie je overal volatiele prijscurves die netto ong. het zelfde blijven. Terwijl sommige op basis van fundamentele data en een k/w van 10 misschien toch aantrekkelijker lijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:41 schreef Denaamishaas het volgende:
Novo Nordisk heeft een K/W van 27! En toch stijgt de koers met de dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |