nieuwe highsquote:Op zondag 19 september 2010 22:38 schreef JimmyJames het volgende:
Ben benieuwd wat de week gaat brengen.
Ik denk dat we nog heel lang een saaie beurs gaan zien. Van het geneuzel tussen 300-360 van het afgelopen jaar, gewoon naar een soortgelijk patroon tussen 350-400 voor het komende jaar.quote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef WinningMood het volgende:
Ik verwacht dat we de komende tijd door blijven stijgen. En daarmee bedoel ik eigenlijk de komende 2 tot 4 jaar. We zitten volgens mij pas aan het begin van het herstel van de wereldeconomie..
Lijkt me prima. En het jaar erna een beetje geneuzel tussen 400 en 475 etc.quote:Op maandag 20 september 2010 11:27 schreef Lemans24 het volgende:
Ik denk dat we nog heel lang een saaie beurs gaan zien. Van het geneuzel tussen 300-360 van het afgelopen jaar, gewoon naar een soortgelijk patroon tussen 350-400 voor het komende jaar.
Aandelen zijn eerder een grote bubbel met deze lage volumes..welk herstel ? we hebben nooit een herstel gehad alleen een kleine opleving..quote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef WinningMood het volgende:
Ik verwacht dat we de komende tijd door blijven stijgen. En daarmee bedoel ik eigenlijk de komende 2 tot 4 jaar. We zitten volgens mij pas aan het begin van het herstel van de wereldeconomie..
Iedereen weet nochtans dat de toestand miserabel is, maar uiteindelijk vallen de bedrijfsresultaten gewoon goed mee door de herstructureringen. Zeg niet dat dit jaren blijft duren, maar 't kan wel eens een verrassend jaar worden...quote:Op maandag 20 september 2010 12:07 schreef luckyb1rd het volgende:
[..]
Aandelen zijn eerder een grote bubbel met deze lage volumes..welk herstel ? we hebben nooit een herstel gehad alleen een kleine opleving..
quote:Op maandag 20 september 2010 12:07 schreef luckyb1rd het volgende:
Aandelen zijn eerder een grote bubbel met deze lage volumes..welk herstel ? we hebben nooit een herstel gehad alleen een kleine opleving..
De VS is in de eerste plaats nooit uit een recessie gekomen.quote:Op maandag 20 september 2010 13:39 schreef WinningMood het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederland is alweer een tijdje uit de recessie. Net zoals de VS. De wereldeconomie groeit weer, bedrijven boeken betere resultaten.
Natuurlijk is niet alles koek en ei, en er zullen nog wel een aantal kleine dips komen. Maar ik ben van mening dat je nu blind kan instappen en de komende jaren een mooi rendement kan maken op aandelen.
quote:Op maandag 20 september 2010 16:25 schreef RobertKunath het volgende:
De VS is in de eerste plaats nooit uit een recessie gekomen.
Vandaag draagt het huizencijfer daar aan bij.
http://www.google.com/hos(...)ixMmlyFRwBgD9IBM5R80quote:The Organization for Economic Cooperation and Development has cut its U.S. economic growth forecast to 2.6 percent this year from 3.2 percent previously [...]
Dat is wel heel kort door de bocht en bijna naïef als je alleen op die cijfertjes vertrouwt.quote:Op maandag 20 september 2010 16:33 schreef WinningMood het volgende:
[..]
[..]
http://www.google.com/hos(...)ixMmlyFRwBgD9IBM5R80
De economie van de VS groeit dit jaar, dus de recessie is voorbij.
Ik denk het niet, ik denk eerder dat het een geschikt moment is om geweren aan te schaffen.quote:Op maandag 20 september 2010 16:57 schreef WinningMood het volgende:
Ik weer wat er allemaal mis is en ik denk ook het herstel zal niet zonder slag of stoot gaan. Toch vind ik het een geschikt moment om aandelen aan te schaffen als je dat nog niet hebt gedaan, omdat ik denk dat de beurzen de komende jaren zullen blijven stijgen.
Om mensen over hoop te schieten die je eten proberen te stelen. Je zou haast de grote jongens ervan verdenken dat ze de media geld toespelen. Je wordt er knettergek van, overal lees je met koeienletters vandaag dat de crisis officieel voorbij is in Amerika met daaronder reacties van users waarbij je het idee hebt dat ze door dat bericht hun mening hebben bijgesteld hebben en alles plots weer in een positiever daglicht zien.quote:Op maandag 20 september 2010 17:54 schreef Dalliance het volgende:
Om jezelf van het leven te beroven als het weer fout gaat zeker
zo gaat het toch al maanden...quote:Op maandag 20 september 2010 19:46 schreef iamcj het volgende:
Als iedereen omhoog kijkt, kunnen we mooi weer naar benden weer is bij de 310 kijken.
Dit vind ik ook het grote verschil met de tijd voordat Lehman viel. Het fundament wat er nu ligt is erg instabiel en minder bestendig tegen schokken dan tijdens pre-Lehman periode.quote:Op maandag 20 september 2010 16:50 schreef RobertKunath het volgende:
[..]
Er hoeft maar - te gebeuren en ze zitten daar echt met een probleem omdat de munite opraakt ( ook al denkt Ben dat hij met z'n toverstok nog veel in petto heeft. Dit is niet het geval )
Het grote probleem bij 5AB is de stijging uit het weerstand niveau op basis van relatief lage volume is gegaan. 5AB is een schoolvoorbeeld wat betreft TA voor steun en weerstanden. Je zag de volume's alleen elke keer dalen op het moment dat hij de weerstand van 35 niet kon breken. In die zin zou het met dus niet verbazen dat een investeerder 5AB gewoon zelf omhoog heeft gepushed om een aanzet te geven tot de volgende horde suckers die het aandeel naar boven spuwen (net zoals de rit van 5 naar 35). Ik zit dus te wachten op de volumes / ordergrootte op dagen van daling. Mocht dat significant zijn spring ik er uit. Ben vaak genoeg voor het lapje gehouden.quote:Op maandag 20 september 2010 14:21 schreef tony_clifton- het volgende:
SE, heb jij op dit moment een mening over 5AB die je mag delen vanwege je werk?
Ik zie 't op middellange termijn de 44 aantikken ofzo (nog 10% erbij op het huidige niveau), dan verkoop ik en koop ik 't weer 10% lager terug.
Zover zijn we er anders niet vanaf. Slechts een 2.5% of iets in die geest.quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef JimmyJames het volgende:
Ze maken het wel heel bont. 11000 deze week nog?
Mooiste zou toch zijn als ze morgen plotseling de rente omhoog gooienquote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zover zijn we er anders niet vanaf. Slechts een 2.5% of iets in die geest.
Maarja, deze dinsdag weer FOMC! Dat waren toch wel dé feestmomenten qua intraday handelen afgelopen maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |