abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95377578
Wheheheh ik vind Nico Dijkshoorn zelden grappig. Maar dit is dan wel weer een uiterst accurate reactie :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_95379739
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Toch heeft Nico wel gelijk :D
ja he :D

hij heeft het zeer treffend omschreven :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:58:49 #53
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_95380482
Wat een jochie is die Dox eigenlijk, heb een stukje van die docu gezien maar moet Nico in deze toch ook wel gelijk geven. :{
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_95419921
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 09:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat een jochie is die Dox eigenlijk, heb een stukje van die docu gezien maar moet Nico in deze toch ook wel gelijk geven. :{
Grappig :P

Nou lijkt Anouk me ook iemand die het gevaarlijke leven zoekt, en daar hoort een bepaald soort man bij, of jongen in dit geval oO< , en dan zal ze zelf toch ook wel hebben aangevoeld dat ze niet direct de gelukkige huisman aan de haak had geslagen.
Ik geloof haar wel, hoor. Ik denk niet dat die vriendinnen/thuiskapsters/nagelstylistes/grimeuses/cateringdames zijn gezwicht voor de charmes van Dox (welke charmes?), ik denk eerder dat Anouk moet leren leven met dit minder leuke bijeffect van de roem. Die vrouwen willen Anouk zijn, die willen ook wel eens in dat bed met die zwartsatijnen lakens liggen en hun nagels laten styleren en hun avondeten laten koken, en terwijl ze die fantasie beleven, nemen ze die scharminkelige Dox wel op de koop toe c_/

En ach, Anouk houdt er weer een paar hartverscheurende nummers aan over w/
  maandag 2 mei 2011 @ 16:03:08 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_96252855
Ach, hoe je eraan komt, kom je er ook weer af is het gezegde toch? Nog zo een; what goes around comes around. Op YouTube staan nog wat tenenkrommende raps van de former mevrouw Dox, over hoe ze in de steek werd gelaten voor Anouk, met een baby. Die Dox vond ik in de clip van "Michel" al een enorme creep btw. 'Tis wel zielig voor de kinderen. Wat zou ze nu van die tattoo gaan maken? DeDox?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_96799093
quote:
za 14 mei 2011, 13:43
'Arnold Schwarzenegger bedroog Maria met dertien vrouwen'

van onze redactie
AMSTERDAM - Arnold Schwarzenegger zou tiijdens zijn huwelijk met Maria Shriver maar liefst met dertien vrouwen zijn vreemdgegaan.

Dat beweert Gigi Goyette. Zij zegt één van Arnold's dertien buitenvrouwen te zijn geweest toen The Terminator pas drie jaar was getrouwd met Maria.
"Maar ik denk niet dat ik iets met hun scheiding te maken heb, zegt Gigi in de Britse krant Daily Mirror.
Arnold's woordvoerder ontkent in alle toonaarden dat de acteur en ex-gouverneur van Californië het bed heeft gedeeld met de vrouw.
Hoewel Arnold en Maria eerder deze week bekend maakten na 25 jaar huwelijk uit elkaar te gaan, werden ze vrijdag allebei gespot met de trouwringen nog om hun vingers.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:15:15 #57
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102025450
De nieuwbakken echtgenoot van Zara Philips:

http://www.dailymail.co.u(...)londe-nightclub.html
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')