Nja niet helemaal natuurlijk, zij heeft zelf gekozen voor Roel en niet voor Angela...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef BobW het volgende:
Zij had eigenlijk ook door moeten gaan ipv Kim.
Dat coachsysteem is niet eerlijk...-O-
Me 2!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef Dizer het volgende:
Kutzooi.
Nou maar hopen dat er een cd komt! Ik wil gewoon meer van haar horen!
Ben-fan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef PalmRoyale het volgende:
Het zijn natuurlijk niet alleen maar vrouwen die op Ben stemmen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef ranja het volgende:
Ik vond haar vorige week nog beter, maar ze was vandaag ook veel beter dan Ben.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Me 2!
Is haar single eigenlijk ook te downloaden?
Ik heb net haar single van vanavond al gedownload!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Me 2!
Is haar single eigenlijk ook te downloaden?
Ze had toch juist 45% van die stemmenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef UltraR het volgende:
Echt een schandalig groot verschil in punten vanuit v. Velzen.
"We kijken niet alleen naar vanavond" bleef hij maar roepen om het te rechtvaardigen.
Fuck zeg. Esther had gewoon 55% van de stemmen van het publiek. Ze had Ben verslagen!!!
Wereldprestatie zonder beloning.
Dat is niet zo, Esther had 45 (35 + 45 = 80) en Ben 55 (65 + 55 = 120)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef UltraR het volgende:
Fuck zeg. Esther had gewoon 55% van de stemmen van het publiek. Ze had Ben verslagen!!!
Ik bedoelde eigenlijk de single die ze opgenomen heeft... Die ze zou zingen als ze door was naar de finale...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net haar single van vanavond al gedownload!
Maar "Stop" heb ik al grijs gedraaid![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal door de shredder gehaald worden vrees ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de single die ze opgenomen heeft... Die ze zou zingen als ze door was naar de finale...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |