Goeie vraag trouwens, want ik lees toch veel in TAL mee, maar ik heb het nog niet eerder voorbij zien komen.quote:
Werd toch uitgebreid behandeld bij haar auditie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie vraag trouwens, want ik lees toch veel in TAL mee, maar ik heb het nog niet eerder voorbij zien komen.
Grappig, was er ook al benieuwd naar
Ah dat heb ik gemist, ben pas daarna gaan kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef UltraR het volgende:
[..]
Werd toch uitgebreid behandeld bij haar auditie.
Ah, zonde. Audities waren het mooiste van het programma.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist, ben pas daarna gaan kijken.
Ik ben afgehaakt toen elke auditie 2 minuten duurde en er 5 minuten familietoestanden en interviews voorbij kwamen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ah, zonde. Audities waren het mooiste van het programma.
Sterker nog, ze MOET winnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Esther heel goed. Ik weet niet wie er nog over is (Ben?) maar ik vind dat ze naar de finale moet.
OMG, Ben jij mijn kloon?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze moet echt over Ben heen. Die gast is zoooo overgewaardeerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze moet echt over Ben heen. Die gast is zoooo overgewaardeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |