quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:vanuit de trein, ben nu bij Engeltown
Die stoerheid van de week was dus onterecht?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Voet verzwikt afgelopen maandag.. Gisteren ging het wel veel pijn doen, dus naar de huisarts geweest, die verwees me door naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis wat foto's laten maken, niet gebroken en ook niet gescheurd bot. Dus nu moet ik gewoon stil zitten en niks doen
Amplifiertje erbij ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij die ik nou heb gaat het geluid links soms wat zacht.
Alweer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over een paar weken naar London Baby!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
vanuit de trein, ben nu bij Engeltown
Eerlijk gezegd heb ik geen idee over wie jullie het hebben..quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nehze wordt dan liever Barbie genoemd.....
Ze heeft niet zoveel met bootjes... of boomstammen.....
Jebquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die stoerheid van de week was dus onterecht?
Paris Hilton.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef kitao het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee over wie jullie het hebben..
Wanneer moeten wij dan frietjes eten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Engeltown ....nice...... welcome to the Keistad......
![]()
hoi M-M!!!
inmiddels alweer stukje onderweg naar. St.Babytownquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Engeltown ....nice...... welcome to the Keistad......
![]()
hoi M-M!!!
Paris Hilton...quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer moeten wij dan frietjes eten?
En: Paris Hilton!
Grappig toch ?quote:
even profiel aanklikkenquote:
Vind je? Ik vind 'r vrijwel altijd heel goed gekleed en ze heeft wel een elegant figuur. Vooral met dat iets kortere haar, dat staar haar heel goed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Paris Hilton...mager gratenpakhuis....
Dank, daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ga in oktober of november naat Londen..wie gaat er mee??
Dit is...ehmm....Hirsi Ali die Nigeriaans blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:20 schreef kitao het volgende:
[..]
Grappig toch ?
Ik heb er nog zo éen , je komt ze niet zo vaak tegen die bewegende plaatjes..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |