quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha want hete golf is heatwave in het engels.
Jij snapt t .quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha want hete golf is heatwave in het engels.
Ik dacht dat je er al eentje had eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zo maken ze de zwarte versie van mijn mooie AKG.
Ik ga hem maandag bestellen. Ik heb nu:quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er al eentje had eerlijk gezegd
zwarte versies heeft ook mijn voorkeur....quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zo maken ze de zwarte versie van mijn mooie AKG.
Je hebt Paris gesproken? Hoest met die muts dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:56 schreef -Engel- het volgende:
BFF gebeld.... ik mag bij haar komen eten
Hard gold-plated jack plug and contactsquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:57 schreef kitao het volgende:
Zit er trouwens een gouden stekker aan die AKG ?
*knarst nog meer*quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hard gold-plated jack plug and contacts
Met Paris gaat het redelijk.... en ze heeft liever dat je haar doos noemtquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je hebt Paris gesproken? Hoest met die muts dan?
Bij die ik nou heb gaat het geluid links soms wat zacht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef kitao het volgende:
[..]
*knarst nog meer*
ik heb ook een nieuwe nodig , deze Philips is half afgebroken..
Ik heb m'n post binnen..... weer te veel cd's gekocht bij bol.comquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:ok postbode is officieel te laat
die vind ik ook stom....quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Me verrot voelen, ok. Maar die geestdodende klussen...
Huh? Ik heb haar doos al genomen..quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met Paris gaat het redelijk.... en ze heeft liever dat je haar doos noemt
En boomstammenbootje , mag dat ook ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met Paris gaat het redelijk.... en ze heeft liever dat je haar doos noemt
ah, bummer. Wat zou er moeten arriveren?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:ok postbode is officieel te laat
Bol.comquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb m'n post binnen..... weer te veel cd's gekocht bij bol.com
Koedzjikoe aahhh poepje toch..quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:ok postbode is officieel te laat
Wat is dat voor futuristisch gedrocht?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga hem maandag bestellen. Ik heb nu:
[ afbeelding ]
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:09 schreef djayzz het volgende:
* djayzz zit op de bank, poot omhoog en koel houden
Ik zit nog te wachten op een boek die ik donderdag voor 17:00 gekocht heb, zou de volgende dag in huis zijn, maar de post is vandaag ook al geweest. Nietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb m'n post binnen..... weer te veel cd's gekocht bij bol.com
MeMoquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:vanuit de trein, ben nu bij Engeltown
Dan moet je een 'boze' brief sturen naar de klantenservice. Doorgaans krijg je dan een gratis keer bezorgen of iets van dien aard als freebee!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op een boek die ik donderdag voor 17:00 gekocht heb, zou de volgende dag in huis zijn, maar de post is vandaag ook al geweest. Niets
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Koedzjikoe aahhh poepje toch..
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is dat voor futuristisch gedrocht?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Huh? Ik heb haar doos al genomen..
Oww,, haar een doos noemen? Ahaa..okee okee
Voet verzwikt afgelopen maandag.. Gisteren ging het wel veel pijn doen, dus naar de huisarts geweest, die verwees me door naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis wat foto's laten maken, niet gebroken en ook niet gescheurd bot. Dus nu moet ik gewoon stil zitten en niks doenquote:
nehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |