Sterktequote:
?????quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoi Engel !
*shit , nu krijg ik helemaal een hete golf over me heen.......*
quote:
dat klinkt echt disgusting...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoi Engel !
Daar denk jij natuurlijk weer meteen aanquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat klinkt echt disgusting...
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en is de postbode al langsgeweest?
a dirty mind.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Daar denk jij natuurlijk weer meteen aan![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef kitao het volgende:
haal ik weer mensen door elkaar ...?
(geheugen als gatekaas)
Ach, je wordt 'gefucked' , is altijd zo. Blijf je er niet speciaal voor thuis, ligt hij gauw in de bus. Moet je op de cableguy, postbode, loodgieter whatever wachten, komen ze altijd pas aan het einde aankakken..quote:
vanavond naar n vriend toe die voor me gaat koken, en daar n flmpje/wijntje enzo, mja dan moeten ze wel dat pakje komen ophalenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat vreesde ik al.... heb je nog leuke plannen ideeen etc. voor vandaag?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach, je wordt 'gefucked' , is altijd zo. Blijf je er niet speciaal voor thuis, ligt hij gauw in de bus. Moet je op de cableguy, postbode, loodgieter whatever wachten, komen ze altijd pas aan het einde aankakken..
Ok..moet er dus aan denken mijn zeilkleding aan te doen als ik een pyamafeest ga bezoeken.. hete vloedgolven worden me anders teveel.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ok..moet er dus aan denken mijn zeilkleding aan te doen als ik een pyamafeest ga bezoeken.. hete vloedgolven worden me anders teveel.
was meer een geintje hoor, je hoeft het niet uit zn verband te trekken..quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat klinkt echt disgusting...
Haha want hete golf is heatwave in het engels.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoi Engel !
*meldt zich weer eensquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:38 schreef Graseter het volgende:
Meh, in de winkel hadden ze die AKG niet
Maandag maar even op internet bestellenMijn ouders betalen hem voor m'n verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |