Haha, leuk toch.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie moet ik aan De Jeugd van Tegenwoordig denken.
net???? niet bedoel je denk ik???quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:10 schreef PeuRac het volgende:
10cm kwijt zijn zou net iedereen blij mee zijn
Moeten ze ook luisterenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan prima mensen terugfluiten hoor
ill make themquote:
En nu ben ik er weerquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:11 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja leuk , je ging net weg toen ik een praatje wilde maken...mooi is dat.
Mijn macht kent geen grenzen! Mu ha ha ha haquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sterker nog, daardoor luister ik het op dit moment.
Bedoelde idd niet. Maar ik begrijp dat het je omvang is? Vind 22cm best veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
net???? niet bedoel je denk ik???
en hoi....
totaal nu 22cm.... maar mijn vet% ging weer iets terug dus ik moet er aan denken meer spieren op te bouwen
mijn middel is de verzamelplaats van al mijn gewichtquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bedoelde idd niet. Maar ik begrijp dat het je omvang is? Vind 22cm best veel
Scaryquote:
Oooh, friet. Gister nog vieze patat gegeten. Ik ben eigenlijk wel toe aan lekkere friet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi WT![]()
Gaan we nog friet eten vandaag?
moeten ze maar luisterenquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:10 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En ik ben weer eens in DE bui..![]()
Als ik dan toch iets eet, kan het maar beter het lekkerste zijn niet...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:18 schreef Watertornado het volgende:
Oooh, friet. Gister nog vieze patat gegeten. Ik ben eigenlijk wel toe aan lekkere friet.
Op zijn tijd kan ik dat zeker waarderen! ik moet er de bui voor hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
zeker een mooie plaat....en deze ?
red lady , red house , snap je ..
Hmm, dan nog 22 cm klinkt veel om af te vallenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mijn middel is de verzamelplaats van al mijn gewicht![]()
en het is keihard werken om het weer in balans te krijgen......
dat valt helemaal mee... als je weet hoe ze het meten.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dan nog 22 cm klinkt veel om af te vallen
Dat is idd ook mijn voorkeur , maar je weet , soms in de hitte van de 'strijd' verlies je wel eens de tel..quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:11 schreef Boudibou het volgende:
Gewoon ervoor zorgen dat ik niet als laatste post dus.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |