Het lijkt mij eerder een teken van iemand die beter kan maar niet beter wil.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:21 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Een levend bewijs van de verloedering van het hoger onderwijs in Nederland.
Ik doelde met name op de open boek tentamens en het feit dat formules 'even in de rekenmachine gezet konden worden'.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een teken van iemand die beter kan maar niet beter wil.
Ik zit wel onder mijn niveau (VWO gedaan), maar vind alsnog dat de tentamens weinig voorstellen. Al denken sommige klasgenoten er anders over (onvoldoendes voor open boek tentamensquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:29 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Ik doelde met name op de open boek tentamens en het feit dat formules 'even in de rekenmachine gezet konden worden'.![]()
Dat er na 1-2 dagen slides doornemen ook nog een dikke 7 wordt behaald kan natuurlijk ook aan de kunde van de persoon liggen, maar uit mijn ervaring ligt het in dat geval eerder aan de moeilijkheidsgraad van het tentamen.
Ik kan me van het HBO nog mensen herinneren die het presteerde om op een toets over wat inleidende stof, in de tweede week van het jaar ofzo, een onvoldoende (en dan ook echt gewoon een 3 of 4) te halen waar ik een 10 haalde. En dat is geen opschepperij, want de toets was gewoon simpel. Had niet eens geleerd. Met sommigen is het echt bedroevend gesteld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:59 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik zit wel onder mijn niveau (VWO gedaan), maar vind alsnog dat de tentamens weinig voorstellen. Al denken sommige klasgenoten er anders over (onvoldoendes voor open boek tentamens)
Ik ken mensen die hard leren voor psychologie tentamens..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:59 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik zit wel onder mijn niveau (VWO gedaan), maar vind alsnog dat de tentamens weinig voorstellen. Al denken sommige klasgenoten er anders over (onvoldoendes voor open boek tentamens)
Je studie lijkt steeds een nieuwe naam te krijgen. Eerst was het economie, toen wiskundige economie en nu financiele wiskunde?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Studie: Financiele wiskunde (ben nu 3e jaars)
Haha ja. ik kan er wel hele boeken over vol schrijven. Hoe ongeinteresseerd ze zijn, hoe slecht het met de algemene kennis is gesteld en grammatica en spelling.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:35 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Ik kan me van het HBO nog mensen herinneren die het presteerde om op een toets over wat inleidende stof, in de tweede week van het jaar ofzo, een onvoldoende (en dan ook echt gewoon een 3 of 4) te halen waar ik een 10 haalde. En dat is geen opschepperij, want de toets was gewoon simpel. Had niet eens geleerd. Met sommigen is het echt bedroevend gesteld.
Het is maar net welke naam je er tegen aan gooit. De volledige titel van mijn course staat nog niet vast. Het zou eventueel BA Economics, Bsc Financial Economics, Bsc Finance of Bsc Mathmatical Economics worden. Dat komt omdat al die studies overlap hebben met de vakken die ik kies. Toevalligerwijs heb ik daar morgen een gesprek over omdat ik nu (nu ik 3e jaars ben) een scriptie titel moet kiezen. En scripties zijn wel gerelateerd aan de studie. Dus met BA economics kun je niet een scriptie schrijven over een econometrische inslag op de beurs bijv. Wat ik dus wil gaan doenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je studie lijkt steeds een nieuwe naam te krijgen. Eerst was het economie, toen wiskundige economie en nu financiele wiskunde?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
hebben ze tegenwoordig ook al MBO-geneeskunde?
Ja die is gesloten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Studie, studeertechniek, nevenactiviteiten en gemiddelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
nou nogmaals mijn serieuze antwoord dan maar:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:54 schreef GianLorenzo het volgende:
Nogmaals ik snap niet waarom je met zulke reacties komt. Ik stel een serieuze vraag.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
oh, sorry, dat had ik niet doorhet is best lief, geef toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |