quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow w8 ik doe het fout
* littledrummergirl laat zich smachtend in zeus armen vallen
wilde je meer zoiets?
Dan zijn wij in elk geval niet elkaars type.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geboren Brabander. Maar vanaf morgen in Rotterdam te vinden.
Mijn typ.. Rustig. Geen feestbeest, maar ook niet onsociaal. Slim.Alsin.. levenswijs. Wat mensen uit boeken leren kan me niets schelen.
Humor is ook wel een pre, maar niet constant grappig willen zijn. Zodra ik net zo goed kan praten alsdat ik kan zwijgen met iemand, dan is het goed.
Trustequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu ben ik toch echt nog een paar uur slapen![]()
Trusten Myra, LDG, Engel, Lotusss en de rest!![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan zijn wij in elk geval niet elkaars type.
en lult de oren van je kopquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben wel een feestbeest.En rustig ben ik ook niet altijd.
Trusten, Yip.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef YipYip het volgende:
Zelf ga ik er nu ook maar weer eens vandoor
Later lieve singles
Met feestbeest bedoel ik iemand die elke avond weg is, altijd bij vrienden zit, altijd met groepen is en nooit alleen kan zijn. Ben jij zo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben wel een feestbeest.En rustig ben ik ook niet altijd.
Ahh..dus je hebt zo n schattig, lief accentje haha.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn typ.. Rustig. Geen feestbeest, maar ook niet onsociaal. Slim.Alsin.. levenswijs. Wat mensen uit boeken leren kan me niets schelen.
Humor is ook wel een pre, maar niet constant grappig willen zijn. Zodra ik net zo goed kan praten alsdat ik kan zwijgen met iemand, dan is het goed.
Jij doet net zo hard mee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en lult de oren van je kop
nou, meestal ben ik n beetje verlegen en zulksquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij doet net zo hard mee.
Zolang je tenminste niet in slaap valt.![]()
Klinkt als iemand als ik..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel veel weg. Ik vind het lekker om zoals nu, na een week werken, even alleen te zijn, maar ik weet nu al dat ik morgen weer mensen op zoek. Ik heb ook een hekel aan mensen die hun vriendschappen laten verslonzen als ze een relatie krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met feestbeest bedoel ik iemand die elke avond weg is, altijd bij vrienden zit, altijd met groepen is en nooit alleen kan zijn. Ben jij zo?
Ik ook, behalve op FOKmeets. En ik had dat idee heel af en toe, zeker in de Stairway, al wist ik me toen ook niet echt houding te geven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, meestal ben ik n beetje verlegen en zulks
Da's een goede.Note to self: De was in de wasmachine doen en dat ding op de timer zettenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel mijn bed zoeken nu. Over 3 uur moet ik eruit om de was in de droger te doen. Daarna kan ik nog een uurtje slapen. Slaaplekker.
Universeel voor de Fok!kers..op rare tijden wakker worden en gaan slapen. Slaap lekker mama, met je bolle wangenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:51 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel mijn bed zoeken nu. Over 3 uur moet ik eruit om de was in de droger te doen. Daarna kan ik nog een uurtje slapen. Slaaplekker.
Dat is slecht vlak voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:52 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker myra![]()
![]()
* littledrummergirl stopt myra nog even snel n stukje witte chocolade met pistachenootjes toe
ja maarquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is slecht vlak voor het slapen gaan.
Dat had ik ook al voor ik op FOK! zat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Universeel voor de Fok!kers..op rare tijden wakker worden en gaan slapen. Slaap lekker mama, met je bolle wangen
Dat je daar heen durft... zou niet durven.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, behalve op FOKmeets. En ik had dat idee heel af en toe, zeker in de Stairway, al wist ik me toen ook niet echt houding te geven.
Dat wel, maar stop haar dan in en geef haar een nachtzoen. Dat is ook lief, maar niet ongezond.quote:
pff moraalridderquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wel, maar stop haar dan in en geef haar een nachtzoen. Dat is ook lief, maar niet ongezond.
Man, dat is beregezellig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat je daar heen durft... zou niet durven.
Maar vertel, zijn er nou ook veel chicks
Ja pappaquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wel, maar stop haar dan in en geef haar een nachtzoen. Dat is ook lief, maar niet ongezond.
* PeuRac denkt aan t groepje wat binnen zatquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Man, dat is beregezellig.
Nee, het zijn alleen maar contactgestoorde nerds met een briletje die d.m.v. een laptop met elkaar communiceren.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac denkt aan t groepje wat binnen zat
Dus jij eet nooit meer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is toch zo. Je gaat toch niet eten na het tandenpoetsen.
Ok, ff serieusquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Man, dat is beregezellig.
Nee, het zijn alleen maar contactgestoorde nerds met een briletje die d.m.v. een laptop met elkaar communiceren.
Eeuh, je vergroot em iig niet bepaaldquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:58 schreef RealZeus het volgende:
Mijn imago.![]()
Ik ben een moraalridderige knuffelbeer.![]()
De kans op seks wordt echt nihil zo.
Als ik honger krijg wel. Wordt ook wel eens 's nachts wakker met honger.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet tussen het tandenpoetsen en het slapen gaan in.
FOK! is op een paar uitzonderingen na een redelijk normale afspiegeling van de maatschappij. Er komen dus mensen van allerlei pluimage op af. Dat maakt het zo leuk. En ja, daar zitten ook chicks tussen, ja.quote:
Ttyl, trustehh.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn bedje in mannen![]()
slaap lekker strakjes!
Het scheelt dat het al niet minder kon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, je vergroot em iig niet bepaald
Trustequote:Op zaterdag 18 september 2010 02:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn bedje in mannen![]()
slaap lekker strakjes!
Ziet het er hier uit als een platenmaatschappij?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
IK WIL BINNNEKORT EEN SINGEL UITBRENGEN KAN DAT HIERRR OOOOOKKK ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |