En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeftquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In Oh Oh Cherso dusHilarisch programma over een stel Hagetokkies op een comazuipeiland.
Foto's zijn heilig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat bespringen was oké. Gelukkig hebben we de foto's nog. Dat je me in mijn kont grijpt.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeft
ergens een link?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeft
ergens een link?
Grolsch beugeltjequote:
Fappen!?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOmeteen herhaling take me out dus dan ben ik ff weg
Alsof je niet kan fappen op een tv "programa", slimme kartoffel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TV programa slimme aardappel
Lijkt mij een puicke topicwending.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, gaan we het over jokertje hebben?
Compleet Lavelossquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Foto's zijn heilig.
Ik heb zin in volgende week
quote:
Sluit je PC eens afquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof je niet kan fappen op een tv "programa", slimme kartoffel.
Fap ze schatje.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gaat echt leuk worden
Ik ga herhaling take me out kijkenzometeen op rtl 5
Wut?quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er weer,
Hara is een schatje en sktpe is, naja skype, ik weerde mij kranig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |