Volgend jaar dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de oksel meet kon. Heb ik je niet kunnen ontmoeten
IRGENDWO, IRGENDWANNquote:
help, waar gaat dit heenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben vanaf vandaag iemand die programma's als The Voice kijkt...
Bedoel jequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat met die gozer in die usericons is
Die gast van Oh Oh Cherso?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat met die gozer in die usericons is
Geen idee? Zat ie in Idols ofzo?quote:
Ik ben niet voldoende.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ik niet naar de oksel meet kon. Heb ik je niet kunnen ontmoeten
Dat programma dat ná Expeditie Robinson komt over die meute mongeaulen uit Den Haag die zuipen voor de kékséfers.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee? Zat ie in Idols ofzo?
In Oh Oh Cherso dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee? Zat ie in Idols ofzo?
Ik haat Sinterklaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
TLK, sintmeet, bij huppel (als myr daar ook heen gaat...)
Niemand kan jou overtreffen. Vooral als je me vaker zo gaat bespringenquote:
Dat bespringen was oké. Gelukkig hebben we de foto's nog. Dat je me in mijn kont grijpt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niemand kan jou overtreffen. Vooral als je me vaker zo gaat bespringen
Maar die Friekin valt op neger en ik ben blank dus ik moet verder kijken.
En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeftquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In Oh Oh Cherso dusHilarisch programma over een stel Hagetokkies op een comazuipeiland.
Foto's zijn heilig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat bespringen was oké. Gelukkig hebben we de foto's nog. Dat je me in mijn kont grijpt.
Weet ik veelquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat was zo leuk dat iedereen hem in zijn usericon heeft
ergens een link?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |