Dat ook.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger was het [SC] niet nachtbagger
Bedoel je deze?quote:
quote:
nee manquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger was het [SC] niet nachtbagger
Gekke tijden, gekke tijden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zondag 7 maart 2004 @ 21:10 OP
juistquote:
Er gaat niets boven douchen in de nacht.quote:
zit op jouw douche ene tijdsklok danquote:
Ik douche alleen 's ochtends om wakker te wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit op jouw douche ene tijdsklok dan_!
Muziek aan onder de douchequote:
ik douche altijd onder de muziekquote:
amateursquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:01 schreef Fanta-stick het volgende:
wtf het is al 1 uur en ng geen n8bagger vol
zelfmoordquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Fanta-stick het volgende:
i dont need a parachute ........
ik doe altijd mn parachute aan als ik in bad ga je weet nooitquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:07 schreef Fanta-stick het volgende:
i dont need a parachute ........
Was dat voor herrie?quote:
wat een gebakken drollen gay bagger zegquote:
ik hoor liever b.o.b m.a.r.l.e.yquote:
Neehoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een gebakken drollen gay bagger zeg_!
juisttquote:
op zeker vol idioten muziekquote:
dat is toch van een totaal andere klasse als die gare b.o.b.quote:
Ja. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is toch van een totaal andere klasse als die gare b.o.b._!
Dit is wel weer ok jaquote:
dat kan, ik vraag me dan af waarom je naar b.o.b luistertquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja. Maar dan nog.
Ik kan overal naar luisteren wat goed klinkt.
als bloedtyfus een geluid had was het ditquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef ZodiaX het volgende:
1 van de weinige NL rap muziek die ik best lekker vind klinken.
Gewoon lekker vrolijk nummer die in je kop blijft hangen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan, ik vraag me dan af waarom je naar b.o.b luistert
gedroogd grasquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Tassiepassie het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
H̷̴̑͒̓̓ͮͮ́ͥ̅͑̓ͣ͒́͊̑̀̾ͥ͏̮̰̪̯̘̹̳̙̞̩̥͈̯̗̤̪ͅo̴͈̻̪̮͎̩͑̎̔͜͠͠ǫ̹̥̣̝͚͚̻͕̜̙̆ͭ̏̓̎ͥ̌ͥͥ͒͐̅́̿ͧͨ́͜͠i̶̴̡͍̬̘̦̼͖̺̖̝̝̻̼̯̙͋͂̈́̽̐ͯ̐̈́͂͑̊̀͋͌̿̅̎̑͜į̨̩̼̦̥͚͓̰̲͔͉̥ͬ̍ͣ̒ͥ̅į͕͉̗̺͍̞͕̫̣͈͕̱̟̜̬͕͔̬̱ͭ̒̈́ͣ̃͜i̛̲̭͈͖̞̤̣̻͚͎̬̜͑ͨ̎ͭ̍͆̀!̢̢̭̬̻͓̗̦̻̯̪̞ͮͭ̌ͤ̎͆ͮ̔͗͋̋̑ͥ͌͜!̛̤̞̭̟̜̯̼̠̬͕͙̘̮͖͙ͯͯ̄͌͒̋̈́̉ͯ̅̆̆͛͛̑̋͌ͨ́̚̕͟͞quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Tassiepassie het volgende:hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
goedenavondquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Tassiepassie het volgende:hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hoaxquote:
picsquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb eindelijk weer een navelpiercing
Dit is dan ook rap voor 14 jarige pubersquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef ZodiaX het volgende:
1 van de weinige NL rap muziek die ik best lekker vind klinken.
Oow nicequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Tassiepassie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb eindelijk weer een navelpiercing
wellichtquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow nicekomt daar een fotoshoot van ?
![]()
![]()
Zozo ik vind het altijd wel sexy ja zo'n navelpiercingquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wellicht![]()
maar voor nu alleen ff een webcamschotje![]()
[ afbeelding ]
ja want op elke foto moet gerukt wordenquote:
Nee hoeft niet hoor? :Squote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want op elke foto moet gerukt worden_!
hmm lekker buikje om met de dikke stift op te kliederenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wellicht![]()
maar voor nu alleen ff een webcamschotje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm lekker buikje om met de dikke stift op te kliederen
zeg ik ben geen canvas hequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm lekker buikje om met de dikke stift op te kliederen
Hmmm ik ruik naar rook en bier en ik ben niet naar de kroeg geweestquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
ik dacht ik ga even de kroeg in.. Met als gevolg dat mijn heerlijk eu de cologne heeft plaats gemaakt voor de geur van rook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |