Dit is wel weer ok jaquote:
dat kan, ik vraag me dan af waarom je naar b.o.b luistertquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja. Maar dan nog.
Ik kan overal naar luisteren wat goed klinkt.
als bloedtyfus een geluid had was het ditquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef ZodiaX het volgende:
1 van de weinige NL rap muziek die ik best lekker vind klinken.
Gewoon lekker vrolijk nummer die in je kop blijft hangen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan, ik vraag me dan af waarom je naar b.o.b luistert
gedroogd grasquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Tassiepassie het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
H̷̴̑͒̓̓ͮͮ́ͥ̅͑̓ͣ͒́͊̑̀̾ͥ͏̮̰̪̯̘̹̳̙̞̩̥͈̯̗̤̪ͅo̴͈̻̪̮͎̩͑̎̔͜͠͠ǫ̹̥̣̝͚͚̻͕̜̙̆ͭ̏̓̎ͥ̌ͥͥ͒͐̅́̿ͧͨ́͜͠i̶̴̡͍̬̘̦̼͖̺̖̝̝̻̼̯̙͋͂̈́̽̐ͯ̐̈́͂͑̊̀͋͌̿̅̎̑͜į̨̩̼̦̥͚͓̰̲͔͉̥ͬ̍ͣ̒ͥ̅į͕͉̗̺͍̞͕̫̣͈͕̱̟̜̬͕͔̬̱ͭ̒̈́ͣ̃͜i̛̲̭͈͖̞̤̣̻͚͎̬̜͑ͨ̎ͭ̍͆̀!̢̢̭̬̻͓̗̦̻̯̪̞ͮͭ̌ͤ̎͆ͮ̔͗͋̋̑ͥ͌͜!̛̤̞̭̟̜̯̼̠̬͕͙̘̮͖͙ͯͯ̄͌͒̋̈́̉ͯ̅̆̆͛͛̑̋͌ͨ́̚̕͟͞quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Tassiepassie het volgende:hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
goedenavondquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:17 schreef Tassiepassie het volgende:hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hoaxquote:
picsquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb eindelijk weer een navelpiercing
Dit is dan ook rap voor 14 jarige pubersquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:16 schreef ZodiaX het volgende:
1 van de weinige NL rap muziek die ik best lekker vind klinken.
Oow nicequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:20 schreef Tassiepassie het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb eindelijk weer een navelpiercing
wellichtquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow nicekomt daar een fotoshoot van ?
![]()
![]()
Zozo ik vind het altijd wel sexy ja zo'n navelpiercingquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wellicht![]()
maar voor nu alleen ff een webcamschotje![]()
[ afbeelding ]
ja want op elke foto moet gerukt wordenquote:
Nee hoeft niet hoor? :Squote:Op zaterdag 18 september 2010 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want op elke foto moet gerukt worden_!
hmm lekker buikje om met de dikke stift op te kliederenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wellicht![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm lekker buikje om met de dikke stift op te kliederen
zeg ik ben geen canvas hequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm lekker buikje om met de dikke stift op te kliederen
Hmmm ik ruik naar rook en bier en ik ben niet naar de kroeg geweestquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
ik dacht ik ga even de kroeg in.. Met als gevolg dat mijn heerlijk eu de cologne heeft plaats gemaakt voor de geur van rook.
geen zorgen het is makkelijk af te wassen hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zeg ik ben geen canvas he+
ze zei ook ''weer'' he dus neem aan dat hij gewoon even weg was ofniet ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ook een aparte leeftijd om dan pas een navelpiercing te nemen
Maar hij staat je goed
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wellicht![]()
[ afbeelding ]
Ik gebruik ze altijd als condoom.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een sok komt altijd wel van pas tijdens de fap daad
Vind jij die rook geur nou echt lekker vraag ik mij dan af?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm ik ruik naar rook en bier en ik ben niet naar de kroeg geweest
zit er een leeftijds slot of navel piercings danquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ook een aparte leeftijd om dan pas een navelpiercing te nemen
Maar hij staat je goed
Mwah niet overheerlijk maar ik ruik tijdens het uitgaan liever een rookgeur op de dansvloer dan de zweetlucht die er tegenwoordig hangt omdat je in een hok of buiten moet gaan staanquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind jij die rook geur nou echt lekker vraag ik mij dan af?
nee maar de meeste nemen een navelpiercing rond de 16/18quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit er een leeftijds slot of navel piercings dan
Ik was hem een keer vergeten in te doen na het schoonmaken en toen was hij dichtgegroeidquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ze zei ook ''weer'' he dus neem aan dat hij gewoon even weg was ofniet ?
haha ja dat is waar. Maar de geur valt mij nu pas op omdat ik voor het eerst sinds lange tijd nuchter thuis ben gekomenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mwah niet overheerlijk maar ik ruik tijdens het uitgaan liever een rookgeur op de dansvloer dan de zweetlucht die er tegenwoordig hangt omdat je in een hok of buiten moet gaan staan
bronquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:34 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
nee maar de meeste nemen een navelpiercing rond de 16/18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |