wie zegt dat ik dit goed vindtquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:47 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh dat was het jaVerdomme.
Haten op b.o.b. maar dit dan wel weer goed vinden![]()
haha komt mij dus ook zo bekend voorquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel een golf bier over me heen tijdens het uitgaan op een of andere manier soms ook uit mn eigen glas
Pabloquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat terzijde. Ik bedoel de naam van de zanger
Enriekuhhquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maar dat terzijde. Ik bedoel de naam van de zanger
Dat is duidelijke praatquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wij kunnen ook een mooi nummertje doen
wie zegt dat ik me aangevallen voel, rare aannames maak jij jongemanquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:48 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, hoef je je niet gelijk aangevallen te voelen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pablo, Julio allemaal hetzelfde
hier zie je ze bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je schiet de hele tijd gelijk in de verdediging boi.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat ik me aangevallen voel, rare aannames maak jij jongeman
Ik hou niet van trekkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst een nummertje laten trekken
een condoom kan ook wel handig zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst een nummertje laten trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |