Jij bent morgen zekers om 8 uur wakkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef MYV het volgende:
Bwoh kom de eerst volgende dertig uur mn nest niet meer uit.
Jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mjah ff langs mn pa wel gezellig was je naar het concert ?
He balen man ik ben dol op kattentopics ik giet nog een halve liter achterover en wellicht dat ik er dan maar een aan-ga-maken ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah nuchter is een groot woord. Laten we het zo zeggen, ik zal nu geen katten topics openen ofzo
thanksquote:
Wat maakt dat uit.. Je doet je kleren gewoon in de was na het stappen hoop ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:43 schreef MYV het volgende:
[..]
JaAlleen een of andere josti morste bier over mn jurkje heen en nu ruikt ie naar bier
Ofcourse, maar het is niet heel fijn als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit.. Je doet je kleren gewoon in de was na het stappen hoop ik
Mede pimpinquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als jij dan een pimp wordt,wat maakt mij dat als ik naast je zit?
Nou, als mij dat aan het begin van de avond zou gebeuren...zou ik ook niet blij zijn want ik vind bier stinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef MYV het volgende:
[..]
Ofcourse, maar het is niet heel fijn als je begrijpt wat ik bedoel
Waar ben je geweest ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef MYV het volgende:
[..]
Ofcourse, maar het is niet heel fijn als je begrijpt wat ik bedoel
Ik krijg altijd wel een golf bier over me heen tijdens het uitgaan op een of andere manier soms ook uit mn eigen glasquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar de mannen nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou, als mij dat aan het begin van de avond zou gebeuren...zou ik ook niet blij zijn want ik vind bier stinken
ja na 20 bier gebeurt dat wel eens jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel een golf bier over me heen tijdens het uitgaan op een of andere manier soms ook uit mn eigen glas
Klunzige mannenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wel een golf bier over me heen tijdens het uitgaan op een of andere manier soms ook uit mn eigen glas
ja jullie gooien het er gewoon expres overheen... bier en tetten joehoequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar de mannen niet [ afbeelding ]
zij voelt in der hart een steekquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Loesje voelt in haar buik een steek.
buik was het toch?
Dat is een mooi nummer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor in de stemming te komen voor morgen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |