jaja precies, dan wil je gewoon niet weten hoe die poes ruikt hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is vies mang, spot je zo'n vet spange bil, riekt ze naar okselui, iew
Is dat het hedendaags versieren ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neejj man gewoon lamzuipen en onderkotsen volgende keer dan ruiken ze niet meer naar zweet
of juist welquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jaja precies, dan wil je gewoon niet weten hoe die poes ruikt hoor.
quote:
yukquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neejj man gewoon lamzuipen en onderkotsen volgende keer dan ruiken ze niet meer naar zweet
Hoe moet hij dat nou weten, hij zit achter z'n computertje..quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat het hedendaags versieren ?
doe ik meneer, ik ga wel weer met u mee in de batmobilequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Over 2 weken kun jij ook een afspraak maken dame !
Bij mannen misschien ja. Maar bij een vrouw wil ik dat niet hoor, fris ruiken is voor mij echt een préquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yukbeide geuren trouwens
![]()
Behalve natuurlijk vers sportzweet
ja tochh slingers van kots over ze heen net een kerstboompjequote:Op zaterdag 18 september 2010 01:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat het hedendaags versieren ?
zo slecht dat ik gewoon moest lachenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja tochh slingers van kots over ze heen net een kerstboompje
Ik had het ook over wat ik yuk en niet yuk vondquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij mannen misschien ja. Maar bij een vrouw wil ik dat niet hoor, fris ruiken is voor mij echt een pré
wow en je bent nog nuchter ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo slecht dat ik gewoon moest lachen
Nu krijg ik het idee om mijn auto te gaan pimpenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:39 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe ik meneer, ik ga wel weer met u mee in de batmobile
Rustige avond maar morgen stap avond dus dat gaat wel leuk wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef MYV het volgende:
Pjoewh had echt een vette avondjullie?
Mjah ff langs mn pa wel gezellig was je naar het concert ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef MYV het volgende:
als jij dan een pimp wordt,wat maakt mij dat als ik naast je zit?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu krijg ik het idee om mijn auto te gaan pimpen
nah nuchter is een groot woord. Laten we het zo zeggen, ik zal nu geen katten topics openen ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wow en je bent nog nuchter ookmissie geslaagd
ik ook, ik heb de vulnisbak gevuld met zakdoekjes, mijn scherm 3x gedouched met bacillen, en achteruit gegeten in de wc, was een dolle boel zegquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:40 schreef MYV het volgende:
ahhh beterschapquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, ik heb de vulnisbak gevuld met zakdoekjes, mijn scherm 3x gedouched met bacillen, en achteruit gegeten in de wc, was een dolle boel zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |