oh, dat laatste wel. Dan koop ik er expres nóg meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Toch wel? Ik geloof nou ook niet dat je je salaris er doorheen zou jagen enzo. Maar persoonlijk laat ik me niet echt beinvloeden door mensen die mijn kamer inlopen en roepen. "Jeuzus wat veel naaaagellak!"
Jaaa, dat snap ik ook weer welquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Killditzie het volgende:
Bij mij is het meer schuldgevoel richting mijn vriend omdat hij zo hard werk en ik al een jaar thuis zit... en heb ook geen uitkering want dat vind ik zielig voor de Nederlandse bevolking. Kortom, no money for me. Ja af en toe hier en daar scharrel ik wat vandaan, maar dat is niet inkomens en noemenswaardig.
Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kostenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zei toch wat over een nagelstylistending?
Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Killditzie het volgende:
Ik zoek wel gewoon werk, en alles in mijn straatje ligt pak ik ook aan. Hoewel ik best flexibel ben qua invallen enzo wil ik wel gewoon een 9-5 baan, en niet op zaterdag werken.
Gewoon maandag tot vrijdag lekker knallen en dan klaar. Dat schijnt tegenwoordig nogal een probleem te zijn, zeker als je nog maar 18 bent.
Dubbelpost is geen ban joh, niet bang zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kosten
Edit:
okay awesome ineens posten jullie niet meernu heb ik een dubbel post. laten we hopen dat dat hier geen ban betekent
![]()
YES NEWBIEquote:
aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri![]()
Ik heb al HEEEEL lang een wens en dat is een eigen webshop. Ik ben echt een ondernemertje, dus ik weet zeker dat ik het kan, maar het realiseren ervan is echt veel werk. Ik ben deze week serieus begonnen met het uitzoeken van de regels en voorwaarden en merken en weet ik het wat, dus wie weet is er binnenkort wel een Killditzie webshop haha.
Zal mijn maagdelijkheid wel online zetten dan verdien ik gelijk 20,000Jammer dat ik geen maagd meer ben
Daarom moet je dus wachten met seks tot het huwelijk
Nee ik ga voor parttime en fulltime! Kruidvat, etos, al die winkels ik vind het prima, maar daar zijn totaal geen vacatures voor hier in de buurt. (hoekse waard) Echt zo jammerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?
Of focus je je helemaal op dat je per se gelijk 40 uur p/w aan de gang wil zijn?
Dat laatste ga je nml. niet redden zonder vooropleiding.
Maar er zijn zat banen waar je binnen een jaar daarin kan groeien.
/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...
Joh, dat soort dingen kan je makkelijk goed regelen in een jaar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri![]()
Hoe ik dit lees zou SQ 500 euro aan nagellak hebben? maar dat heeft ze niet hoor. Dat is namelijk 10 TD bestellingen a ongeveer 50 euro, waarin 9 lakkies zitten. Dan zou ze dus 90 lakkies hebben en dat heeft ze heul nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jullie moeten eens proberen om een kamer en suite te bouwen met 500 euro aan nagellak.
Sterker nog. Ik heb ook een stofzuiger van te veel geld gekocht om sq's... eh... onze binnen stofzuiger te sparen.
heb je referenties?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Killditzie het volgende:
[..]
/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/
Interesse?
Nee, hij vond het echt niet leuk, maar to be honest had ik daar ook niet erg veel zin in. Ik doe ook aan teamsport op zaterdag, en dat zou ik dan ook op moeten geven. Kortom meer opgeven dan er mee winnen. (Hoewel een loon en werkervaring wel belangrijk is, maar goed.)quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh, dat soort dingen kan je makkelijk goed regelen in een jaar.
Of trekt je vriend het niet als ie je 1 avond en 1 dag in de week je niet om je heen heeft?.
Als je de rest van de tijd vrij hebt, verdien je in ieder geval iets en kan je verder bouwen.
Vraag maar na aan Renquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je referenties?
zoohhh cursus thuis psychologie voor beginners van de NTi gevolgd of zo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dus je laat je in de weg staan qua toekomst omdat je vriend begint te mekkeren? Hoe oud is hij? Klinkt namelijk alsof hij zijn (financiële) controle niet over je wil verliezen.
quote:
Uhh helemaal niets, helaas, was het maar zo'n feest. Mars uit 2005? 2006? is hotquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wácht, wát heb ik gemist tussen jou en Mars?
nee. Levenservaringquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zoohhh cursus thuis psychologie voor beginners van de NTi gevolgd of zo?
![]()
lijkt mij dat hij haar gewoon niet wil missen op de momenten dat hij vrij is.
toen was ie zeker nog schattiger dan dat hij nu al isquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Uhh helemaal niets, helaas, was het maar zo'n feest. Mars uit 2005? 2006? is hot![]()
Helaas had ik toen helemaal nergens de guts voor, een kusje was al te heftig voor me hahaha
Je was zo schattigquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Uhh helemaal niets, helaas, was het maar zo'n feest. Mars uit 2005? 2006? is hot![]()
Helaas had ik toen helemaal nergens de guts voor, een kusje was al te heftig voor me hahaha
Hehe, ik snap der geen hol vanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe ik dit lees zou SQ 500 euro aan nagellak hebben? maar dat heeft ze niet hoor. Dat is namelijk 10 TD bestellingen a ongeveer 50 euro, waarin 9 lakkies zitten. Dan zou ze dus 90 lakkies hebben en dat heeft ze heul niet![]()
veeeel meer!
Of ik lees het verkeerd
wonen jullie samen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Killditzie het volgende:
Ja ik snap wat je bedoelt en aan de ene kant ben ik precies zo, echt zo'n harde werker money money money. Maar ja mijn partner is niet zo en dat houdt mij daar ook wel een beetje in tegen.
Als we nu allebei zo waren dan was het absoluut geen probleem geweest!
ja als het zo kan,,, why not. als hij zegt dat ze niet mag werken op de tijdstippen... niet zeuren over moneys dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Levenservaringmaar goed, dat hij liever met haar op de bank zit op vrijdagavond kan ik heel goed begrijpen hoor! Zou het ook niet zoeken
Maar, als dat het verschil is tussen wel of geen inkomen zou ik nog geen seconde twijfelen. There are more things in life, dan een vrije vrijdagavond...
Ik heb nu de neiging om een bepaalde foto online te zetten, maar uit respect voor Mars doe ik dat maar niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen was ie zeker nog schattiger dan dat hij nu al is
Maar zijn er zelfs nu geen baantjes? Met de zomer die net voorbij is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Killditzie het volgende:
Ja ik snap wat je bedoelt en aan de ene kant ben ik precies zo, echt zo'n harde werker money money money. Maar ja mijn partner is niet zo en dat houdt mij daar ook wel een beetje in tegen.
Als we nu allebei zo waren dan was het absoluut geen probleem geweest!
Shaddapquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je was zo schattigHij ook trouwens, hij durfde ook helemaal niets
I know maar in stad = in winkel = op zaterdagquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar zijn er zelfs nu geen baantjes? Met de zomer die net voorbij is?Vind ik raar. Niet dat dat door jou komt ofzo
Hier in de stad hangen er overal brieven met hulp gezocht.
Oh, ik ben al stilquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Shaddap
Anders doe ik een boekje open over jouw verleden
nee, als hij haar helemaal volledig wil onderhouden heeft ze idd een winquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja als het zo kan,,, why not. als hij zegt dat ze niet mag werken op de tijdstippen... niet zeuren over moneys dan.
m'n msn staat op mn profiel he...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Shaddap
Anders doe ik een boekje open over jouw verleden
Ja hij verdient bovengemiddeld voor een 19jarige en heeft een goed vooruitzicht, dus hij kan me makkelijk onderhouden. Ons beiden en dan houden we aan het einde van de maand nog een stukkie loon over ^^quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, als hij haar helemaal volledig wil onderhouden heeft ze idd een win
Jup maar wij betalen geen huur + gwl en al die andere geldklopperijen zoals riolering,afval, al die shit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
Beter dan. Wij verdienen 2 ruime hbo salarissen en houden altijd maand over
Dat kan toch helemaal niet, dan werk je iets van 50 uur per week. Of wilden ze je dan doordeweek allemaal van die schijt halve dagen geven, dat je alleen op de drukke uren mag komen? Dat zou ik ook niet pikken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
je wordt onderhouden door je schoonmoeder, niet door je vriendquote:
Moet dat nou meteen met dequote:Op zaterdag 18 september 2010 07:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Euhm een webshop kost wel meer dat die nagelstyliste opleiding hoor
Wat wil jij doen met een schaar na geen slaap en alcohol danquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
BierNet thuis zijn
Geen schaar hebbben
I'm sorry, maar wat een dikke onzin om per se niet te willen werken op zaterdag. Dan WIL je gewoon niet naar mijn idee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Killditzie het volgende:
[..]
I know maar in stad = in winkel = op zaterdag
Nou veel plezier danquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
nog steeds belabberd
maar we gaan zo naar arcen, en ik wil toch perse mee, hoop dat ik het red
Je gaat naar een dm?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
nog steeds belabberd
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
I'm sorry, maar wat een dikke onzin om per se niet te willen werken op zaterdag. Dan WIL je gewoon niet naar mijn idee.
Uhh nee, je begrijpt me verkeerd. We wonen op onszelf. Ik heb wel een half jaar bij zijn ouders gewoond(wegens omstandigheden, het zou nooit mijn keus geweest zijn). Maar sinds dec 2009 wonen we op onszelf in een appartement! Hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wordt onderhouden door je schoonmoeder, niet door je vriend
Maar lijkt me ook niks, 24/7 bij je schoonouders thuis zitten
Ik was dan maandagochtend vrij, dinsdag t/m vrijdagavond werken en op de zaterdag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, dan werk je iets van 50 uur per week. Of wilden ze je dan doordeweek allemaal van die schijt halve dagen geven, dat je alleen op de drukke uren mag komen? Dat zou ik ook niet pikken.
okee. Dat haalde ik er niet uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:47 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Uhh nee, je begrijpt me verkeerd. We wonen op onszelf. Ik heb wel een half jaar bij zijn ouders gewoond(wegens omstandigheden, het zou nooit mijn keus geweest zijn). Maar sinds dec 2009 wonen we op onszelf in een appartement! Hartstikke leuk!
Stimmt, maar je kunt het wel rustig opbouwen. Steeds een merk erbij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Euhm een webshop kost wel meer dat die nagelstyliste opleiding hoor
en alle belastingen enzo zei je gister. Maar de huur niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Killditzie het volgende:
Nee ze betaald het brood en de kittenvoer en daar wil ze pertinent niet vanaf
niet op zaterdag werken jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
I'm sorry, maar wat een dikke onzin om per se niet te willen werken op zaterdag. Dan WIL je gewoon niet naar mijn idee.
Nee we hebben geen huur want we wonen in een afbetaald pand dus niemand heeft er kosten aan. En wat er verder aan belastingen betaald wordt daar heb ik geen idee van maar volgens mij zijn die er niet? Behalve dan riolering, afval en g+w+lquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en alle belastingen enzo zei je gister. Maar de huur niet?
Ja als we het geld echt nodig hadden dan zou ik wel een uitkering nemen maar dan zou ik ook niet zo "kieskeurig" zijn met werk uitzoeken. Dan maar op zaterdag werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet op zaterdag werken ja![]()
is volgens mij een bewuste keuze van haar. En dus kan ze niet zo snel iets vinden,,, maar daar kiest ze voor. Aan de andere kant neemt ze geen uitkering wat menig een wel gelijk zou doen. Kudo's for that.
die uitkering hou je toch niet als je werk weigert, dus zo'n kunst is dat nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet op zaterdag werken ja![]()
is volgens mij een bewuste keuze van haar. En dus kan ze niet zo snel iets vinden,,, maar daar kiest ze voor. Aan de andere kant neemt ze geen uitkering wat menig een wel gelijk zou doen. Kudo's for that.
zijn helaas genoeg tokkies die nog geen dag in hun leven gewerkt hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die uitkering hou je toch niet als je werk weigert, dus zo'n kunst is dat nietIk wil overigens niemand de grond in boren, ik probeer gewoon het plaatje duidelijk te krijgen
Dat is niet waar. In Nederland is er een erg slechte controle op, blijkt, want ik ken iemand die zit al een paar jaar op de bank en leeft van een uitkering... en werk is er nog steeds niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die uitkering hou je toch niet als je werk weigert, dus zo'n kunst is dat nietIk wil overigens niemand de grond in boren, ik probeer gewoon het plaatje duidelijk te krijgen
geen meisjes van 18 hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zijn helaas genoeg tokkies die nog geen dag in hun leven gewerkt hebben
zie probleemwijken van SBS6... Assen editie
ik ga er niet meer op in want anders word ik vals ben ik bangquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:57 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In Nederland is er een erg slechte controle op, blijkt, want ik ken iemand die zit al een paar jaar op de bank en leeft van een uitkering... en werk is er nog steeds niet?
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
nog steeds belabberd
Ik dacht even terug te lezen, maar inderdaad, meer dan vaag kan ik het ook niet noemen. Alhoewel er nog wel wat andere gedachten in me opkomen, maar die hou ik maar voor me....quote:
In de kasteeltuinen is dit weekend volgens mij de elf fantasy fair. Verder zal er in het dorp volgens mij niet veel te doen zijn, zeker nu met de gebeurtenissen van afgelopen week.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:19 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
Hertog Jan brouwerij ?
Klein Vink? Thermaal bad?
ohja de kasteeltuinen, right!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:35 schreef Mss het volgende:
[..]
In de kasteeltuinen is dit weekend volgens mij de elf fantasy fair. Verder zal er in het dorp volgens mij niet veel te doen zijn, zeker nu met de gebeurtenissen van afgelopen week.
HIJ IS ER NET! MPJ isquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sharana!!
Ben je bruin?
Is de postbode al geweest?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HIJ IS ER NET! MPJ is![]()
![]()
![]()
![]()
dankkkk
![]()
ik ben wel wat bruiner, maar vooral weer veel sproetjes!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
ER IS EEN NAGEL GEBROKEN TROUWENS!
Ja maar hij was net zo mooi! Ik deed gister mijn koffer open en toen schoot ik uit, vet pijnlijk! Het is ook nog eens de wijsvinger van mijn foto handquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Maar die groeit wel weer aan :
Verpakking openmaken. Nom noms.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat wil jij doen met een schaar na geen slaap en alcohol dan?
Oeh, leuk!!! Vakantie faals!quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ben wel blij met mijn vakantie faals trouwens! Zal zo even foto maken
welkom terugquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Terug zijn in Nederland![]()
Kittens die je gelijk met liefde overvallen![]()
![]()
![]()
Regen en kou in NL
Ik heb 2 bekers waar ik alles in doe. Zitten ook schoenlepels in enzoquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga morgen de stad in om nieuwe MAC brushes te kopen, ik begin nu aardig wat makeupjes te krijgen weer, maar waar bewaren jullie alles in? Wordt het ook in een helmer gemikt of hebben jullie ander opbergsysteem?
Ik heb een hoegaarden glas waar al mn kwasten instaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga morgen de stad in om nieuwe MAC brushes te kopen, ik begin nu aardig wat makeupjes te krijgen weer, maar waar bewaren jullie alles in? Wordt het ook in een helmer gemikt of hebben jullie ander opbergsysteem?
Ik heb een kleine beautycasequote:Op zaterdag 18 september 2010 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een hoegaarden glas waar al mn kwasten instaan
En de rest van mn make up spul... tja. Ik heb een hele mooie beautycase met giraffenprint, maar die is nu leeg omdat ik die in de vakantie gebruikt heb om nagellak mee rond te slepen. Nu ligt alles verspreid over mn bureau![]()
Ik kreeg een telefoonrekening van 160 euro. Dus ik denk WTF hoe kan dit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik snap je verhaal niet helemaal.
Binnen een bepaald aantal dagen kun je het zelf laten storneren he bij de bank! Heb ik ook gedaan met mijn onterechte telefoonrekening van ruim 700 euroquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg een telefoonrekening van 160 euro. Dus ik denk WTF hoe kan dit.
Op internet de gespecificeerde rekening gekeken, en daar stond een huge bedrag aan smsjes op terwijl ik een zorgeloos sms blox heb. Je moet echt heel de dag met je telefoon aan je hand geplakt zitten wil je over de 1000 heen komen. Ik gebeld naar vodafone. Willen ze dat geld niet terugstorten maar krijg ik het met terugwerkende kracht terug zegmaar. Verrekend met je telefoonrekening van de volgende maand.
Lekker dan dat je zoveel geld moet missen ineens
Ja dan sluiten ze mn telefoon afquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Binnen een bepaald aantal dagen kun je het zelf laten storneren he bij de bank! Heb ik ook gedaan met mijn onterechte telefoonrekening van ruim 700 euro
Ooooooh zo. Ik zou de AV er eens op nalezen of dat wel mag, dat ze niet direct moeten corrigeren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kreeg een telefoonrekening van 160 euro. Dus ik denk WTF hoe kan dit.
Op internet de gespecificeerde rekening gekeken, en daar stond een huge bedrag aan smsjes op terwijl ik een zorgeloos sms blox heb. Je moet echt heel de dag met je telefoon aan je hand geplakt zitten wil je over de 1000 heen komen. Ik gebeld naar vodafone. Willen ze dat geld niet terugstorten maar krijg ik het met terugwerkende kracht terug zegmaar. Verrekend met je telefoonrekening van de volgende maand.
Lekker dan dat je zoveel geld moet missen ineens
Die algemene voorwaarden zijn echt belachelijk cryptisch geschrevenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooooh zo. Ik zou de AV er eens op nalezen of dat wel mag, dat ze niet direct moeten corrigeren.
Je weet mijn ervaringen dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:57 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In Nederland is er een erg slechte controle op, blijkt, want ik ken iemand die zit al een paar jaar op de bank en leeft van een uitkering... en werk is er nog steeds niet?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
als jij het geld laat terug storten en het normale bedrag van jouw rekening overmaakt onder vermelding van het factuurnummer mogen ze echt je telefoon niet afsluiten hoor!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan sluiten ze mn telefoon af![]()
Hebben ze toen bij een vriendin van me ook gedaan, die kon opnieuw aansluitkosten betalen en al
oh grappig! jammer dat hij er niet in andere kleuren isquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je weet mijn ervaringen dusScheelt heel erg per gemeente.
Plus met de wet WIJ moet je werken/school of gecombineerd voor je uberhaupt een uitkering kunt krijgen![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ikea Malm kast!
jawel! licht, zwart en deze geloof ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh grappig! jammer dat hij er niet in andere kleuren isziet er handig uit!
Ja maar ik bedoelde meer niet in de kleur die in mijn slaapkamer pastquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
jawel! licht, zwart en deze geloof ik.
Waar kan ik ze vinden, heb je een linkje voor me? Moet regelmatig onze eigen voorwaarden door worstelen i.v.m. vragen van klanten namelijk, misschien dat ik er wat van kan makenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die algemene voorwaarden zijn echt belachelijk cryptisch geschreven
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/algemenevoorwaarden.pdfquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar kan ik ze vinden, heb je een linkje voor me? Moet regelmatig onze eigen voorwaarden door worstelen i.v.m. vragen van klanten namelijk, misschien dat ik er wat van kan maken.
Ik denk niet dat ze direct moeten corrigeren. Anders zouden niet al die telecombedrijven dit soort geintjes flikkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ooooooh zo. Ik zou de AV er eens op nalezen of dat wel mag, dat ze niet direct moeten corrigeren.
Vond het al lief dat je het wilde proberenquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Debsterr het volgende:
Als ik het goed lees zeggen ze in artikel 12.1, dat bij opvallend bovenmatig gebruik er een vooruitbetaling geeist kan worden door Vodafone.
Je kan ook een bezwaar tegen een factuur indienen, maar dat dient binnen 14 dagen te gebeuren en is geen reden voor opschorting van de betalingsverplichting.
Meer kaas kan ik er niet van maken, deze zijn wel heel juridisch geschreven zeg!
Graag gedaan, ik heb zo'n hekel aan bedrijven die zonder pardon doen wat ze willen en waar je vervolgens ook niet eens van kunt achterhalen hoe het zitquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vond het al lief dat je het wilde proberen
Tof! En wat wordt de prijs ongeveer? En hoe weet je datquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef DeltaCephei het volgende:
De Claire's moodies zullen dit jaar nog verkrijgbaar zijn in Nederland
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:44 schreef DeltaCephei het volgende:
De Claire's moodies zullen dit jaar nog verkrijgbaar zijn in Nederland
In Amerika zijn ze $6 dus zullen ze hier ¤5/6 zijn waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof! En wat wordt de prijs ongeveer? En hoe weet je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
In Amerika zijn ze $6 dus zullen ze hier ¤5/6 zijn waarschijnlijk.Hmm, denk dat ze wel gelijk op ¤ 7,- zetten ofzo, vind de verhouding van Claire's altijd aan de hoge kant zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
¤7,50 zou ook nog kunnen danquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, denk dat ze wel gelijk op ¤ 7,- zetten ofzo, vind de verhouding van Claire's altijd aan de hoge kant zitten.
Ja, dan wacht ik dus wel tot Amerika vakantie volgend jaarquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
¤7,50 zou ook nog kunnen dan![]()
![]()
Dat is echt belachelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
¤7,50 zou ook nog kunnen dan![]()
![]()
Is hij daar niet veel duurder dan op TD?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb besloten dat ik een keer OPI Movin' Out mag kopen op eBay. En dan over zwart lakken
.
[ afbeelding ]
Ohhhh, die is mooiquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb besloten dat ik een keer OPI Movin' Out mag kopen op eBay. En dan over zwart lakken
.
[ afbeelding ]
Dit is 1 laagje over zwartquote:
Ja, echt geweldig!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit is 1 laagje over zwart. Maar pwetty he
?
Ja, dat plaatje had ik ook al eens gezien en toen zat ik ook vanquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
.
[ afbeelding ]
Mooi pakket, good luck selling!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Iemand nog op zoek naar MAAH voor ¤ 7,95 excl. verzendkosten? http://link.marktplaats.nl/378173116
nee hoor, ik vind het idee grappig maar vind de lakjes zelfs 10 keer nietsquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Mooi pakket, good luck selling!
Ben ik trouwens de enige die niet onder de indruk is van die mood polishes? Ik vind ze er totaal niet mooi uitzien, al blijft het effect natuurlijk grappig.
Dingen die ik regelmatig gebruik houd ik binnen handbereik, bovenop dit ding van Ikea, Hemnes heet het geloof ik: (paletjes in de 2 kleine lades, de rest zit in de lade eronder)quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Tuurlijk zet jij dan ook een ijsmuts opquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit nu op de verjaardag van mijn babybroertje, die is 20 geworden. En er zit een vriend van hem binnen met een ijsmuts op![]()
maar ik heb heel solidair ook een ijsmuts opgezet!
Niet van mijquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:05 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Mooi pakket, good luck selling!
Ben ik trouwens de enige die niet onder de indruk is van die mood polishes? Ik vind ze er totaal niet mooi uitzien, al blijft het effect natuurlijk grappig.
Die hebben een oppas thuis, die ga ik niet alle 17 meenemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heb je met de knagers gedaan?
Dat valt wel mee hoor, ze zijn al vaker met ons meegeweest. De katjes zijn zó aan ons gehecht, dat het voor een volle week duidelijk een betere optie was om ze mee te nemen dan ze thuis te laten. En je merkt het ook, ze zijn na de reis misschien een uur of twee, drie wat uit hun doen geweest en nu zijn ze alweer de baas in huisquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Poezen meenemen is imo namelijk zieliger dan ze thuis laten. Of eten ze anders de cavia's op?
Lief hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, ze zijn al vaker met ons meegeweest. De katjes zijn zó aan ons gehecht, dat het voor een volle week duidelijk een betere optie was om ze mee te nemen dan ze thuis te laten. En je merkt het ook, ze zijn na de reis misschien een uur of twee, drie wat uit hun doen geweest en nu zijn ze alweer de baas in huisZe spelen met de vele gordijnen hier en liggen precies zo op de bank dat wij er niet meer bij passen
Ze hebben hun draai dus al helemaal gevonden, en ik ben heel blij dat ze lekker bij ons zijn in plaats van al die tijd alleen thuis. En nee, aan de cavia's zijn ze zo gewend, die eten ze niet op
Edit: gaan jullie maar op de grond zitten!
[ afbeelding ]
Die kaptafel vind ik altijd zoooo gaaf! En wat een leuke brushroll! Ik heb nu alles in 2 beschuitbussenquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dingen die ik regelmatig gebruik houd ik binnen handbereik, bovenop dit ding van Ikea, Hemnes heet het geloof ik: (paletjes in de 2 kleine lades, de rest zit in de lade eronder)
[ afbeelding ]
In Anna Sui trays:
[ afbeelding ]
En Anna Sui bekers:
[ afbeelding ]
En de brushes in een mooie handgemaakte roll van etsy.com:
[ afbeelding ]
Net trouwens voor het eerst gelakt met OPI La Boheme.. wat mooi zeg! En dan te bedenken dat het lakje al maanden in m'n Helmer woonde.. ik hou niet zo van rood
Ik ben geen make-uper maar wowquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:17 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Dingen die ik regelmatig gebruik houd ik binnen handbereik, bovenop dit ding van Ikea, Hemnes heet het geloof ik: (paletjes in de 2 kleine lades, de rest zit in de lade eronder)
[ afbeelding ]
In Anna Sui trays:
[ afbeelding ]
En Anna Sui bekers:
[ afbeelding ]
En de brushes in een mooie handgemaakte roll van etsy.com:
[ afbeelding ]
Net trouwens voor het eerst gelakt met OPI La Boheme.. wat mooi zeg! En dan te bedenken dat het lakje al maanden in m'n Helmer woonde.. ik hou niet zo van rood
Etsy heeft heul mooie!quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:21 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Die kaptafel vind ik altijd zoooo gaaf! En wat een leuke brushroll! Ik heb nu alles in 2 beschuitbussen
Ik had haar al gevonden, maar ik vind die stofjes niet zo heel leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 01:24 schreef Ainnir het volgende:
Dit is waar ik mijn roll vandaan heb, deze shop om precies te zijn: http://www.etsy.com/shop/asoftblackstar
Zij maakt ook custom rolls, waar je kan kiezen welke stof en welke maat. Ik heb dus een custom large polkadot met zwart lint![]()
Lakkies of wat anders?quote:Op zondag 19 september 2010 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Your item left the United States from ISC CHICAGO IL (USPS) at 7:46 am on September 18, 2010.
![]()
Ah, super tof van je Linnie!!quote:Op zondag 19 september 2010 11:13 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn aaipod is wel erg cute!
[ afbeelding ]
En schoonpa heeft 'm laten graveren... met "stormqueen"![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Mirjam het volgende:
elf fantasy fair was leuk gisteren.
prachtige locatie arcen, zeker een aanrader!
en m'm kindle is al 2 dagen geconfisqueerd door de man des huizes
oh, herkenbaar jaquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Kak, BF was filmpjes aan het downloaden. Torrentprogramma gesloten, nu gaat het downloaden als een tiet
hhahahahha nogal logischquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Kak, BF was filmpjes aan het downloaden. Torrentprogramma gesloten, nu gaat het downloaden als een tiet
Die heb ikquote:Op zondag 19 september 2010 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
En Christianne F moet ik nog eens aanschaffen
Supercute dingetjequote:Op zondag 19 september 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn aaipod is wel erg cute!
[ afbeelding ]
En schoonpa heeft 'm laten graveren... met "stormqueen"![]()
Ja ik heb 'm ook wel gelezenquote:Op zondag 19 september 2010 13:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die heb ikdenk dat dat het mooiste boek is wat ik ooit heb gelezen
Heb me dan ook maar ziekgemeldquote:Op zondag 19 september 2010 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Met echte buikgriep lijkt het me niet dat je kan werken hoor
Leuk zulke dagenquote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Lindytje het volgende:
@Bubsel: ik ben gewoon chagrijnig... kon mijn nest al niet uit, wil niks vandaag, moet nog opdrachten maken, geen zin in, en mijn gezicht staat al de hele dag zo:
Aw kut...peertjes zijn zo lekker!!quote:Op zondag 19 september 2010 15:29 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, zet ik lekker peertjes op om in te koken, laat ik ze keihard aanbranden![]()
dag peertjes bij 't avondeten
he, balenquote:Op zondag 19 september 2010 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Aw kut...peertjes zijn zo lekker!!
Ik moet nog bedenken wat ik ga maken. Ik wil weer wat afvallen, wordt helemaal gek van mezelf lately. Zit niet lekker in mijn vel en als ik dan in de spiegel kijk zie ik alleen maar die 'dikke' pens (valt best nog mee hoor maar zo zie ik het op het moment) plus die enorme drukte op mijn werk, plus dat ik nu ECHT minder wil gaan drinken maar dat lukt niet want niet lekker in vel, stress etc. Dan is een wijntje of biertje kennelijk nog het enige middel wat wat rust in mijn donder brengt
Ik ga een stappenplan voor mezelf maken om dit patroon te doorbreken....
ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n klagert maar soms moet het er ff uit
Het is wel iets wat ik in het stappenplan wou verwerken. Ik heb een crosstrainer op zolder staan, daar ben ik ooit eens 8KG mee afgevallen. Maar ik ben niet consequent genoeg om ermee door te gaan. Ik heb een conditie van een zieke kip, en doordat ik me niet blij voel is de drempel nogal hoog. Ik wéét dat ik me geweldig zal voelen als ik het zou doen en het ook volhoud, maarja....de eerste stap he?quote:Op zondag 19 september 2010 15:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
he, balen
helpt sporten niet?
sla je 2 vliegen in 1 klap, meer beweging, en meer rust in je hoofd.
zo werkt dat voor mij althans, ik kan er van ontspannen en me beter voelen.
Talk like a pirateee daay yarrrr!quote:Op zondag 19 september 2010 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
Yarrrr mates ! How be you all doin' today?
Kopfsmertzen grmfpl. Gisteren vrijgezellendag gehad. Ubergezellig! Ergens mn stem achter gelaten in de kroeg vrees ik... En mijn fiets![]()
Vriendje straks lief aankijken om mijn fiets op te halen.
Fijn is dat altijd he? Als het dan weer helemaal netjes en schoon isquote:Op zondag 19 september 2010 16:29 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn hele kamer goed schoongemaakt en grondig opgeruimd![]()
Het was een klotekarwei maar nu is het wel mooi en netjes en opgeruimd
Jaaaquote:Op zondag 19 september 2010 16:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd he? Als het dan weer helemaal netjes en schoon is
Hard gefaald?quote:
het mag er hier altijd uit hoor!quote:Op zondag 19 september 2010 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Aw kut...peertjes zijn zo lekker!!
Ik moet nog bedenken wat ik ga maken. Ik wil weer wat afvallen, wordt helemaal gek van mezelf lately. Zit niet lekker in mijn vel en als ik dan in de spiegel kijk zie ik alleen maar die 'dikke' pens (valt best nog mee hoor maar zo zie ik het op het moment) plus die enorme drukte op mijn werk, plus dat ik nu ECHT minder wil gaan drinken maar dat lukt niet want niet lekker in vel, stress etc. Dan is een wijntje of biertje kennelijk nog het enige middel wat wat rust in mijn donder brengt
Ik ga een stappenplan voor mezelf maken om dit patroon te doorbreken....
ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n klagert maar soms moet het er ff uit
Whii!! Helemaal goed gedaan danquote:Op zondag 19 september 2010 16:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JaaaIk heb het zo lang uitgesteld, want het is hel om te stoffen.. Ik heb een boekenkast en dan moeten alle boeken eruit want achter die boeken ligt dan stof
Maar nu is het eindelijk gedaan en staan m'n boeken ook weer beter geordend (hoewel ik een fantasyboeken probleem heb - iets teveel magie- en vampierenboeken
) enzoooooo.. En toen dacht ik dan doe ik gelijk alles maar
Whiiii!!
En yaaaay voor de samenvatting van het artikel
Welke TR doe je? Laraquote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal maar geen foto van mijn make up la makenis nogal een zootje
Pfffffffff ik ben al bijna twee uur aan het Tomb Raider spelen, moeilijk spel hoor. Heb er wel ff een walkthru bij openstaan
Underworldquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Assignment af, questions af, nu alleen nog de questions even uittikken en dan ben ik klaar
Wajooo!!!!!!quote:Op zondag 19 september 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als beloning krijg je 3 nagellakjes van me!
quote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef Lindytje het volgende:
Assignment af, questions af, nu alleen nog de questions even uittikken en dan ben ik klaar
Wel zin, maar ik kan niet op dinsdagquote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga volgende week dinsdag (28e) naar Amsterdam, wie heeft er zin in een meet?
Dan ben ik op vakantiequote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Diconnected het volgende:
Waar ga je heen?quote:
Lloretquote:Op zondag 19 september 2010 23:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waar ga je heen?![]()
Heb net een goed gesprek met mama gehad en aangegeven dat ik er werkelijk ziek van ben dat mn kleine neefje ergens in een pleeggezin zit terwijl hij zo bij ons terecht had gekund. Gaan nu samen alles op alles zetten om hem bij ons te krijgen. Waarschijnlijk is het een verloren zaak omdat het maar tijdelijk is en hij nu al bij het gezin is, maar dan weet ik dat we alles geprobeerd hebben om hem bij ons te krijgen. Ik wil ook dat hij dat weet, ooit, als hij er eens naar zou vragen.. Dat het ons niet koud heeft gelaten
Ooh leukquote:Op maandag 20 september 2010 00:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lloret![]()
En wat 'goed' dat jullie er alles voor willen doen(goed klinkt zo vreemd)
Je hebt groot gelijk! Lekker zeg!quote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef Joysa het volgende:
Gewoon lekker luieren in Lloret denk ik, we zien het daar wel
En ik duim voor jullie
Tjeesus! Gewoon een stel raddraaiers of is het een gerichte actie?quote:Op maandag 20 september 2010 05:06 schreef Linnie20v het volgende:
Gaap, morguh.
Om 3 uur de hele ruit naar de klote door 2 bakstenen. Misschien leuk om te melden dat de randebielen 2 x op de kozijnen hebben gegooid. Ik bedoel hoe kun je missen?! Nja glasmeneer is net geweest en noodglas geplaatst. Glas is opgeruimd, en nu weer in bed. Geen idee of ik topic sluit want zit mobiel.
quote:Op maandag 20 september 2010 05:06 schreef Linnie20v het volgende:
Gaap, morguh.
Om 3 uur de hele ruit naar de klote door 2 bakstenen. Misschien leuk om te melden dat de randebielen 2 x op de kozijnen hebben gegooid. Ik bedoel hoe kun je missen?! Nja glasmeneer is net geweest en noodglas geplaatst. Glas is opgeruimd, en nu weer in bed. Geen idee of ik topic sluit want zit mobiel.
Oh,ik heb na mijn college wel zin in een meet als ik tijd heb!quote:Op zondag 19 september 2010 21:45 schreef Diconnected het volgende:
Datquote:Op maandag 20 september 2010 09:01 schreef Lindytje het volgende:
Nou ja zeg, Linnie.... Wat een achterlijke mongolen!!
Oh jezes! Ik zou echt heeel boos worden geloof ikquote:Op maandag 20 september 2010 05:06 schreef Linnie20v het volgende:
Gaap, morguh.
Jeetje wat een debielen zeg! Dat mensne dit zomaar doenquote:Op maandag 20 september 2010 05:06 schreef Linnie20v het volgende:
Gaap, morguh.
Goedemorgen! Ik las net in de Elle dat er nu ook een Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam komtquote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje wat een debielen zeg! Dat mensne dit zomaar doen![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen allemaal
die zit er toch allang?quote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik las net in de Elle dat er nu ook een Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam komtWist jij vast al, maar toch haha
Geen idee, er staat dat ie in Oktober wordt geopend..quote:Op maandag 20 september 2010 09:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die zit er toch allang?
die zit er al hoor! is ook al geopend, er komen nog vele andere merken erbijquote:Op maandag 20 september 2010 09:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik las net in de Elle dat er nu ook een Louis Vuitton in de Bijenkorf in Amsterdam komtWist jij vast al, maar toch haha
hij is 3 september al geopend, de dag dat ik op vakantie gingquote:Op maandag 20 september 2010 09:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Geen idee, er staat dat ie in Oktober wordt geopend..
ooh, hoekandanouquote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn nagellakrek is omgekletterd en kapot
quote:Op maandag 20 september 2010 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn nagellakrek is omgekletterd en kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |