oh, dat laatste wel. Dan koop ik er expres nóg meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef RenRen- het volgende:
Toch wel? Ik geloof nou ook niet dat je je salaris er doorheen zou jagen enzo. Maar persoonlijk laat ik me niet echt beinvloeden door mensen die mijn kamer inlopen en roepen. "Jeuzus wat veel naaaagellak!"
Jaaa, dat snap ik ook weer welquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Killditzie het volgende:
Bij mij is het meer schuldgevoel richting mijn vriend omdat hij zo hard werk en ik al een jaar thuis zit... en heb ook geen uitkering want dat vind ik zielig voor de Nederlandse bevolking. Kortom, no money for me. Ja af en toe hier en daar scharrel ik wat vandaan, maar dat is niet inkomens en noemenswaardig.
Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kostenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je zei toch wat over een nagelstylistending?
Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Killditzie het volgende:
Ik zoek wel gewoon werk, en alles in mijn straatje ligt pak ik ook aan. Hoewel ik best flexibel ben qua invallen enzo wil ik wel gewoon een 9-5 baan, en niet op zaterdag werken.
Gewoon maandag tot vrijdag lekker knallen en dan klaar. Dat schijnt tegenwoordig nogal een probleem te zijn, zeker als je nog maar 18 bent.
Dubbelpost is geen ban joh, niet bang zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Oh yeah maar dat is meer een cursus, hoewel ze het een opleiding noemen. Het is niet herkend maar je krijgt wel diploma's enzo. Het is dus een avondcursus en kosten zijn ca 1500 euro. Dus ja dat hoest je niet zomaar op. We hebben het geld wel, maar het is echt een behoorlijk bedrag wat we eigenlijk liever achter de hand houden voor bv onvoorziene kosten
Edit:
okay awesome ineens posten jullie niet meernu heb ik een dubbel post. laten we hopen dat dat hier geen ban betekent
![]()
YES NEWBIEquote:
aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri![]()
Ik heb al HEEEEL lang een wens en dat is een eigen webshop. Ik ben echt een ondernemertje, dus ik weet zeker dat ik het kan, maar het realiseren ervan is echt veel werk. Ik ben deze week serieus begonnen met het uitzoeken van de regels en voorwaarden en merken en weet ik het wat, dus wie weet is er binnenkort wel een Killditzie webshop haha.
Zal mijn maagdelijkheid wel online zetten dan verdien ik gelijk 20,000Jammer dat ik geen maagd meer ben
Daarom moet je dus wachten met seks tot het huwelijk
Nee ik ga voor parttime en fulltime! Kruidvat, etos, al die winkels ik vind het prima, maar daar zijn totaal geen vacatures voor hier in de buurt. (hoekse waard) Echt zo jammerquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gedaan dan? Zijn dingen alswinkelketens (kruidvat, kledingzaken, V&D's, etc.) een optie?
Of focus je je helemaal op dat je per se gelijk 40 uur p/w aan de gang wil zijn?
Dat laatste ga je nml. niet redden zonder vooropleiding.
Maar er zijn zat banen waar je binnen een jaar daarin kan groeien.
/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aftrekken voor een geeltje schijnt ook wel te verkopen hoor...
Joh, dat soort dingen kan je makkelijk goed regelen in een jaar.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
Laatst had ik een gesprek bij de Blokker maar dan moest ik ma-vrij vrijdagavond en zaterdag werken. Dat mocht ik niet doen van mijn vriend, hij werd helemaal depri![]()
Hoe ik dit lees zou SQ 500 euro aan nagellak hebben? maar dat heeft ze niet hoor. Dat is namelijk 10 TD bestellingen a ongeveer 50 euro, waarin 9 lakkies zitten. Dan zou ze dus 90 lakkies hebben en dat heeft ze heul nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jullie moeten eens proberen om een kamer en suite te bouwen met 500 euro aan nagellak.
Sterker nog. Ik heb ook een stofzuiger van te veel geld gekocht om sq's... eh... onze binnen stofzuiger te sparen.
heb je referenties?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Killditzie het volgende:
[..]
/messingwithamodisneveragoodthingbutletsjustdoit/
Interesse?
Nee, hij vond het echt niet leuk, maar to be honest had ik daar ook niet erg veel zin in. Ik doe ook aan teamsport op zaterdag, en dat zou ik dan ook op moeten geven. Kortom meer opgeven dan er mee winnen. (Hoewel een loon en werkervaring wel belangrijk is, maar goed.)quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Joh, dat soort dingen kan je makkelijk goed regelen in een jaar.
Of trekt je vriend het niet als ie je 1 avond en 1 dag in de week je niet om je heen heeft?.
Als je de rest van de tijd vrij hebt, verdien je in ieder geval iets en kan je verder bouwen.
Vraag maar na aan Renquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je referenties?
zoohhh cursus thuis psychologie voor beginners van de NTi gevolgd of zo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dus je laat je in de weg staan qua toekomst omdat je vriend begint te mekkeren? Hoe oud is hij? Klinkt namelijk alsof hij zijn (financiële) controle niet over je wil verliezen.
quote:
Uhh helemaal niets, helaas, was het maar zo'n feest. Mars uit 2005? 2006? is hotquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wácht, wát heb ik gemist tussen jou en Mars?
nee. Levenservaringquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zoohhh cursus thuis psychologie voor beginners van de NTi gevolgd of zo?
![]()
lijkt mij dat hij haar gewoon niet wil missen op de momenten dat hij vrij is.
toen was ie zeker nog schattiger dan dat hij nu al isquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Uhh helemaal niets, helaas, was het maar zo'n feest. Mars uit 2005? 2006? is hot![]()
Helaas had ik toen helemaal nergens de guts voor, een kusje was al te heftig voor me hahaha
Je was zo schattigquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Uhh helemaal niets, helaas, was het maar zo'n feest. Mars uit 2005? 2006? is hot![]()
Helaas had ik toen helemaal nergens de guts voor, een kusje was al te heftig voor me hahaha
Hehe, ik snap der geen hol vanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe ik dit lees zou SQ 500 euro aan nagellak hebben? maar dat heeft ze niet hoor. Dat is namelijk 10 TD bestellingen a ongeveer 50 euro, waarin 9 lakkies zitten. Dan zou ze dus 90 lakkies hebben en dat heeft ze heul niet![]()
veeeel meer!
Of ik lees het verkeerd
wonen jullie samen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Killditzie het volgende:
Ja ik snap wat je bedoelt en aan de ene kant ben ik precies zo, echt zo'n harde werker money money money. Maar ja mijn partner is niet zo en dat houdt mij daar ook wel een beetje in tegen.
Als we nu allebei zo waren dan was het absoluut geen probleem geweest!
ja als het zo kan,,, why not. als hij zegt dat ze niet mag werken op de tijdstippen... niet zeuren over moneys dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee. Levenservaringmaar goed, dat hij liever met haar op de bank zit op vrijdagavond kan ik heel goed begrijpen hoor! Zou het ook niet zoeken
Maar, als dat het verschil is tussen wel of geen inkomen zou ik nog geen seconde twijfelen. There are more things in life, dan een vrije vrijdagavond...
Ik heb nu de neiging om een bepaalde foto online te zetten, maar uit respect voor Mars doe ik dat maar niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toen was ie zeker nog schattiger dan dat hij nu al is
Maar zijn er zelfs nu geen baantjes? Met de zomer die net voorbij is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Killditzie het volgende:
Ja ik snap wat je bedoelt en aan de ene kant ben ik precies zo, echt zo'n harde werker money money money. Maar ja mijn partner is niet zo en dat houdt mij daar ook wel een beetje in tegen.
Als we nu allebei zo waren dan was het absoluut geen probleem geweest!
Shaddapquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je was zo schattigHij ook trouwens, hij durfde ook helemaal niets
I know maar in stad = in winkel = op zaterdagquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar zijn er zelfs nu geen baantjes? Met de zomer die net voorbij is?Vind ik raar. Niet dat dat door jou komt ofzo
Hier in de stad hangen er overal brieven met hulp gezocht.
Oh, ik ben al stilquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Shaddap
Anders doe ik een boekje open over jouw verleden
nee, als hij haar helemaal volledig wil onderhouden heeft ze idd een winquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja als het zo kan,,, why not. als hij zegt dat ze niet mag werken op de tijdstippen... niet zeuren over moneys dan.
m'n msn staat op mn profiel he...quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Shaddap
Anders doe ik een boekje open over jouw verleden
Ja hij verdient bovengemiddeld voor een 19jarige en heeft een goed vooruitzicht, dus hij kan me makkelijk onderhouden. Ons beiden en dan houden we aan het einde van de maand nog een stukkie loon over ^^quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, als hij haar helemaal volledig wil onderhouden heeft ze idd een win
Jup maar wij betalen geen huur + gwl en al die andere geldklopperijen zoals riolering,afval, al die shit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
Beter dan. Wij verdienen 2 ruime hbo salarissen en houden altijd maand over
Dat kan toch helemaal niet, dan werk je iets van 50 uur per week. Of wilden ze je dan doordeweek allemaal van die schijt halve dagen geven, dat je alleen op de drukke uren mag komen? Dat zou ik ook niet pikken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Killditzie het volgende:
je wordt onderhouden door je schoonmoeder, niet door je vriendquote:
Moet dat nou meteen met dequote:Op zaterdag 18 september 2010 07:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Euhm een webshop kost wel meer dat die nagelstyliste opleiding hoor
Wat wil jij doen met een schaar na geen slaap en alcohol danquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
BierNet thuis zijn
Geen schaar hebbben
I'm sorry, maar wat een dikke onzin om per se niet te willen werken op zaterdag. Dan WIL je gewoon niet naar mijn idee.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Killditzie het volgende:
[..]
I know maar in stad = in winkel = op zaterdag
Nou veel plezier danquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
nog steeds belabberd
maar we gaan zo naar arcen, en ik wil toch perse mee, hoop dat ik het red
Je gaat naar een dm?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
nog steeds belabberd
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
I'm sorry, maar wat een dikke onzin om per se niet te willen werken op zaterdag. Dan WIL je gewoon niet naar mijn idee.
Uhh nee, je begrijpt me verkeerd. We wonen op onszelf. Ik heb wel een half jaar bij zijn ouders gewoond(wegens omstandigheden, het zou nooit mijn keus geweest zijn). Maar sinds dec 2009 wonen we op onszelf in een appartement! Hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wordt onderhouden door je schoonmoeder, niet door je vriend
Maar lijkt me ook niks, 24/7 bij je schoonouders thuis zitten
Ik was dan maandagochtend vrij, dinsdag t/m vrijdagavond werken en op de zaterdag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet, dan werk je iets van 50 uur per week. Of wilden ze je dan doordeweek allemaal van die schijt halve dagen geven, dat je alleen op de drukke uren mag komen? Dat zou ik ook niet pikken.
okee. Dat haalde ik er niet uitquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:47 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Uhh nee, je begrijpt me verkeerd. We wonen op onszelf. Ik heb wel een half jaar bij zijn ouders gewoond(wegens omstandigheden, het zou nooit mijn keus geweest zijn). Maar sinds dec 2009 wonen we op onszelf in een appartement! Hartstikke leuk!
Stimmt, maar je kunt het wel rustig opbouwen. Steeds een merk erbij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 07:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Euhm een webshop kost wel meer dat die nagelstyliste opleiding hoor
en alle belastingen enzo zei je gister. Maar de huur niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:50 schreef Killditzie het volgende:
Nee ze betaald het brood en de kittenvoer en daar wil ze pertinent niet vanaf
niet op zaterdag werken jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:18 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
I'm sorry, maar wat een dikke onzin om per se niet te willen werken op zaterdag. Dan WIL je gewoon niet naar mijn idee.
Nee we hebben geen huur want we wonen in een afbetaald pand dus niemand heeft er kosten aan. En wat er verder aan belastingen betaald wordt daar heb ik geen idee van maar volgens mij zijn die er niet? Behalve dan riolering, afval en g+w+lquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en alle belastingen enzo zei je gister. Maar de huur niet?
Ja als we het geld echt nodig hadden dan zou ik wel een uitkering nemen maar dan zou ik ook niet zo "kieskeurig" zijn met werk uitzoeken. Dan maar op zaterdag werkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet op zaterdag werken ja![]()
is volgens mij een bewuste keuze van haar. En dus kan ze niet zo snel iets vinden,,, maar daar kiest ze voor. Aan de andere kant neemt ze geen uitkering wat menig een wel gelijk zou doen. Kudo's for that.
die uitkering hou je toch niet als je werk weigert, dus zo'n kunst is dat nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet op zaterdag werken ja![]()
is volgens mij een bewuste keuze van haar. En dus kan ze niet zo snel iets vinden,,, maar daar kiest ze voor. Aan de andere kant neemt ze geen uitkering wat menig een wel gelijk zou doen. Kudo's for that.
zijn helaas genoeg tokkies die nog geen dag in hun leven gewerkt hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die uitkering hou je toch niet als je werk weigert, dus zo'n kunst is dat nietIk wil overigens niemand de grond in boren, ik probeer gewoon het plaatje duidelijk te krijgen
Dat is niet waar. In Nederland is er een erg slechte controle op, blijkt, want ik ken iemand die zit al een paar jaar op de bank en leeft van een uitkering... en werk is er nog steeds niet?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die uitkering hou je toch niet als je werk weigert, dus zo'n kunst is dat nietIk wil overigens niemand de grond in boren, ik probeer gewoon het plaatje duidelijk te krijgen
geen meisjes van 18 hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
zijn helaas genoeg tokkies die nog geen dag in hun leven gewerkt hebben
zie probleemwijken van SBS6... Assen editie
ik ga er niet meer op in want anders word ik vals ben ik bangquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:57 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In Nederland is er een erg slechte controle op, blijkt, want ik ken iemand die zit al een paar jaar op de bank en leeft van een uitkering... en werk is er nog steeds niet?
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:28 schreef Mirjam het volgende:
nog steeds belabberd
Ik dacht even terug te lezen, maar inderdaad, meer dan vaag kan ik het ook niet noemen. Alhoewel er nog wel wat andere gedachten in me opkomen, maar die hou ik maar voor me....quote:
In de kasteeltuinen is dit weekend volgens mij de elf fantasy fair. Verder zal er in het dorp volgens mij niet veel te doen zijn, zeker nu met de gebeurtenissen van afgelopen week.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:19 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
Hertog Jan brouwerij ?
Klein Vink? Thermaal bad?
ohja de kasteeltuinen, right!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:35 schreef Mss het volgende:
[..]
In de kasteeltuinen is dit weekend volgens mij de elf fantasy fair. Verder zal er in het dorp volgens mij niet veel te doen zijn, zeker nu met de gebeurtenissen van afgelopen week.
HIJ IS ER NET! MPJ isquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sharana!!
Ben je bruin?
Is de postbode al geweest?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HIJ IS ER NET! MPJ is![]()
![]()
![]()
![]()
dankkkk
![]()
ik ben wel wat bruiner, maar vooral weer veel sproetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |