quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef Ploertendoder het volgende:
In de nieuwe versie van Messenger zijn nicknames verleden tijd
Ik heb nergens last van. Ik gebruik nog steeds een oude versie.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:52 schreef Guanabana het volgende:
UP!
Het is gebeurd, de nieuwe msn met de gedrochten van smileys is nu verplicht voor iedereen. Plus dat je je eigen nickname niet meer kunt invullen, waardoor ik nu voor + achternaam heb, lekker dan
quote:
Ja ik snap het. Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Deze shit moet opgelost!!!!!!!!111111quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:35 schreef blckbb het volgende:
Ik heb dit topic even gebookmarkt aangezien ik hem toch erg graag wilt volgen snap je dus even een bookmark gedaan.
Emojiquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:06 schreef J.Appleseed het volgende:
Voor de moeite even wat emoji![]()
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
zulke reactiesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop