Ja die poesjes, zoooo super lief, en we hebben lekker nog een rustig weekend voor de boegquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
verslag gelezen en foto's bekeken van B&G![]()
krijg gewoon heimwee naar Italië! Dat ei met truffel bleek dus helaas maar 1 eitje te zijn![]()
wel lekker hopelijk voor die prijs. die kleine poesjes zien er ook zo lief uit! en leuke acco's hadden jullie.
veel gezien, en hopelijk nu relaxed aan het nagenieten
Oh dat is fijn, alleen je energierekening is omhoog geschoten omdat je vriezer enorm hard gewerkt heeft vandaagquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
Ons diepvriesfiasco viel mee trouwens. Er was nog nauwelijks iets ontdooid
Ja, nouja, wat ik al zei: oepsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, alleen je energierekening is omhoog geschoten omdat je vriezer enorm hard gewerkt heeft vandaag
Oh jij bent al klaar voor de sintquote:
ja, ik heb een foto, even uploadenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef Bluezz het volgende:
Cupcakes, is dat een ander woord voor ronde cakejes in een kartelpompiertje?
altijd wel lekker om nog een paar dagen vrij te houden na je vakantie, bijkomen moet ook gebeuren. met mij gaat alles goed, ben lekker drukquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die poesjes, zoooo super lief, en we hebben lekker nog een rustig weekend voor de boeg
Hoe is het met jou?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Proefabo op de Delicious genomen. Had nog een tijdschriftenbon van 20 euro liggen en daarvoor ingezet
staan erg veel lekkere dingen inquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Proefabo op de Delicious genomen. Had nog een tijdschriftenbon van 20 euro liggen en daarvoor ingezet
Komt goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mocht ik je niet meer spreken: geniet van je vakantie!!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh P, net te laat.. ben je net weg
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
Komt goedMAar ik ben er morgen en zondagochtend nog hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar hij zat op msn.. te stuiteren.. en toen reageerde ik dus niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |