epubquote:Op maandag 7 februari 2011 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Wat zijn de meest gebruikte bestandsformaten die een e-reader kan lezen? Waar zijn de meeste - liefst gratis natuurlijk- boeken in verkrijgbaar?
Je kan daar mooi Calibre voor gebruiken. Die kan alle onbekende formaten automatisch overzetten naar epubquote:Op maandag 7 februari 2011 21:57 schreef Rewimo het volgende:
Is het handig om een e-reader te kiezen die veel soorten bestanden aankan? Of kun je net zo makkelijk een programma gebruiken om ze te converteren?
Dus epub is wel een must, begrijp ikquote:Op maandag 7 februari 2011 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Je kan daar mooi Calibre voor gebruiken. Die kan alle onbekende formaten automatisch overzetten naar epub
kan calibre zo voor je regelenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dus epub is wel een must, begrijp ik
Leuk dat je ook nadenkt over een ebook readerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dus epub is wel een must, begrijp ik
Zet ze op V&Aquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:09 schreef Rewimo het volgende:
Mja maar ik kan geen irischeques inleveren op AmazonHeb voor mijn jubileum een leuk bedrag gekregen maar wel in irischeques
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kun je dat hoesje kopenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef Rewimo het volgende:
Okee, het wordt dus toch een Kindle
Met een kek roze hoesje
[ afbeelding ]
Niet alleen een leuk hoesje maar ook nog functioneel!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:03 schreef Rewimo het volgende:
Okee, het wordt dus toch een Kindle
Met een kek roze hoesje
[ afbeelding ]
Alleen in het Engels en in epub formaatquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand toevallig de boeken van Diana Gabaldon als eBook? Die zou ik heel graag willen hebben
whut?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alleen in het Engels en in epub formaat
Verkeerd gequotequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whut?
bedoel je dat die enkel engelse boeken pakt?
quote:is het voor mij mogelijk om boeken te kopen, of moet ik dat via een andere weg doen? En als ik epub-boeken koop, kan ik deze dan gewoon via Calibre omzetten en synchroniseren, of zit er een beveiliging op betaalde epubs?
Betaaalde epubs zijn allemaal DRM beveiligd.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kan iemand me met mijn vraag helpen?
[..]
Dus zonder creditcard kan ik alleen illegaal gedownloade ebooks op een kindle lezen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Betaaalde epubs zijn allemaal DRM beveiligd.
Amazon.dequote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Mirjam het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kun je dat hoesje kopen!!
Geen probleemquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Alleen in het Engels en in epub formaat
Al gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:56 schreef Mirjam het volgende:
I wantz tooooo!
wanneer ga je bestekllen?
Ik heb de Winnie the Pooh-boeken en de Alice-boeken van Lewis Carrollquote:Op woensdag 9 februari 2011 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb inmiddels al een leuke verzameling, met dank aan wat mensen hier![]()
En ik heb Calibre. Nu staan al die boeken op allerlei manieren in de lijst. Hoe kan ik die nu het makkelijkste sorteren, zodat ze er op dezelfde manier in komen te staan. Waardoor je ook makkelijker kunt zoeken en zo. Heeft iemand tips?
Soms staat de schrijver (ook) in de titel, en andersom. Namen van schrijvers met voornaam eerst of achternaam eerst. Hoe kun je dat soort gegevens allemaal hetzelfde in je lijst krijgen?
En hoe maak je mappen? Bijvoorbeeld een map Kinderboeken, Thrillers enz.
Oja, ik ben dol op kinderboeken dus als iemand nog een linkje heeft of een verzameling, hou ik me aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |