ja ik, maar kga zo mijn minnaar ophalen :$quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
ey zijn er hier nog lkkre sletjes dang :p
Hoi. :$quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Chriz2k het volgende:
ey zijn er hier nog lkkre sletjes dang :p
Geef hem een kusje op zijn penis van me.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
ja ik, maar kga zo mijn minnaar ophalen :$
Dit kan helemaal niet, want jij bent er nooit 's avonds.quote:
Wijngaard?quote:
Says who?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef hem een kusje op zijn penis van me.
[..]
Dit kan helemaal niet, want jij bent er nooit 's avonds.
Ok.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geef hem een kusje op zijn penis van me.
[..]
Dit kan helemaal niet, want jij bent er nooit 's avonds.
Gelul.quote:
Gewoon zo dwars door Henk heen he.quote:
Breng je onderweg nog wat bier voor me meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
ja ik, maar kga zo mijn minnaar ophalen :$
I dont give a fuckquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon zo dwars door Henk heen he.
Niet zo'n grote mond hea!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Say that to my face, maddafakkaaaaaa.
quote:
En niet zo'n grote neus.quote:
Bakkes dicht ik ben niet in the mood.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
Daar heb je die stoere chick weer
Vaarwel, het ga je goed!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Kut, ik ben gelukkig, dit is mijn laatste post in deze sc.
Succes allemaal.
Pop de champagne maar open, want het is geen grap.
En nu belangrijke dingen doen.
Tis er dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bakkes dicht ik ben niet in the mood.
Heb je hem weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Succes allemaal.
Maak me es niet blij met dooie mussenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Succes allemaal.
Ik zal je eens dood maken met blije mussen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak me es niet blij met dooie mussen
We kunnen niet zonder je.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef Lamon. het volgende:
Succes allemaal.
Is het zotheid?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaarwel, het ga je goed!
[ afbeelding ]
Ik stuur m'n kudde blije scharrelschaapjes op je af voor je die kans krijgt MADDAFAKKAAAquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal je eens dood maken met blije mussen.
Dan heb ik een groepje doorgeslagen zwakbegaafde kalkoenen klaar staan die je opwachten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stuur m'n kudde blije scharrelschaapjes op je af voor je die kans krijgt MADDAFAKKAAA
wat the..quote:
speciaal een levende Spaanse Musquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak me es niet blij met dooie mussen
Vrijdag is het hier gaybar uurtje!quote:
So? Daar rekenen m'n leger hondsdolle fretjes wel mee af BUAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb ik een groepje doorgeslagen zwakbegaafde kalkoenen klaar staan die je opwachten.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrijdag is het hier gaybar uurtje!
Haha dan heb je mijn team uitgezette care bears nog niet ontmoet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
So? Daar rekenen m'n leger hondsdolle fretjes wel mee af BUAHAHAHAHAHA
Daar ben ik van:quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pass me even wat goede clubbangers dan, zodat ik in de stemming kom.
Die paal moet ergens anders in hoor!quote:
Mazzel!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die paal moet ergens anders in hoor!
Pfff, geef ut maar op.. Ik heb ook nog een horde zombie leguanen u_uquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha dan heb je mijn team uitgezette care bears nog niet ontmoet.
In Jitzzzze?quote:
Ik geef niet op. Heb nog een pakje demonische mieren. u_uquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfff, geef ut maar op.. Ik heb ook nog een horde zombie leguanen u_u
Dat zit toch niet lekker.quote:
Nee niet dat geweldige lied dat compleet verkracht wordt door die princess superstar vocalsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
Zet het geluid dan uit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee niet dat geweldige lied dat compleet verkracht wordt door die princess superstar vocals![]()
quote:
Dit klinkt zoveel fouter dan ik het bedoelde.quote:xxx zegt (21:26):
ga je nog leuke dingen doen van t weekend
Chriszszszsz zegt (21:27):
Hangt er vanaf of ik jou tegenkom
Nee mensen moeten gewoon geen geweldige liedjes verkrachten en dan een clip erbij doen met wijven erin die sensueel dansen zodat het maar hoog in de top40(seksclips) komt.quote:
Doei! Veel plezierquote:
Klinkt smooth.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit klinkt zoveel fouter dan ik het bedoelde.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit klinkt zoveel fouter dan ik het bedoelde.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef Sok. het volgende:
Nou, even een avond geen café. Eens kijken of ik het volhoud.
Pedo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef afcajos het volgende:
Jordy ben je hier? Kankerautist
Meneertje is van plan dit weekend maar eens "te chillen op de bank"!!!
Ik zal aan je denken als ik mijn tong beroer in de mond van een 14-jarig meisje.
Nee, je krijgt me niet omquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef afcajos het volgende:
Jordy ben je hier? Kankerautist
Meneertje is van plan dit weekend maar eens "te chillen op de bank"!!!
Ik zal aan je denken als ik mijn tong beroer in de mond van een 14-jarig meisje.
Het was om een statement te maken. Jullie weten ook dat ik mij nooit zal vergrijpen aan het jongere spul.quote:
Och och, 15 jaar kon wel, maar 14 nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was om een statement te maken. Jullie weten ook dat ik mij nooit zal vergrijpen aan het jongere spul.
Ik geloof er werkelijk geen zak van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was om een statement te maken. Jullie weten ook dat ik mij nooit zal vergrijpen aan het jongere spul.
Kan toch? Als je jezelf heel leuk vindt zeg je gewoon "ik ben de enigste".quote:
Gelul.quote:
*AIVDreport gemaakt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelul.
Ik liep vandaag in de pauze even voorbij de middelbare school. Godverdomme wat loopt daar veel lekkers rond
BOHHHH mijn vuurspugende miereneters pakken die wel aanquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geef niet op. Heb nog een pakje demonische mieren. u_u
Ik dacht dat jij enkel op moeders viel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nou en.
Kwam er ook nog een kleuterklas voorbij lopen, klasgenoten "Jordyy, hou je in!"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij enkel op moeders viel?![]()
(kenners weten)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
BOHHHH mijn vuurspugende miereneters pakken die wel aan
Bij dezen. Sok heeft een moeder van 25/26 gegevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef Sok. het volgende:
Kenners weten volgens mij niet overigens
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:54 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bij dezen. Sok heeft een moeder van 25/26 gegeven
Ook goed.quote:
Oh noes.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ook goed.
Gelukkig was je nummertje 4 ofzo die er over heen is geweest uit het dorp
HAHAHAHAHHA YOU'RE DEFEATED!quote:
Hij praat ook zo onduidelijk.quote:
Die film is bruut.quote:
W8 MAAR.. I WILL RETURN!! YOU MIGHT HAVE WON THIS BATTLE, BUT YOU WILL LOSE THE WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
W8 MAAR.. I WILL RETURN!! YOU MIGHT HAVE WON THIS BATTLE, BUT YOU WILL LOSE THE WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:also.. I am your grandma
Hierrrr!!!!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hierrrr!!!! [ afbeelding ]
BAMMM tegen je hoofd
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Sok. het volgende:
I've broken my heart so many times, I stopped keeping track
Ik zal jou eens regelen.quote:
echt he.quote:
IK ZAL JOU ER ES UIT WIPPENquote:
quote:
quote:
Verkeerde venster.quote:
WOEPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat hard, dat t zo moet![]()
quote:
quote:
quote:
IK GA JE KLAPPENquote:
oh noesquote:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
nou en.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Als ik met je klaar ben loop ik er zo bij
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nee dan raak ik opgewonden en moet ik t zelf weer doenquote:
watquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee dan raak ik opgewonden en moet ik t zelf weer doen
M'n eigen bloed drinken natuurlijkquote:
quote:
quote:
ZOOOO fucking cutequote:
Jaaaaaquote:
Echt hequote:
Haha ja.quote:
"Im sorry sir but im gonna break your leg."quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:32 schreef Sok. het volgende:
[..]
Haha ja.
Bannggg booom baanngg. KADENNG.
Ja die heeft nu toch een vriend of wa?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef reetveter het volgende:
Wat is wd hier de laatste tijd weinig.
BOHHHHquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie crashen m'n browser met die gifjes
Wut?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die heeft nu toch een vriend of wa?
Maar we vinden je wel lief hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie crashen m'n browser met die gifjes
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Im sorry sir but im gonna break your leg."
quote:
Ben ik al geweest, maar ik moest de laatste bus terug. Maar ze komt morgenmiddag hierheen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef MouzurX het volgende:
Zeg sky moest jij niet op de fiets naar zo'n meisje?
Dus wat is er dan anders dan normaal?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ze dit ziet scheld ze je sowieso uit en maakt ze je met de grond gelijk.
Nee. Want toen MSN met de huidige smileys kwam moest ook niemand er wat van weten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk stomme MSN-smileys. [pics]
Kan iemand wat positiefs over m'n topic posten.
Fucking Zeeuw. Ik vind het mooi om dan juist de grootst mogelijk onzin terug te sturen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind smsen en bellen echt zo kut he![]()
"heb je mijn laatste sms niet gehad"
Ja jawel maar ik vond het niet de moeite om er op te reageren/er stond geen vraag in![]()
Wat geeft ie aan als je dat probeert dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef MouzurX het volgende:
Ja jawel maar ik vond het niet de moeite om er op te reageren/er stond geen vraag in![]()
maar dat kan je natuurlijk niet sturen![]()
Als het een vriend is stuur ik gewoon "Sorry, het was niet interessant. x". Maar ik ben meer een beller, vind ik sneller. Ik hou niet van op en neer texten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef MouzurX het volgende:
maar dat kan je natuurlijk niet sturen![]()
Waarom praat je als je niks weet? Echt jonge, ga je maagdelijkheid soldaat maken en hou je smoel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja die heeft nu toch een vriend of wa?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom praat je als je niks weet? Echt jonge, ga je maagdelijkheid soldaat maken en hou je smoel.
BAMquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom praat je als je niks weet? Echt jonge, ga je maagdelijkheid soldaat maken en hou je smoel.
Dat de ontvanger dan boos wordt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:58 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat geeft ie aan als je dat probeert dan?
quote:
Ik heb liever messen in mn rug.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die neuken. Geef mij maar knuffelen.
Rustig maarquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je topic heeft wel een immense kwaliteitsboost gekregenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef MouzurX het volgende:
*komt er nu pas achter dat er een personage in fairly odd parents zit die skylark heet(chip skylark)
Ik doe gewoon beidequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:00 schreef Skylark. het volgende:
En andersom natuurlijk ookquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef MouzurX het volgende:
*komt er nu pas achter dat er een personage in fairly odd parents zit die skylark heet(chip skylark)
*en dat jij een UI hebt met die gast erinquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*en dat jij een UI hebt met die gast erin![]()
![]()
Naja erachter komen ... nooit over nagedacht hebben![]()
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef reetveter het volgende:
Het is godverdomme koud godverdomme
Geknuffeldquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:09 schreef reetveter het volgende:
He Mouzer, heb je al meer met je chick gedaan dan gezoend?
Tli!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
Euuui gooi wat drank in die motherfucker.
Ey lekker ding, net een date gehad morgen weer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
Ben bezig.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef tliciouz het volgende:
Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:11 schreef Skylark. het volgende:
reetveter, heb jij al seks gemaakt met je vriendin???????
Goedzo! Mensen die seks hebben voor het huwelijkquote:
Reetveter.quote:
Noh swa. Ik ben een heldin. Was het leuk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey lekker ding, net een date gehad morgen weer.
Ja, we hebben thee gedronken (no joke). En daarna moest ik de laatste bus alweer pakken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Noh swa. Ik ben een heldin. Was het leuk?
Maar je japsnarste hem in ieder geval nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, we hebben thee gedronken (no joke). En daarna moest ik de laatste bus alweer pakken.
Hihi.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef reetveter het volgende:
ik zou tli wel eens op de vinger willen nemen. [ afbeelding ]
Alleen thee gedronken of?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, we hebben thee gedronken (no joke). En daarna moest ik de laatste bus alweer pakken.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar je japsnarste hem in ieder geval niet
Japsnarste?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat was japsnarsen ook alweer. Ik weet dat ik het ww zelf heb verzonnen maar ik ben het vergeten :$.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, alleen toen ik bij de halte stond creeërde ik een situation en kreeg ik nog een paar innige afscheidskussen.quote:
Kussen of zoenen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, alleen toen ik bij de halte stond creeërde ik een situation en kreeg ik nog een paar innige afscheidskussen.
als in zoenen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, alleen toen ik bij de halte stond creeërde ik een situation en kreeg ik nog een paar innige afscheidskussen.
eeeeeh waarom trots zijn als je een trio met mij en wd kon hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed bezig Sky.Titi is trots op je.
Dat is nooit voorgesteld aan me.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
eeeeeh waarom trots zijn als je een trio met mij en wd kon hebben
Bij deze.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is nooit voorgesteld aan me.
Dit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ja echt he, kussen doe je met je oma.
Sommige mensen in mijn naaste omgeving zeggen het al per ongeluk door mijn indoctrinatie.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit.
Skylark niemand gaat ooit kussen zeggen.
Dat heeft nog nooit iemand me gevraagdquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef tliciouz het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n hekel aan opa's en oma's die zeggen he je al een nieuwe vrijer?
Die had ik laten zien!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil eerst full body pics zien.
Als ik vroeger ff met een meisje ging vroeg mijn moeder altijd: "Heb je lekker gevrijd?". Serieus, m'n nekharen gingen overeind staan. Mijn moeder is sowieso kampioen stomme rare woorden gebruiken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef tliciouz het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n hekel aan opa's en oma's die zeggen he je al een nieuwe vrijer?
Die van mij wel toen ik nog vrijgezel was. Daar kreeg ik gewoon kippenvel van.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit iemand me gevraagd
Dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb eig een hekel aan opa's en oma's in het algemeen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:23 schreef tliciouz het volgende:
Doe niet zo lullig tegen die jongen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
Ja echt he, kussen doe je met je oma.
Ik heb nog een ontzettend toffe opa en oma. Vooral mijn opa, dat is serieus mijn beste vriend.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb eig een hekel aan opa's en oma's in het algemeen.
De meeste zijn irritant en de leuke worden meestal dement zodat je niet eens meer een kaartspel met ze kan doen
Dit niet wetenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Ey dames, mag ik even wat vragen.
Worden jullie echt opgewonden als jullie in je nek worden GEKUST? Want ik heb al 2 chicks gehad waar ik dat bij deed en ze begonnen allebei een beetje te hijgen.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb helemaal geen opa's en oma's.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Worden jullie echt opgewonden als jullie in je nek worden GEKUST? Want ik heb al 2 chicks gehad waar ik dat bij deed en ze begonnen allebei een beetje te hijgen.
Echt kussen in mijn nek niet. Maar wel als je bij me oorlelletje in de buurt zit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Wie?quote:
Alsof je geen nieuwe nodig hebtquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al een vrijermaar toch bedankt.
Dat vind ik gewoon chillquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:29 schreef Sok. het volgende:
Net zoals niet weten dat vrouwen het fijn vinden als je met je hand door hun haar strijkt.
Wat is er mis met 2 of meer? Mensen hebben ook meerdere TV's, auto's etc.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al een vrijermaar toch bedankt.
Ja gewoon in die streek. Vanaf de oorlel zeg maar in die zone bij de nek. Maar ik bedoel van, vinden jullie het gewoon chill of word je echt geil.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt kussen in mijn nek niet. Maar wel als je bij me oorlelletje in de buurt zit.
OMG mhmquote:
Ja gekriebeld worden door je haar is zo lekker.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon chillzou ik de hele dag wel willen, iemand die door m'n haar kriebelt. Als je er aan gaat trekken, dan vind ik het
!
Instant gaat dan het hoofd omhoog en de mond open.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef Skylark. het volgende:
Deze bevalt goedquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met 2 of meer? Mensen hebben ook meerdere TV's, auto's etc.
Ik doe het met liefde hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon chillzou ik de hele dag wel willen, iemand die door m'n haar kriebelt. Als je er aan gaat trekken, dan vind ik het
!
Ligt er aan wie er boven me op ligt. Als jij het was, ja.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja gewoon in die streek. Vanaf de oorlel zeg maar in die zone bij de nek. Maar ik bedoel van, vinden jullie het gewoon chill of word je echt geil.
Haha JAquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Instant gaat dan het hoofd omhoog en de mond open.
<3quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er boven me op ligt. Als jij het was, ja.
Whehe.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja gekriebeld worden door je haar is zo lekker.Of als een jongen je wilt zoenen en hij zo met zijn handen door mijn haren gaat.
Dat dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef tliciouz het volgende:
Nu krijg ik zin in seks en kan het niet. Thanks.
Ik woon niet zo heel ver weg hoor.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef tliciouz het volgende:
Nu krijg ik zin in seks en kan het niet. Thanks.
Ja maar het is ook gewoon zo, voel me dan op een of andere manier beschermd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Whehe.
Ik heb 1 meisje gehad die t fijn vond, dus ik gokte maar wat, maar t is dus gewoon echt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |