Onze glas-in-lood guy was dus ook zeker niet de reïncarnatie van Allahquote:Op woensdag 17 november 2010 09:19 schreef seasushi het volgende:
Dat is zoiets als dat er in een perzisch tapijt 1 foutje in moet zitten? (alleen Allah is perfect)
Geldt overigens ook voor quilten...quote:Op woensdag 17 november 2010 09:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Onze glas-in-lood guy was dus ook zeker niet de reïncarnatie van Allah.
Die vind ik mooi maar niet voor een kinderkamer, mag ietsje speelserquote:Op woensdag 17 november 2010 09:24 schreef DJMO het volgende:
http://www.fotobehang.nl/product/autumn-forest/11643/
is zoiets niks voor je?
Hij heeft destijds uiteraard aangeboden het opnieuw te doen, maar wij vonden het eigenlijk wel grappig dus hebben het zo gelaten (het zat er al helemaal in voor we het überhaupt doorhaddenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:29 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Geldt overigens ook voor quilten...
Maar ik heb het nagezocht, en bij glas in lood is het dus niet de bedoeling dat er fouten in zitten. Zou eens navragen of ze dat nog kunnen fixen als ik jou was.
http://www.fotobehang.nl/product/dieren-in-luchtballon/23915/quote:Op woensdag 17 november 2010 09:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Die vind ik mooi maar niet voor een kinderkamer, mag ietsje speelser.
*Kwijl!quote:Op woensdag 17 november 2010 09:19 schreef twentemeisje het volgende:
Das Babyzimmer is ontdaan van het tijdelijke behangetje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf in de wereld die kinderkamerbehang heet gestort en ik word gek!. Man wat een keuze (en wat een hoop vreselijks)... Maar alles wat ik dan echt helemaal wow vind is ook weer achterlijk duur...
Zoals dit vogelhuisjesbehang bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Dat leek me wel leuk om een strook mee achter het bedje of de commode te doen. 2 Banen van 3 m hoog x 45 cm breed kosten maar liefst 135 euro.
Ik heb het idee om 1 wand met een druk behangetje te doen en de rest rustig te houden. Deze van Pip vind ik ook erg leuk:
[ afbeelding ]
Realiseer me net dat deze ook 139 euro voor drie banen is... ach, we worden maar 1x voor het eerst papa en mama
Of deze:
[ afbeelding ]
En ik kan het natuurlijk niet laten om onze baby in aantocht alvast van een kledingvoorraadje te voorzien
[ afbeelding ]
* twentemeisje smelt
Onze loved ones kunnen het ook niet laten om alvast wat kleinigheden voor haar mee te nemen...
[ afbeelding ]
Dat jasje heb ik als baby aangehad en nu kan ik het mijn eigen dochter aan gaan trekken![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
NMN & Rockabella
Ik geloof dat ik niet zo van het echte fotobehang ben voor de babykamer. Die wallpaper van Pip vind ik echt heel erg gaaf! Die hebben we zelfs overwogen voor onze slaapkamer, maar ik ben zo blij dat we dat niet hebben gedaan omdat we een hele slechte behanger hadden, die had dat echt compleet vernaggeld en dat was dan wel 275 euro down the drain
.
Hi ML!
Dat is natuurlijk ook nog een optie (niet door de schilder in kwestie natuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef RockabeIIa het volgende:
haaai!
Wil je geen muurschildering(etje) dan?
*kuch*quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook nog een optie (niet door de schilder in kwestie natuurlijk).
Hmm dat is balen! Nu moet ik zeggen dat hier ook niet alles even mooi blijft helaas.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef twentemeisje het volgende:
Het was onze schilder die ook goed kon behangen (zei hij...). Nu kwamen we er laatst achter dat ie tijdens onze klus al failliet was en moet het merendeel van het schilderwerk over omdat het zo verschrikkelijk slecht is gebeurd. We hebben geprobeerd contact te krijgen maar dat lukt uiteraard niet (verhuisd / ander nummer / etc.).
Het leek mooi in het begin, maar ze hebben zich totaal niet aan de afspraken over afbranden en dergelijke gehouden want op meerdere plekken trekken de blaren en scheuren erin. Het is om te janken... Maar heb nu ff geen zin om een schilder over de vloer te hebben, dus volgend voorjaar / begin 2011 zien we wel verder (dan heb ik toch nesteldrang)
Maar ik wist helegaar niet dat gij dat deed! Al vermoedde ik wel zoiets door de smiley achter je post ;-). Heb je een portfoliootje? Of kunnen jouw handen maken wat mijn beeldscherm je laat zienquote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
*kuch*
nee joh, door mij natuurlijks
Die is ook heel cool inderdaad. En over je paneelidee, dat is ook een leuk idee, mijn zusje heeft zelf ook zoiets gedaan. Weet je wat het is, er zijn gewoon veuls te veul leuke ideetjes!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Cyan het volgende:
Wat een gave behangetjes! Ik ben zelf erg van deze:
[ afbeelding ]
Ook verkrijgbaar voor 69 euro per rol
Dat brocante behang van Pip (met al die plaatjes) heb ik gezien in de stand van Kidsfactory op de 9 maanden beurs. Zij hadden al die losse plaatjes uitgeknipt en met hele gave punaises en speldjes vastgemaakt op een grijs/bruin behang (leek een beetje op jute). Ik heb er wel een foto van maar helaas niet op de pc.
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld een mdf panel behangen met een rustig behangetje of er een jutezak overheen spannen. Vervolgens bestel je via Zester een nummer van Flow (uit mijn hoofd nr 3 van 2009 maar als je het zeker wilt weten moet je even naar Flow mailen). Daar zat dat behang namelijk in de vorm van inpakpapier bij. Dan knip je die plaatjes uit en speld je ze vast op je jute memobord of op je behang met mooie punaises en speldjes.
Leuk effect en cheap!
Unfortunately niet, maar dit is echt erg hoor (alhoewel ik vermoed dat de gemiddelde bezoeker van casa Twentemeisje en -jongen het niet op zal vallen). Dat is toch vaak zo.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dat is balen! Nu moet ik zeggen dat hier ook niet alles even mooi blijft helaas.
We hebben 1 deurpost die scheurt en daarop gaat de verf ook los. Zo mooi als het was blijft het helaas nooit.
Oeh ja dat was wel zonde geweestquote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
NMN & Rockabella
Ik geloof dat ik niet zo van het echte fotobehang ben voor de babykamer. Die wallpaper van Pip vind ik echt heel erg gaaf! Die hebben we zelfs overwogen voor onze slaapkamer, maar ik ben zo blij dat we dat niet hebben gedaan omdat we een hele slechte behanger hadden, die had dat echt compleet vernaggeld en dat was dan wel 275 euro down the drain
.
Hi ML!
Ik ben nogal allround...quote:Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Maar ik wist helegaar niet dat gij dat deed! Al vermoedde ik wel zoiets door de smiley achter je post ;-). Heb je een portfoliootje? Of kunnen jouw handen maken wat mijn beeldscherm je laat zien.
Moet ik je uitleggen hoe je er eentje kunt makenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:11 schreef Marloes het volgende:
[..]
Oeh ja dat was wel zonde geweest
Er zit wel veel prijsverschil tussen de wallpapers van Pip! Snap niet zo goed waarom
Maar die roze, i love itEn dan zo'n lekker kitscherig roze stoeltje erbij
[ afbeelding ]
Ik wil ook een meisje![]()
Jij bent een CreaBella! Je glas-in-lood is ook zeer tof! Als ik een leuk idee krijg voor een muurschildering dan ga ik aan je denkenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ben nogal allround...
Doe vaak portretten maar ook veel andere dings (moet echt beter leren bloggen...)
Met deze ben ik bezig op oudste zoon's kamer:
[ afbeelding ]
Is dus nog niet afRechts komt bijv. nog een hele boot te staan en er missen nog heel wat details...
en dit's mijn eigenontworpje voor mijn huiskamer glasinloodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |