Ja die studie kan je uitstellen (ze doet trouwens toneelopleiding he dus die film heeft ook nog met haar studie te maken). Niet geschoten is altijd mis..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het slim van haar. Wat als ze niet doorbreekt? Dan heeft ze altijd nog haar studie om op terug te vallen.
Boeit in dit voorbeeld niet echt. Want wat kun je dan met die studie als niemand je hebben wil?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het slim van haar. Wat als ze niet doorbreekt? Dan heeft ze altijd nog haar studie om op terug te vallen.
Ja, je kan inderdaad een studie uitstellen, maar het is dan altijd moeilijker om terug te gaan naar school. En verder doet ze juist veel ervaring en kennis op bij zo'n opleiding. Slim meisje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja die studie kan je uitstellen (ze doet trouwens toneelopleiding he dus die film heeft ook nog met haar studie te maken). Niet geschoten is altijd mis..
Ja, dat wel, maar als ze een andere studie doet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Boeit in dit voorbeeld niet echt. Want wat kun je dan met die studie als niemand je hebben wil?
Ik studeer. Ofja, zo noem je dat. Ik studeer nooit natuurlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:54 schreef -SG- het volgende:
Maar goed hoor. 2e jaar studie weer begonnen. Binnekort P uitreiking. Van het studentenleven genieten. Nee, gaat wel lekker hoor.
En wat doe jij eigenlijk?
Wat studeer je ook alweerquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik studeer. Ofja, zo noem je dat. Ik studeer nooit natuurlijk
Hoe weet je dit allemaal gast.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat studeer je ook alweer? En nog steeds wonend in Drenthe?
Jij wooonde toch in Waalwijk gast? Of zit ik me nou echt te vergissen tussen wat mensen?quote:
Ik woon nu in Drenthequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij wooonde toch in Waalwijk gast? Of zit ik me nou echt te vergissen tussen wat mensen?
Kamers?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik woon nu in DrentheMaar vroeger wel ja
WAAAAROM WOON JE NIET MEER IN HET OOH ZO GEZELLIGE BRABANT DAN!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is niet echt veel te doen daar op kamersOuders helaas
Ouders zijn dichter bij familie gaan wonen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
WAAAAROM WOON JE NIET MEER IN HET OOH ZO GEZELLIGE BRABANT DAN!
Ja 13 uur vliegen naar drenthe is ook wel heel langquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:05 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ouders zijn dichter bij familie gaan wonen.
Ja, het was niet mijn plan. Zit hier in een kutgat (HEHEHE!!!!) maar inmiddels al wel wat leuke mensen leren kennen. En zit nog steeds in Utreg op school en al die mensen daar ga ik natuurlijk gewoon nog mee omquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja 13 uur vliegen naar drenthe is ook wel heel lang
Fiets heeft z'n haar langer laten groeien. Hij lijkt nu net een bad-hair-day-Jezusquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:06 schreef -SG- het volgende:
Nu woon je dichter bij Fiets in de buurt
Ik ken fiets sowieso nietquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fiets heeft z'n haar langer laten groeien. Hij lijkt nu net een bad-hair-day-Jezus
Had ik ff moeten maken dan!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:14 schreef -SG- het volgende:
Ik wil wel pics van Fiets zien eigenlijk.
Toen ik hem tegen kwam, een paar weken terug!quote:
Groeten uit Brabant Kut.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
WAAAAROM WOON JE NIET MEER IN HET OOH ZO GEZELLIGE BRABANT DAN!
Ja, had je moeten doen!quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen ik hem tegen kwam, een paar weken terug!
Ja dat ja <8quote:
Gohquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:45 schreef TripleP het volgende:
Ik kan niet meer zo goed tegen alcohol
Drink dan ook gewoon bierquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:48 schreef TripleP het volgende:
3 timewarps met seven-up en een tequilla voor 20 euro. Afzetterrs!
Als ik donderdag naar wageningen gaquote:
Juh, al ging jij er ook wel enorm op inquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef TripleP het volgende:
Die Mrcool is trouwens echt retaaaaaaaaaarded
Wat ga je in Wag doen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:04 schreef TripleP het volgende:
[..]
Als ik donderdag naar wageningen ga
PPP laat niks over haar kant gaan!!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, al ging jij er ook wel enorm op inLaat die gast toch lekker.
[..]
Wat ga je in Wag doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |