Ligt het aan mijn versie van de Power Grid EP of komt er echt in elke plaat die spacende baby jengel voor?quote:
Wat kutquote:
Aan het begin van elke plaat ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn versie van de Power Grid EP of komt er echt in elke plaat die spacende baby jengel voor?
Ja, walgelijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:29 schreef TripleP het volgende:
[..]
Aan het begin van elke plaat ook
hahahah sla kevin eensquote:
Hoe?quote:
Weet ik niet. Ze zou in een bioscoop film gaan spelen. Maar uiteindelijk heeft ze ervoor gekozen dat haar studie voorgaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wanneer zie je Jamie weeerrrrrrrrrrrrr?
Slim meisjequote:Op vrijdag 17 september 2010 23:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze zou in een bioscoop film gaan spelen. Maar uiteindelijk heeft ze ervoor gekozen dat haar studie voorgaat.
Nou ik denk dat je meer hebt aan een goede CV (bioscoopfilm) dan nu je studie halen, die kan je heus wel uitstellen. Maar ik op het witte doek?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Slim meisjeKun jij niet meeprofiteren van haar succes later? Bijrolletje of zo? Stevie op het grote witte doek
Ja da's waar inderdaad. Maar ze wordt vast nog wel vaker gevraagd. Care. Waarom hebben we het eigenlijk over haar. Jouw leven is veel belangrijker. Je bent immers haar niet. Hoe is het met jou Stevie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je meer hebt aan een goede CV (bioscoopfilm) dan nu je studie halen, die kan je heus wel uitstellen. Maar ik op het witte doek?!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja da's waar inderdaad. Maar ze wordt vast nog wel vaker gevraagd. Care. Waarom hebben we het eigenlijk over haar. Jouw leven is veel belangrijker. Je bent immers haar niet. Hoe is het met jou Stevie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |