Nee, da bliektquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:09 schreef TripleP het volgende:
[..]
PPP laat niks over haar kant gaan!!!![]()
Ik ga chillen met een vriend die daar studeert, uitgaan, slapen en de dag erna naar Utrecht voor school.
Vind het zo idioot dat hij gewoon niet snapt dat hij achterlijk is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, da bliektEn vervolgens in FB gaan miepen
Chilllll
Ja, dat kan echt niet hèquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:17 schreef TripleP het volgende:
[..]
Vind het zo idioot dat hij gewoon niet snapt dat hij achterlijk is.
Nog erger is dat hij doodleuk sloopstep gaat posten daarna.
NEEquote:
quote:
Ik wel, de Donald Duck in bad gaan lezenquote:
Pas jij in een badquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, de Donald Duck in bad gaan lezen
M'n benen welquote:
Ahahaha.quote:
Ik moet ook kiezen, of m'n benen, of m'n bovenkantquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:11 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ahahaha.![]()
Zelf pas ik ook niet meer helemaal in die van mij.
Dat zorgde voor een heeeeeeele mooie mental image.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik moet ook kiezen, of m'n benen, of m'n bovenkantMaar care, een bad ownt
Wtf?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat zorgde voor een heeeeeeele mooie mental image.![]()
![]()
Mmh, rightquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bart met z'n benen recht omhoog terwijl de rest van z'n lichaam in bad ligt.
Hahahaha helemaal een paint lopen maken voor niets.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bart met z'n benen recht omhoog terwijl de rest van z'n lichaam in bad ligt.
Alsof je een haai in een vissekom probeert te proppen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:29 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hahahaha helemaal een paint lopen maken voor niets.
Maar dan wel met z'n buik op de badbodem!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |