Blijft interessant als sociologische experiment inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, wellicht interessant als experiment voor sociologische observatie, maar of het nou echt leuk is, zo'n Hollandsch dorp?
Nee, nog niet. Maar die wil ik uiteraard wel zien. Zo maar eens opstarten.quote:Op maandag 8 november 2010 19:12 schreef Thetallguy het volgende:
UIO, deze al gezien:
Zie veel bekende dingen uit het boek, lijkt me wel interessant
Hoi B-B! Leuk je weer te zien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 03:14 schreef Bora-Bora het volgende:
Dag beste TRaVellers!
Ik kom voor 't eerst weer eens wat buurten.
Letterlijk, dat buurten, want ik woon tegen alle verwachtingen in weer in ons vochtige kikkerland. Tijdelijk, hoop ik. (Ik durf tegenwoordig niks meer te voorspellen.)
Het leven maakt rare (en soms nare) sprongen.
Hik, nog van harrrrte met je hummeltje! Ik wens haar bijzonder veel geluk toe! En vooral ook een grote reisgezindheid natuurlijk; maar dat kan haast niet missen met jou als mama, lijkt me!
Waarom, waarom, lopen we er hier dan zo te koop mee?quote:You can't find your social security number on your passport. Not even the last four digits. If you could, then that would be a total invasion of privacy. Your SS# and passport are not related in any way...passport is for traveling.
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef Fogel het volgende:
Ik heb ook geen SOFI nummer in mijn paspoort, dat veld is leeg.
Is normaal voor emigranten.quote:
Yup. Verschil met social security nummer is dat dat in de VS door veel instanties de facto wordt geaccepteerd als "identificatie bewijs" en je het dus makkelijk kan gebruiken voor identity theft. Probeer jij in Nederland maar eens iets te doen met je SOFI, da's alleen relevant voor de overheid. Tevens heeft een social security geen koppeling op een kaart met foto ofzo, dus je kunt het kaartje gewoon gebruiken met daarnaast een (vals) ID. Dan ben je dus volledig binnen en kun je jezelf uitgeven als een ander.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef Individual het volgende:
Mijn SOFI nummer staat nog steeds in mijn paspoort die is uit gegeven door de ambassadeur te Londen. Een SOFI nummer heb je toch voor het leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |