Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:00 schreef Hik het volgende:
Dag allemaal Het is eindelijk gebeurd!
Helaas heb ik niet de zwangere genen van mijn moeder, die binnen 2,5 uur mij op de mat poepte. Wij hebben er maandag/dinsdag bijna 20 uur over gedaan en heb uiteindelijk een keizersnee gehad.
Uiteindelijk niet belangrijk natuurlijk, want onze dochter Neve ligt nu naast me te slapen en ze is, geheel volgens de betekenis van haar Ierse naam, schitterend. Ze doet het beter dan haar moeder op het momentdrinkt zonder problemen uit de borst (valt wel continu in slaap tussendoor
) en we genieten ons suf.

quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:37 schreef flipsen het volgende:
Vergeet ik nog de laatste, zal je altijd zien
 Beterschap en sterkte.
 Beterschap en sterkte.

Hik, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Neve, wat een bijzondere en mooie naam
 Hik, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Neve, wat een bijzondere en mooie naam   Genietze en sterkte met het herstel!
  Genietze en sterkte met het herstel!

)
)

Geen haar van mijn nog weelderige haardos op mijn hoofd die daar aan denkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zijn er verder nog gezinsuitbreidingen te verwachten ? Mijn vrouw is 1 februari uitgerekend.
 .
.

Yeah! Van harte gefeliciteerd Hik (en meneer Hik natuurlijk), eindelijk dan toch! Wat een bijzondere, en mooie naam. Genietze, en ik hoop dat je je vlot beter voelt Hik.
 Yeah! Van harte gefeliciteerd Hik (en meneer Hik natuurlijk), eindelijk dan toch! Wat een bijzondere, en mooie naam. Genietze, en ik hoop dat je je vlot beter voelt Hik.   

Hm, eerst Cathay geboekt, maar qua tijden komt BA nu beter uit. Wel de deal dat je een leg First Class vliegt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Heb alleen ervaring met Cathay. Die nieuwe opstelling in de business class is errug mooi. Zou het je blind kunnen aanraden.

Mooie dealquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:51 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hm, eerst Cathay geboekt, maar qua tijden komt BA nu beter uit. Wel de deal dat je een leg First Class vliegt.
 , veel plezier in HK
 , veel plezier in HK   

quote:Met vragen over, ik noem maar een dwarsstraat, de vruchtbaarheid van de vrouwOp woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is gewoon een enorme volkstelling en in het verlengde daarvan een bevolkingsonderzoek.
 Of wat voor computer(s) je thuis hebt
 Of wat voor computer(s) je thuis hebt  en of je internet gebruikt
 en of je internet gebruikt  Ik vind het een schande, dat hele klote-onderzoek
 Ik vind het een schande, dat hele klote-onderzoek 

quote:Check CBS.nl eens voor hun Statline database, krijg je een idee...Op woensdag 20 oktober 2010 19:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Met vragen over, ik noem maar een dwarsstraat, de vruchtbaarheid van de vrouwOf wat voor computer(s) je thuis hebt
en of je internet gebruikt
Ik vind het een schande, dat hele klote-onderzoek
En ja, de NL overheid heeft ongetwijfeld nog veel meer gegevens van je beschikbaar...

quote:Precies, in Nederland wordt ook bij CBS een gruwelijk aantal data bijgehouden. Echter, in Nederland kunnen veel electronisch bij elkaar vegen (via werkgever, belastingdienst, GBA), waardoor een volkstelling als deze niet nodig is.Op woensdag 20 oktober 2010 19:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Check CBS.nl eens voor hun Statline database, krijg je een idee...

quote:Je kunt je voor dat soort zaken opgeven. Ik weet dat je je voor Kijk en Luistercijferonderzoek je kan opgeven om een kastje in huis te nemen voor het bepalen van Kijk en Luister cijfers.Op donderdag 21 oktober 2010 08:34 schreef Drive-r het volgende:
In Nederland gebeurt ook eeb hoop met "panels" en dat soort groepen consumenten die alles bij houden. Ik vraag me altijd af wie dat dan zijn en of je een beetje met die data kan fucken.
 ) maar een beetje statisticus houdt daar rekening mee lijkt me.
) maar een beetje statisticus houdt daar rekening mee lijkt me.

quote:Vreemd. Als mensen zichzelf opgeven voor dat soort onderzoek, kun je je natuurlijk direct al afvragen of de uitkomst van dat onderzoek nog relevant is. Het zal toch een bepaald soort mensen zijn die dit leuk vind om te doen.Op donderdag 21 oktober 2010 08:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Je kunt je voor dat soort zaken opgeven. Ik weet dat je je voor Kijk en Luistercijferonderzoek je kan opgeven om een kastje in huis te nemen voor het bepalen van Kijk en Luister cijfers.
Op zich kan je manipuleren (of fucken) maar een beetje statisticus houdt daar rekening mee lijkt me.

quote:Bij Kijk en Luisteronderzoek is het niet zoveel werk. Er wordt een kastje aan je tv gehangen. Verder installeren ze het wel bij diverse huishoudens etc., m.a.w., je kan afgewezen worden omdat men al genoeg alleenstaanden o.i.d. heeeft.Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Vreemd. Als mensen zichzelf opgeven voor dat soort onderzoek, kun je je natuurlijk direct al afvragen of de uitkomst van dat onderzoek nog relevant is. Het zal toch een bepaald soort mensen zijn die dit leuk vind om te doen.

Ik heb al foto´s gezien
 Ik heb al foto´s gezien  

Het is een Ierse naam die "schitterend" betekent. Maar wij vonden het gewoon een mooie naam vooral. Een Panamees-Iers stel dat we in Panama ontmoetten afgelopen december ging hun dochter zo noemen. Andere Neve is een paar maandjes geleden geboren. Vonden we ook wel een mooi verhaal voor later.
 Het is een Ierse naam die "schitterend" betekent. Maar wij vonden het gewoon een mooie naam vooral. Een Panamees-Iers stel dat we in Panama ontmoetten afgelopen december ging hun dochter zo noemen. Andere Neve is een paar maandjes geleden geboren. Vonden we ook wel een mooi verhaal voor later. 

quote:Je kwam er nog relatief vroeg achter...Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef Blik het volgende:
Waarom mis ik dit soort nieuwe topics toch altijd...
serieus, er zou een abonnee service moeten komen. Zodat je de slowchats altijd in je MyAT terug kunt vinden

quote:Waarschijnlijk net na de bruiloft?Op maandag 25 oktober 2010 13:56 schreef k_man het volgende:
Even bijgelezen. Gefeliciteerd Hik!
Wanneer is de gecombineerde kraamvisite / housewarming gepland?

maar verder is het echt heel leuk. Bewust weinig visite nu, dus veel tijd om te wennen met z'n drieën, heel fijn.
 maar verder is het echt heel leuk. Bewust weinig visite nu, dus veel tijd om te wennen met z'n drieën, heel fijn.  

Wat ziet ze er op die laatste foto al 'groot' uit. Prachtig kindje hoor Y+ Ik hoop dat jij ook snel weer helemaal op de been bent.
 Wat ziet ze er op die laatste foto al 'groot' uit. Prachtig kindje hoor Y+ Ik hoop dat jij ook snel weer helemaal op de been bent.

quote:Good Day,
How are you hope fine, this message might meet you in utmost surprise, however,
It’s just my urgent need for foreign partner that made me to contact you . I am
the manager in charge of Auditing section in Group Of Bank Of Africa (B.O.A), in
west Africa, I need your urgent assistance in transferring the sum of ($10.2
million) immediately to your account. I will send you full details on how the
business will be executed and also note that you will receive 40% of the above
mentioned amount if you agree to help me execute this transaction.
For more clarification reply me back and please note that the claims is 100%
risk free.
Thanks

quote:Ik neem aan dat je een reply gestuurd hebt om de beste man te helpenOp woensdag 27 oktober 2010 07:42 schreef Lemans24 het volgende:
Ah, Zambia. Doet me aan m'n nieuwste ontvangen aanbod uit Afrika denken:
[..]

quote:Ik zit over een paar weken in Zambia, zal ik 'm ff opzoeken?Op woensdag 27 oktober 2010 07:42 schreef Lemans24 het volgende:
Ah, Zambia. Doet me aan m'n nieuwste ontvangen aanbod uit Afrika denken:
[..]

quote:Ja, misschien kun je het geld contant meenemen naar EuropaOp donderdag 28 oktober 2010 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit over een paar weken in Zambia, zal ik 'm ff opzoeken?

Je zou het denken he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:53 schreef Vogue het volgende:
FogelWaar ga je in godsnaam heen
Centraal Afrikaanse Republiek ofzo?
USA toch welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:52 schreef Individual het volgende:
Het zal een land zijn waar ik nog niet ben geweest iig of ze hebben ergens de regels draconisch veranderd...
USA toch niet?

Qantas mag dan geen crash gehad hebben, dit is toch al de zoveelste keer met een flink makement in een paar jaar? Of herinner ik het me verkeerd?quote:Een Airbus A380 van de Australische luchtvaartmaatschappij Qantas Airways heeft donderdag een noodlanding gemaakt in Singapore. Er kwam rook uit de onderkant van het toestel en brandweerauto's snelden naar het vliegtuig toe. Niemand raakte gewond.
De A380 met 433 passagiers en crew van 26 personen aan boord was boven het westen van Indonesië in de problemen gekomen. Getuigen meldden een explosie te hebben gehoord toen het vliegtuig overvloog en dat er stukken metaal op het eiland Batam terecht kwamen.
Volgens Qantas was het toestel afkomstig uit Londen en via Singapore op weg naar Sydney, maar kreeg het onderweg motorproblemen. Een van de vier motoren zou zijn uitgevallen, maar daar kan het vliegtuig gewoon mee doorvliegen. Uit voorzorg is de Airbus echter teruggekeerd. Indonesische en Australische media meldden in eerste instantie dat het toestel was gecrasht. Qantas heeft in zijn negentigjarig bestaan nimmer met een crash te kampen gehad.
In de A380 is plaats voor meer dan vijfhonderd mensen. De eerste commerciële vlucht met dit toestel werd in 2005 uitgevoerd door Singapore Airlines en vloog toen van Singapore naar Sydney.

LOL
 LOL ), met uitzondering van het volgende:
 ), met uitzondering van het volgende: Hihi... ik zie het echt helemaal voor me: dat je voor zo'n foto moet proberen om je kind rechtop, met zijn mond dicht op de foto moet krijgen... met een neutrale blik!quote:Dit zijn alle in deze fotomatrix opgenomen acceptatiecriteria met uitzondering van:
- categorie 5 HOUDING de elementen ogen op een horizontale lijn, hoofd gekanteld en schouders recht;
- categorie 6 UITDRUKKING de elementen neutrale blik, recht in de camera kijken en mond gesloten.

De gouden tip: ga naar een fotograaf met pasfotogarantiequote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Hik het volgende:
Crosspost, maar ik moest even heel hard lachen...LOL
Ik heb net even gekeken hoe het aanvragen van een paspoort voor Neve in z'n werk gaat. Nu moet ze ook op de foto daarvoor natuurlijk en die foto's moeten sinds een poosje aan allemaal eisen voldoen. Ik even checken op die site en daar staat dat voor kinderen hetzelfde geldt als voor volwassenen (ze mogen dus geen pet op), met uitzondering van het volgende:
[..]
Hihi... ik zie het echt helemaal voor me: dat je voor zo'n foto moet proberen om je kind rechtop, met zijn mond dicht op de foto moet krijgen... met een neutrale blik!
D'r staan ook hele mooie vorbeeldfoto's bij:
http://www.utrecht.nl/images/Burgerzaken/pdf/fotomatrix.pdf

Kwestie van goed africhtenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef Hik het volgende:
Hihi... ik zie het echt helemaal voor me: dat je voor zo'n foto moet proberen om je kind rechtop, met zijn mond dicht op de foto moet krijgen... met een neutrale blik!

Bij manlief nietquote:Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef Fogel het volgende:
De gouden tip: ga naar een fotograaf met pasfotogarantie
Bij alle 3 kinderen is het bij de eerste pasaanvraagpoging gelukt,
 Maar daar kwamen we pas achter bij de ambassade. 's Morgens om 9 uur (op afspraak). Terwijl de paspoortmaker pas om 10 uur openging. 'Gelukkig' heeft het winkeltje ertegenover zich helemaal op de omgeving ingesteld en maakt voor een lief prijsje de meest afgrijselijke - doch goedgekeurde - pasfoto's.
 Maar daar kwamen we pas achter bij de ambassade. 's Morgens om 9 uur (op afspraak). Terwijl de paspoortmaker pas om 10 uur openging. 'Gelukkig' heeft het winkeltje ertegenover zich helemaal op de omgeving ingesteld en maakt voor een lief prijsje de meest afgrijselijke - doch goedgekeurde - pasfoto's.

Gebeuren er nou eigenlijk meer ongelukken met Airbus als met Boeings?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:11 schreef Thetallguy het volgende:
Zijn inderdaad wel een aantal incidenten geweest de afgelopen jaren. Motoren die uitvielen, gaten in de romp, stukken die naar beneden vallen
 En nu ga ik inchecken!
 En nu ga ik inchecken!   

Als het aan Qantas ligt niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:41 schreef Vogue het volgende:
[..]
Gebeuren er nou eigenlijk meer ongelukken met Airbus als met Boeings?
 Een dag nadat een Airbus van Qantas terugkeerde naar Singapore, deden ze hetzelfde met een Boeing. Maar daar vielen geen brokken vanaf, dus was het minder spannend en minder in het nieuws.
 Een dag nadat een Airbus van Qantas terugkeerde naar Singapore, deden ze hetzelfde met een Boeing. Maar daar vielen geen brokken vanaf, dus was het minder spannend en minder in het nieuws.

Doen! Schitterende architectuur als ik het zo zie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:27 schreef DutchTrain het volgende:
Ik wil nog een weekje zon zo aan het eind van het jaar... nu kom ik deze tegen voor 350 euro all inclusive
http://www.corendon.nl/orange-county/kemer/turkije/hotel?tab=5

Blijft interessant als sociologische experiment inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, wellicht interessant als experiment voor sociologische observatie, maar of het nou echt leuk is, zo'n Hollandsch dorp?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |