Bami met SATESTOKJES VAN ELITE SNACKSquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, vanavond bami met saté en ei of aardappelschijfjes met hamburger en een berg sla?
HHAHA tis Grunnings En geen fries!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Friesland topic is een deur verder
Ga dan nar t Grunntopic, gekquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef gerard96 het volgende:
[..]
HHAHA tis Grunnings En geen fries!
Wat dacht je van Knollen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb uitnodigingen voor de Military in Boekelo op zaterdag 16 oktober. Wat valt er op zo'n crosscountry te beleven (afgezien van het zuipen wat overal kan)?
Op een knollenveld zekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:34 schreef Assiej het volgende:
Wat dacht je van Knollen?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb uitnodigingen voor de Military in Boekelo op zaterdag 16 oktober. Wat valt er op zo'n crosscountry te beleven (afgezien van het zuipen wat overal kan)?
Neuh, gewoon een uitnodiging. Maar foto's maken kan altijd nogquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:38 schreef Assiej het volgende:
Wat mot je daar doen dan? Foto's maken of ?
Een aanrader dus? Jij gaat ook begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
Wat denk je zelfDe cross
![]()
Verder zijn er verschillende stands, paardenspullen, maar ook hot tubs, kleding enz. Wel veel erg duur spul.
Je moet volgens mij vooral van dat wereldje houden als je daar naar toe gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een uitnodiging. Maar foto's maken kan altijd nog
Ik ging vanaf mijn zevende ieder jaar. Alleen dit jaar ga ik niet denk ik. Maar het is zeker een aanrader en als je het kaartje toch gratis hebt gekregen ben je gek als je niet gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een aanrader dus? Jij gaat ook begrijp ik?
Niet genoeg spaghetti gehad?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net spaghetti op, nu naar de winkel
Ik ben een beetje gek, dus zelfs een gratis kaartje sla ik wel eens afquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:30 schreef Samzz het volgende:
Ik ging vanaf mijn zevende ieder jaar. Alleen dit jaar ga ik niet denk ik. Maar het is zeker een aanrader en als je het kaartje toch gratis hebt gekregen ben je gek als je niet gaat
Als je een beetje iets hebt met paarden is het sowieso een aanrader, het is écht topsport wat je te zien krijgt. En de sfeer is heel leuk en gezellig
Ah, goodies en onbeperkt vreten, altijd leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ooit 1 keer naar de Military geweest, samen met een buurman die kaartjes had via de gemeente... heb een mooie grote paraplu gekregen, kon eten/drinken wat ik wou en zat aan een tafel naast de burgemeesteral met al erg gezellig, ook genoten van de races etc.
ik had geen wc-papier meer, en geen melkquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:51 schreef ACT-F het volgende:
Thuis
[..]
Niet genoeg spaghetti gehad?
Ach gossiequote:Op vrijdag 17 september 2010 19:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik had geen wc-papier meer, en geen melk
Zijn toch wel essentiële spullen.quote:
I.p.v. wc-papier kun je altijd nog water gebruiken, maar zonder melk zou ik ook niet kunnen neequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zijn toch wel essentiële spullen.
kerel rappen !quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:25 schreef Robinhoo het volgende:
Voor mijn ouders is het waarschijnlijk een hel, om telkens te coveren dat ik logeer in een cel.
Haha kutmuziek maja, nu weer hardstyle.quote:
Je bedoelt de steeples? Die zijn echt geen kloot aan... De crossquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ooit 1 keer naar de Military geweest, samen met een buurman die kaartjes had via de gemeente... heb een mooie grote paraplu gekregen, kon eten/drinken wat ik wou en zat aan een tafel naast de burgemeesteral met al erg gezellig, ook genoten van de races etc.
Duh!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf het heiligschennis van mezelf vinden, maar de nieuwe cd van Iron Maiden kan me absoluut niet bekoren
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef Redbaron het volgende:
Het is kutmuziek![]()
Altijd al gevonden
Wee'j wat ie kunt doen?quote:
wat he'j dr voor oaver?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wee'j wat ie kunt doen?
Ie kunt de bek hol'n.
Da'j de bek hoalt!quote:
Oe de bek zien hoal'n = pricelessquote:
it won't happenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oe de bek zien hoal'n = priceless
PADOEM TSJJquote:Hellen zegt (2:39):
zelfs bij mij in t winkelcentrum staan ze 2 keer in de week
ja ok,maar vislucht is minder
[Moredhel] zegt (2:40):
ach voor vislucht hoef jij alleen maar aan je vingers te ruiken als je bezig bent
Ik voelde me niet zo lekker, vandaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Da's vroeg slapen voor een vrijdag dan
Voor het eerst ofzo ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:04 schreef Redbaron het volgende:
Goedemorgen![]()
zo voetbalschoenen, broek en scheendekkers halen, dan vanmiddag voetballn
nee ik heb ooit 9jr geleden ook 10j gevoetbald, maar mag nu weer...quote:
Dierentuinquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:29 schreef GimmeGore het volgende:
Is er wat te beleven in Amersfoort ofzo?
Bekenden van mij gaan vandaag met zijn 6en naar Amersfoort
Hoelaat moet je voetballen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee ik heb ooit 9jr geleden ook 10j gevoetbald, maar mag nu weer...
heb alleen nog geen spulln en weinig tijd dus had nog niets gehaald
De tijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoelaat moet je voetballen dan?
Gezien je met voetbalschoenen wel de tijd moet nemen
Bij goede Voetbalschoen moet je zoeken naar de schoen die bij je voet past + het inlopenquote:
Goeie indruk gemaaktquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Word ik wakker, staat Nicole al een half uur voor de deur, en ik maar sloapn en niks horen
owja, die hebben we natuurlijk ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga denk ik naar de graafschap uit
Ik zekaaah.quote:
bus of trein moeten we nog ff kijken, als we maar kunnen zuipen..quote:
ik MOET gewoon naar een CL-uitwedstrijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
bus of trein moeten we nog ff kijken, als we maar kunnen zuipen..
naar londen gaan we ook met treinmet 12 man, sjikkern gek.
daarom!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:01 schreef Robinhoo het volgende:
JaDit maak je niet meer vaak mee denk ik..
links op de bank?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:08 schreef Redbaron het volgende:
Boh gevoetbald, moet de conditie nog wel ff op peil brengen![]()
Maar wel op mn favo plek gespeeld
de vorige keer waj te dikke om de TT goed te lezen?quote:
Met je afwasmachinequote:Op zaterdag 18 september 2010 21:14 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb vandaag een goede daad verrichtIk heb een ruzie bijgelegd
Bijna goedquote:
Awquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bijna goedIk had namelijk ruzie met mezelf
![]()
Het engeltje in mij zei: Doe het nou niet, dat is te veel geld
Het duiveltje zei: Kopen, kopen, kopen, hebben!!![]()
Slapeloze nachten had ik ervanMaar de kogel is nu door de kerk:
je pik wordt net zo groot als de lens?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM
Het is een verlengstuk hčquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
je pik wordt net zo groot als de lens?
Dit is een lichtsterke telelens, en die had ik nog niet. Morgen ga ik het uitproberen tijdens een voetbalwedstrijdquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:40 schreef Redbaron het volgende:
wat is het nut van zoiets?
je kon al mooie foto's maken...
Das een flinke ..quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM
Ik heb het al opgehaald. Ik ben onder de indrukquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef Assiej het volgende:
Das een flinke ..
en dat is hem geworden?
Al wat foto's ervan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het al opgehaald. Ik ben onder de indrukMaar dat mag ook wel voor dat geld
Ja een paar testshots, maar om nou foto's te publiceren die inkijk bieden op huis en haard van buurtbewoners... dat lijkt me niet echt jofelquote:
Als je een Canon body hebt moet je een lens hebben die er op past, dus je koopt of een Canon of een merkvreemde als Tamron, Sigma, Tokina, etc... Wil je goede kwaliteit en ook nog eens weerbestendig, dan kom je al snel bij het eigen merk uitquote:Why je keuze voor Canon?
Ik doelde meer van waarom Canon body/cameraquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja een paar testshots, maar om nou foto's te publiceren die inkijk bieden op huis en haard van buurtbewoners... dat lijkt me niet echt jofelMorgen zal ik een paar foto's schieten.
[..]
Als je een Canon body hebt moet je een lens hebben die er op past, dus je koopt of een Canon of een merkvreemde als Tamron, Sigma, Tokina, etc... Wil je goede kwaliteit en ook nog eens weerbestendig, dan kom je al snel bij het eigen merk uit
Maar die heb je dus wel gemaakt voor 'eigen gebruik' ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja een paar testshots, maar om nou foto's te publiceren die inkijk bieden op huis en haard van buurtbewoners... dat lijkt me niet echt jofel![]()
O, dat heeft een historische oorzaak. Toevallig met een Canon compactje begonnen en daar ben ik altijd zeer tevreden over geweestquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:17 schreef Assiej het volgende:
Ik doelde meer van waarom Canon body/camera
'De' discussie van Canon - Nikon keuze ..
Het is alleen maar een interieur wat je ziet, geen (naakte) mensenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar die heb je dus wel gemaakt voor 'eigen gebruik' ?
Ik weet hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dat heeft een historische oorzaak. Toevallig met een Canon compactje begonnen en daar ben ik altijd zeer tevreden over geweest
Je hebt echt met je camera bij andere mensen naar binnen zitten loeren en er nog foto's van gemaakt ook?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is alleen maar een interieur wat je ziet, geen (naakte) mensenIk heb niet eens de moeite genomen om deze foto's op de computer te zetten. Morgen wordt het kaartje leeggemaakt om plaats te maken voor andere foto's. Maar ik kan me je zorgen goed voorstellen, want die krengen zijn akelig scherp.
Persfotograaf ben ik al, maar zie het meer als een betaalde hobby. Voor een Hasselblad moet ik een hypotheek afsluitenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:26 schreef Assiej het volgende:
Ik weet het
9 van de 10 hebben nu tegenwoordig Canon omdat het betaalbaar is en snel is qua camera
Maar jij wilt persfotograaf zijn of gewoon voor fun?
Hasselblad, das pas scherpte
Zit jij ook in de bosjes vol hoop dat willem alexander langs komt huppelen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Persfotograaf ben ik al, maar zie het meer als een betaalde hobby. Voor een Hasselblad moet ik een hypotheek afsluitenAls het middenbeeld moet zijn, dan maar een analoge Mamiya.
Nou nou nou, loeren is een groot woord, maar als je van uit je huis een foto wilt maken met zoveel mogelijk verschillende details dan is het onvermijdelijk dat er een interieur van een buurtbewoner op te zien is. Ik heb juist bewust in de richting van het verste huis geschoten, maar zelfs op 200m afstand zijn veel details zoals een lamp, een boekenkast en een schilderij goed te zien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je hebt echt met je camera bij andere mensen naar binnen zitten loeren en er nog foto's van gemaakt ook?
Welnee, ik schiet met open vizierquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Assiej het volgende:
Zit jij ook in de bosjes vol hoop dat willem alexander langs komt huppelen?
of dat jij de beste nieuwste paparazzi foto maakt ?
Hahahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, ik schiet met open vizierDat het toevallig landelijk nieuws of een primeur wordt laat ik aan het toeval over.
B.v. hier
Je kan toch ook van kantoren foto's maken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou nou nou, loeren is een groot woord, maar als je van uit je huis een foto wilt maken met zoveel mogelijk verschillende details dan is het onvermijdelijk dat er een interieur van een buurtbewoner op te zien is. Ik heb juist bewust in de richting van het verste huis geschoten, maar zelfs op 200m afstand zijn veel details zoals een lamp, een boekenkast en een schilderij goed te zien.
Ik kan ook wel wolken gaan fotograferen, maar dan is het knap lastig om te bepalen of de details scherp zijn.
Ik koop ze graag in de buurt i.v.m. de service (foto Ten Velde in Holten). Als ik alles bij Konijn had gehaald is het misschien ¤100 ŕ ¤200 goedkoper geweest, maar op een bedrag van inmiddels ruim ¤5500 aan fotoapparatuur is dat ook te verwaarlozen. Ik ga geen waardevolle spullen per post opsturen voor garantie e.d.quote:
Als je je spullen net uitgepakt hebt, wat je meestal thuis doet, dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk gaan testen. Ongeduldig hčquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je kan toch ook van kantoren foto's maken?Of iig van iets dat niet 'privacyschendend' is. Zeker als je weet dat zelfs het verste huis teveel details laat zien.
Oh sorry, het was om te testen? Ik dacht dat je dat vaker deed.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je je spullen net uitgepakt hebt, wat je meestal thuis doet, dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk gaan testen. Ongeduldig hč
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh sorry, het was om te testen? Ik dacht dat je dat vaker deed.
zover zit je toch niet van Konijn af?...quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik koop ze graag in de buurt i.v.m. de service (foto Ten Velde in Holten). Als ik alles bij Konijn had gehaald is het misschien ¤100 ŕ ¤200 goedkoper geweest, maar op een bedrag van inmiddels ruim ¤5500 aan fotoapparatuur is dat ook te verwaarlozen. Ik ga geen waardevolle spullen per post opsturen voor garantie e.d.
[ afbeelding ]
Pafipo van mijn nieuwe pruttel
alleen foto's als jij net uit de douche komt hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh sorry, het was om te testen? Ik dacht dat je dat vaker deed.
Hattem, dat is vlakbij Zwolle. Ik ga liever naar Holtenquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef Assiej het volgende:
zover zit je toch niet van Konijn af?...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:20 schreef Redbaron het volgende:
alleen foto's als jij net uit de douche komt hoor
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
rulerofdeath
Samzz
TheGirlNextDoor
Drizzt_DoUrden
ReMcOrE
MarkoAlmelo
Panzerknacker666
Robinhoo
Redbaron
norich
haakon
Mdrop
Ratelslangetje
Oldenzaal
Blawh
ACT-F
Assiej
Rikketik
Bob-B
MinderMutsig
Fems
STTSJT
Jojoortje
skippy22
Daywalk3r
Chr1st1aan
Seam
Rumille
Isdatzo
Roycoooooo
LudoSanders
bambino
amvrosios
Paaskonijn
zarGon
Olep
Intelligence
porsche1
omearos
tong80
Lamzak_
Kreator
Biogarde
JJH
Dribbel_
Paul
remlof
LilDutchPrincess
Dj_Day-V
rubbereend
Meestal De Zon of De Wienerstube. Bij De Ster en Cocktails & Dreams heel af en toe. En héél zelden Tapperij of De Smidse. Sindskort is er een nieuwe loungebar geopend, misschien die maar eens keer checken. Maar een vreetschuur die nog open is na 24:00 hebben ze weer nietquote:Op zondag 19 september 2010 00:50 schreef Redbaron het volgende:
dan muj vretn....
ga jij altijd naar de tapperij of de ster?
hehe hier is t na 2u dicht geloof ik...quote:Op zondag 19 september 2010 01:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Meestal De Zon of De Wienerstube. Bij De Ster en Cocktails & Dreams heel af en toe. En héél zelden Tapperij of De Smidse. Sindskort is er een nieuwe loungebar geopend, misschien die maar eens keer checken. Maar een vreetschuur die nog open is na 24:00 hebben ze weer niet
4e !quote:
Kusje terug, Myra!quote:
Welkom in Tukkerlandquote:Op zondag 19 september 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
Dit was een eenmalig bezoekje hoor.Ik ben geen Tukker.
Oale neukerdquote:Op zondag 19 september 2010 01:25 schreef Redbaron het volgende:
als je geyl bent ben je gewoon welkom hoor
quote:
Schattekequote:Op zondag 19 september 2010 02:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heu, net terug, oldenzaal afgebroken
Buk maar eens ff lekker jongenquote:
Slopertquote:Op zondag 19 september 2010 02:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heu, net terug, oldenzaal afgebroken
done!quote:Op zondag 19 september 2010 02:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Buk maar eens ff lekker jongen
berghuizen will never be the same againquote:
Niet dat het veel was, maar nu is het al helemaal niets meerquote:Op zondag 19 september 2010 02:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
berghuizen will never be the same again
Gecondoleerdquote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Mdrop het volgende:
Middag , VIP kaarten voor Heracles - FC Twente!
Ja, wel okequote:Op zondag 19 september 2010 11:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen TukkertjesHai Nath
Hoe is 't met jou?
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Whehe![]()
Naja verliesen van fc twente is geen schande...
Lekker hypocrietquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Even quoten voor het nageslacht, kutzebra!
Post dit meteen op het Heracles supportersforumquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:Even quoten voor het nageslacht, kutzebra!
Deed ik eerst daar ja, maar toch maar een editje gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 13:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Post dit meteen op het Heracles supportersforum
quote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed ik eerst daar ja, maar toch maar een editje gedaan
In de tussentijd zal het wel 30x gequote zijnquote:Op zondag 19 september 2010 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deed ik eerst daar ja, maar toch maar een editje gedaan
quote:Op zondag 19 september 2010 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens last.fm luisteren Henrike en ik nagenoeg dezelfde muziek
daar gaat je imago van metalheadquote:Op zondag 19 september 2010 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens last.fm luisteren Henrike en ik nagenoeg dezelfde muziek
Neuquote:Op zondag 19 september 2010 14:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
daar gaat je imago van metalhead
quote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Mdrop het volgende:
Middag , VIP kaarten voor Heracles - FC Twente!
Dat zal toch wel gebeuren mocht het zover komenquote:Op zondag 19 september 2010 14:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
!
TIP: Ga niet juichten als twente scoort.
Oke.sterkte alvastquote:Op zondag 19 september 2010 14:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zal toch wel gebeuren mocht het zover komen.
Dat seizoen ervoor nietquote:Op zondag 19 september 2010 14:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook goed dus waarom nu niet?
quote:Op zondag 19 september 2010 17:02 schreef ACT-F het volgende:
Ben ik weer. Mooie foto's maakt de nieuwe lens![]()
Ik heb ook nog een naaktfoto van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2010 17:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een naaktfoto van jou
Dat kan niet want dat heb ik nooit gemaakt of laten makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
KUTZEBRA!quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 18:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha
Slecht van heracles.. 0-0 thuis spelen.
Hebben we ook nooit beweerdquote:Op zondag 19 september 2010 18:44 schreef Redbaron het volgende:
hehe Twente nog lang geen eckte eckte topclub!
Omdat we vaker van Heracles winnen dan verliezenquote:Op zondag 19 september 2010 19:10 schreef Redbaron het volgende:
maar wel denken FF te winnen van Heracles...
twente gaat altijd over hera heen, laat ze maar bukkenquote:Op zondag 19 september 2010 19:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En vooral in de 2e helft moest Twente DIK over Heracles gaan. aangezien ze maar tegen 10 man speelden.
heel de wedstrijd niet eens gezienquote:Op zondag 19 september 2010 19:29 schreef Redbaron het volgende:
heuj alltime voetbalkenner Sander isser ook
En als ze niet willen bukken moeten ze buigen voor hun meerdere.quote:Op zondag 19 september 2010 19:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
twente gaat altijd over hera heen, laat ze maar bukken
Als je ergens tussen het publiek hebt gestaan sta je er misschien opquote:Op zondag 19 september 2010 19:49 schreef Assiej het volgende:![]()
nog plaatjes geschoten of kon je me niet vinden?
quote:Op zondag 19 september 2010 19:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je ergens tussen het publiek hebt gestaan sta je er misschien op
quote:Op maandag 20 september 2010 08:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Markoje was vol in beeld gisteren toen je bier haalde @ Polman
boehoeequote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, regen, bende, en auto's die niet doorrijden, welkom in Almelo.
Vast in de Schelfhorstquote:Op maandag 20 september 2010 08:36 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, regen, bende, en auto's die niet doorrijden, welkom in Almelo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |