Bami met SATESTOKJES VAN ELITE SNACKSquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmmm, vanavond bami met saté en ei of aardappelschijfjes met hamburger en een berg sla?
HHAHA tis Grunnings En geen fries!quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Friesland topic is een deur verder
Ga dan nar t Grunntopic, gekquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:27 schreef gerard96 het volgende:
[..]
HHAHA tis Grunnings En geen fries!
Wat dacht je van Knollen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb uitnodigingen voor de Military in Boekelo op zaterdag 16 oktober. Wat valt er op zo'n crosscountry te beleven (afgezien van het zuipen wat overal kan)?
Op een knollenveld zekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:34 schreef Assiej het volgende:
Wat dacht je van Knollen?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb uitnodigingen voor de Military in Boekelo op zaterdag 16 oktober. Wat valt er op zo'n crosscountry te beleven (afgezien van het zuipen wat overal kan)?
Neuh, gewoon een uitnodiging. Maar foto's maken kan altijd nogquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:38 schreef Assiej het volgende:
Wat mot je daar doen dan? Foto's maken of ?
Een aanrader dus? Jij gaat ook begrijp ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:41 schreef Samzz het volgende:
Wat denk je zelfDe cross
![]()
Verder zijn er verschillende stands, paardenspullen, maar ook hot tubs, kleding enz. Wel veel erg duur spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |