Ik zou het wel kunnen waarderen, mensen kunnen veranderen en zeker in 3 jaar. Het is toch super dat diegene het blijkbaar ook dwars zit?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:48 schreef samen1 het volgende:
Stel je bent ooit uit elkaar gegaan en je ex heeft zich toen heel naar gedragen. Vervolgens ben je doorgegaan met je leven maar nooit vergeten wat er is gebeurd.
Zou je het kunnen waarderen als de ex na 3 jaar zijn excuses zou aanbieden over wat er is gebeurd 3 jaar geleden? Of zou je zoiets hebben van rot op, steek de excuses in je reet.
Eigenlijk heb je hier helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:49 schreef Veritas-1 het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen waarderen, mensen kunnen veranderen en zeker in 3 jaar. Het is toch super dat diegene het blijkbaar ook dwars zit?
Je biedt je excuses aan maar eigenlijk wil je excuses van hem?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef samen1 het volgende:
^ehm minder erge dingen dan dat hij heeft gedaan. Het zat me heel erg dwars dus heb een mail gestuurd met daarin excuses (heb geen telefoon nr meer)..maar niks gehoord..ik had gehoopt dat hij nu ook wel zijn excuses zou aanbieden zodat ik het kan afsluiten.
Waar deed je dat voor?? Om zelf je excuses aan te bieden of om van hem een excuse te ontvangen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef samen1 het volgende:
^ehm minder erge dingen dan dat hij heeft gedaan. Het zat me heel erg dwars dus heb een mail gestuurd met daarin excuses (heb geen telefoon nr meer)..maar niks gehoord..ik had gehoopt dat hij nu ook wel zijn excuses zou aanbieden zodat ik het kan afsluiten.
ik kan de soort relatie die ze hebben gehad wel ongeveer raden uit deze actiequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Je biedt je excuses aan maar eigenlijk wil je excuses van hem?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef VeerEli het volgende:
Het ligt eraan. Mijn 1e vriendje heeft me extreem veel gestoorde shit geflikt en die is toen ik 18 werd ( 3/4 jaar na verkering, I know, klinkt stom, maar hij was 19 toen ik 13 was en spoorde van geen kanten) kwam hij aan met een excuses en beweerde dat hij begreep wat voor erge dingen hij allemaal gedaan had enz.
Maar ik geloofde hem niet omdat ik niet geloof dat een gestoord iemand kan veranderen zonder professionele hulp.
Maar als een ander ex vriendje zijn excuses aan zou bieden voor iets zou me dat niet boeien eigenlijk.
Excuses die rijkelijk laat komen daar heb je echt niks aan. Leuk dat die ex haar/zijn schuldgevoel kwijt wilt, maar dat is hun eigen probleem, val mij er niet meer lastig mee, je haalt enkel uit zeer boven.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:48 schreef samen1 het volgende:
Stel je bent ooit uit elkaar gegaan en je ex heeft zich toen heel naar gedragen. Vervolgens ben je doorgegaan met je leven maar nooit vergeten wat er is gebeurd.
Zou je het kunnen waarderen als de ex na 3 jaar zijn excuses zou aanbieden over wat er is gebeurd 3 jaar geleden? Of zou je zoiets hebben van rot op, steek de excuses in je reet.
Dit dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef Stali het volgende:
Je biedt je excuses aan maar eigenlijk wil je excuses van hem?
Ben je zelf wel doorgegaan met je leven en zijn je intenties wel zuiver? Wat als hij zijn excuses ook aanbiedt, is het dan klaar?quote:Op maandag 20 september 2010 14:26 schreef samen1 het volgende:
Hmm dank voor alle reacties. Ik merk dat de meningen nogal verdeeld zijn. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb ondanks dat sommige mensen vinden dat het not done is om dit te doen en er iets terug van te verwachten. Tuurlijk had ik gehoopt dat hij mijn mail zou kunnen waarderen en ook een stap mijn richting op zou zetten en zich zou verontschuldigen voor wat hij gedaan heeft omdat ik daar mijn inziens wel recht op heb. Dat hij het vervolgens niet doet of het me niet gunt dat kan ik hem natuurlijk niet afdwingen. Maar ik weet in elk geval genoeg als ik niks van hem hoor. Ik interpreteer het dan dat hij nog steeds zijn eigen fouten niet inziet en dat zegt genoeg.
Ik ben wel doorgegaan met mijn leven ja. Ben nu ook heel erg gelukkig, maar het voelde toch een beetje incompleet. We hadden een leuke relatie en dan te bedenken hoe het is afgelopen, dat strookte niet met hoe ik het zou willen. Ik heb een mooie tijd met hem gehad en wilde proberen om het ook op een mooie manier af te sluiten. En als hij zijn excuses zou aanbieden dan zou het inderdaad klaar zijn, dan zou ik erkenning krijgen voor wat hij mij heeft aangedaan en dat zou veel voor me betekenen.quote:Op maandag 20 september 2010 14:31 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ben je zelf wel doorgegaan met je leven en zijn je intenties wel zuiver? Wat als hij zijn excuses ook aanbiedt, is het dan klaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |