abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86542017
Stel je bent ooit uit elkaar gegaan en je ex heeft zich toen heel naar gedragen. Vervolgens ben je doorgegaan met je leven maar nooit vergeten wat er is gebeurd.

Zou je het kunnen waarderen als de ex na 3 jaar zijn excuses zou aanbieden over wat er is gebeurd 3 jaar geleden? Of zou je zoiets hebben van rot op, steek de excuses in je reet.
pi_86542051
Ja en nee.
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_86542071
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:48 schreef samen1 het volgende:
Stel je bent ooit uit elkaar gegaan en je ex heeft zich toen heel naar gedragen. Vervolgens ben je doorgegaan met je leven maar nooit vergeten wat er is gebeurd.

Zou je het kunnen waarderen als de ex na 3 jaar zijn excuses zou aanbieden over wat er is gebeurd 3 jaar geleden? Of zou je zoiets hebben van rot op, steek de excuses in je reet.
Ik zou het wel kunnen waarderen, mensen kunnen veranderen en zeker in 3 jaar. Het is toch super dat diegene het blijkbaar ook dwars zit?
pi_86542112
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Ja en nee.
Care to elaborate?
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:52:03 #5
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_86542135
Wat heb je gedaan? :D
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_86542207
^ehm minder erge dingen dan dat hij heeft gedaan. Het zat me heel erg dwars dus heb een mail gestuurd met daarin excuses (heb geen telefoon nr meer)..maar niks gehoord..ik had gehoopt dat hij nu ook wel zijn excuses zou aanbieden zodat ik het kan afsluiten.
pi_86542279
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:49 schreef Veritas-1 het volgende:

[..]

Ik zou het wel kunnen waarderen, mensen kunnen veranderen en zeker in 3 jaar. Het is toch super dat diegene het blijkbaar ook dwars zit?
Eigenlijk heb je hier helemaal gelijk in.

Maar ik heb weer iemand gekend die zoiets ergs gedaan heeft dat ik excuses nooit zal accepteren.
Wil er echt nooit meer iets mee te maken hebben.

Daarom denk ik dat het wel belangrijk is wat diegene uitgespookt heeft en ieder mens reageert ook weer anders.
pi_86542311
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef samen1 het volgende:
^ehm minder erge dingen dan dat hij heeft gedaan. Het zat me heel erg dwars dus heb een mail gestuurd met daarin excuses (heb geen telefoon nr meer)..maar niks gehoord..ik had gehoopt dat hij nu ook wel zijn excuses zou aanbieden zodat ik het kan afsluiten.
Je biedt je excuses aan maar eigenlijk wil je excuses van hem?
  vrijdag 17 september 2010 @ 16:57:24 #9
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_86542328
Het ligt eraan. Mijn 1e vriendje heeft me extreem veel gestoorde shit geflikt en die is toen ik 18 werd ( 3/4 jaar na verkering, I know, klinkt stom, maar hij was 19 toen ik 13 was en spoorde van geen kanten) kwam hij aan met een excuses en beweerde dat hij begreep wat voor erge dingen hij allemaal gedaan had enz.
Maar ik geloofde hem niet omdat ik niet geloof dat een gestoord iemand kan veranderen zonder professionele hulp.
Maar als een ander ex vriendje zijn excuses aan zou bieden voor iets zou me dat niet boeien eigenlijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_86542359
Het ligt er aan wat er gebeurd is, soms slepen dingen zo lang of zijn ze de fatsoensnorm zover overschreden, dat een simpel excuusje echt niet voldoende is.
Dan kun je het beste gewoon elkaar maar met rust laten en verdergaan met je leven, hoe eenvoudig dat ook klinkt.
this bitch bites
pi_86542837
Doen zou ik zeggen. Ben het wel eens met bovenstaande dat soms sorry niet genoeg is maar het is in ieder geval iets.Ik zou het alleen niet doen als je er wat van terug verwacht.

-edit- lees nu dat je zijn excuses verwacht. No go. Niet doen dus. Hij heeft 3 jaar lang zn excuses niet aangeboden en dan wil jij het doen zodat hij het terug kan doen? Wat verwacht je nou? Tijd om het los te laten zou ik zeggen.
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:14:05 #12
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86542947
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:53 schreef samen1 het volgende:
Waar deed je dat voor?? Om zelf je excuses aan te bieden of om van hem een excuse te ontvangen?
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:19:19 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86543131
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef Stali het volgende:

[..]

ik kan de soort relatie die ze hebben gehad wel ongeveer raden uit deze actie :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 17 september 2010 @ 17:40:12 #14
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_86543757
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:57 schreef VeerEli het volgende:
Het ligt eraan. Mijn 1e vriendje heeft me extreem veel gestoorde shit geflikt en die is toen ik 18 werd ( 3/4 jaar na verkering, I know, klinkt stom, maar hij was 19 toen ik 13 was en spoorde van geen kanten) kwam hij aan met een excuses en beweerde dat hij begreep wat voor erge dingen hij allemaal gedaan had enz.
Maar ik geloofde hem niet omdat ik niet geloof dat een gestoord iemand kan veranderen zonder professionele hulp.
Maar als een ander ex vriendje zijn excuses aan zou bieden voor iets zou me dat niet boeien eigenlijk.
O+
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:02:50 #15
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_86544466
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:48 schreef samen1 het volgende:

Excuses die rijkelijk laat komen daar heb je echt niks aan. Leuk dat die ex haar/zijn schuldgevoel kwijt wilt, maar dat is hun eigen probleem, val mij er niet meer lastig mee, je haalt enkel uit zeer boven.

[edit] En jouw actie is echt... vreemd. vrouwen :|W
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:11:55 #16
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_86544749
Eerlijk gezegd snap ik niet zo veel van je actie. Deed je dit net na het uitgaan.....dan kan ik me er nog iets bij voorstellen maar NA DRIE JAAR !!!....pffff Als een ex dat bij bij zou doen zou ik de mail/brief lachend de prullenbak in kieperen.
En dan nog, je deed t met een foute reden, je wilde enkel het excuus van je ex....en die krijg je niet ( zou je van mij ook niet gekregen hebben )
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_86552207
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef Stali het volgende:
Dit dus :D
pi_86566511
Ik zou lachen. Waarschijnlijk is diegene wanhopig geworden :')
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_86635914
Hmm dank voor alle reacties. Ik merk dat de meningen nogal verdeeld zijn. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb ondanks dat sommige mensen vinden dat het not done is om dit te doen en er iets terug van te verwachten. Tuurlijk had ik gehoopt dat hij mijn mail zou kunnen waarderen en ook een stap mijn richting op zou zetten en zich zou verontschuldigen voor wat hij gedaan heeft omdat ik daar mijn inziens wel recht op heb. Dat hij het vervolgens niet doet of het me niet gunt dat kan ik hem natuurlijk niet afdwingen. Maar ik weet in elk geval genoeg als ik niks van hem hoor. Ik interpreteer het dan dat hij nog steeds zijn eigen fouten niet inziet en dat zegt genoeg.
pi_86636107
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:26 schreef samen1 het volgende:
Hmm dank voor alle reacties. Ik merk dat de meningen nogal verdeeld zijn. Ik ben toch blij dat ik het gedaan heb ondanks dat sommige mensen vinden dat het not done is om dit te doen en er iets terug van te verwachten. Tuurlijk had ik gehoopt dat hij mijn mail zou kunnen waarderen en ook een stap mijn richting op zou zetten en zich zou verontschuldigen voor wat hij gedaan heeft omdat ik daar mijn inziens wel recht op heb. Dat hij het vervolgens niet doet of het me niet gunt dat kan ik hem natuurlijk niet afdwingen. Maar ik weet in elk geval genoeg als ik niks van hem hoor. Ik interpreteer het dan dat hij nog steeds zijn eigen fouten niet inziet en dat zegt genoeg.
Ben je zelf wel doorgegaan met je leven en zijn je intenties wel zuiver? Wat als hij zijn excuses ook aanbiedt, is het dan klaar?
pi_86636372
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:31 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Ben je zelf wel doorgegaan met je leven en zijn je intenties wel zuiver? Wat als hij zijn excuses ook aanbiedt, is het dan klaar?
Ik ben wel doorgegaan met mijn leven ja. Ben nu ook heel erg gelukkig, maar het voelde toch een beetje incompleet. We hadden een leuke relatie en dan te bedenken hoe het is afgelopen, dat strookte niet met hoe ik het zou willen. Ik heb een mooie tijd met hem gehad en wilde proberen om het ook op een mooie manier af te sluiten. En als hij zijn excuses zou aanbieden dan zou het inderdaad klaar zijn, dan zou ik erkenning krijgen voor wat hij mij heeft aangedaan en dat zou veel voor me betekenen.

Maar goed, misschien verwacht ik gewoon teveel. Hoe dan ook, niet geschoten is altijd mis.
  maandag 20 september 2010 @ 15:26:08 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86638103
Ik zou het wel waarderen, ja. Ik denk dat ik in vrijwel alle gevallen een excuse zal waarderen. Dat betekent natuurlijk niet dat ik opeens vrienden wil worden met die persoon of veel met hem of haar omgaan, maar ik zou het wel waarderen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 20 september 2010 @ 15:47:39 #23
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_86638910
Natuurlijk moet je dat waarderen!

een excuus is altijd netter als het gewoon negeren. en dat betekend ook dat hij/zij er na 3 jaar nog steeds mee zit/ spijt van heeft van wat er toen gebeurd is ;)
  maandag 20 september 2010 @ 15:58:12 #24
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86639324
Als je er na een aantal jaar nog mee rondloopt wordt het tijd voor een psycholoog.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86640088
Gewoon aanvaarden!
Huehue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')