ik beweer nergens dat foto's die niet van een dslr komen, ook altijd minder zijn hèquote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
Foonfoto en bewerkt op LT, dus niet zo mooi als met een DSLR
[ afbeelding ]
Herome WIC Canberra met MO Disco Mix
Toffe combi!!!quote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Idd!quote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Als je op of strak tegen je nagelriemen lakt staat dat nogal lelijk, ik probeer er ook altijd net een stukje vandaan te blijven...
quote:Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Bubeltje: volg je een cursus manicuren?Cool! Mooi dat Diva geneva lakje.
quote:Op zondag 19 september 2010 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
Als je op of strak tegen je nagelriemen lakt staat dat nogal lelijk, ik probeer er ook altijd net een stukje vandaan te blijven...
Klinkt leuk! Succes ermee!quote:Op zondag 19 september 2010 16:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
nagelstyliste nog een halve les manicuren en dan tentamen daarna beginnen we met gel
wauwieee!quote:Op zondag 19 september 2010 14:26 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Stempellak veegt sowieso erg snel uit hoor, hoeft niet per se aan "niet droog" te liggen. Maar wel mooie gelukt zegquote:Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Lips het volgende:
Ik sta in de OP voor de eerste keer
Afgelopen weekend geprobeerd voor het eerst te stempelen. Ging op zich goed alleen blijkbaar waren de stempels toch niet helemaal droog toen ik met topcoat aan kwam zetten
Onderlaag is Eyeko Vintage Polish, stempels en stempellak zijn van Essence en topcoat is een glitterlakje van Essence (geleend van m'n nichtje van 11)
[ afbeelding ]
Me likey!quote:Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Lips het volgende:
Afgelopen weekend geprobeerd voor het eerst te stempelen. Ging op zich goed alleen blijkbaar waren de stempels toch niet helemaal droog toen ik met topcoat aan kwam zetten
Onderlaag is Eyeko Vintage Polish, stempels en stempellak zijn van Essence en topcoat is een glitterlakje van Essence (geleend van m'n nichtje van 11)
[ afbeelding ]
Wat lief zoquote:Op zondag 19 september 2010 21:27 schreef Lips het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je met paint lelijke witte randen had getekendquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
De belachelijke studio nails stickers na een nachtje slapen en douchen
[ afbeelding ]
ze zagen er zo trouwens al grotendeels uit vóór het douchen
quote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
oooohquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, zo zag het er bij mij ook uitquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
droom jij ook al van de p2 crackpolish?quote:Op maandag 20 september 2010 12:01 schreef bibi het volgende:
[..]
Yep, zo zag het er bij mij ook uitLeuk design, maar slechte uitwerking.
[ afbeelding ]
Hebben jullie die onderwegquote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
droom jij ook al van de p2 crackpolish?
Naja, die dingen kosten ¤1.99. denk niet dat ze dat gaan compenserenquote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik zou de foto opsturen naar de fabrikant als ik jou was, misschien word je nog gecompenseerd voor dit drama...
Wie wat waar!quote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebben jullie die onderweg? Ik heb namelijk een leveranciertje gevonden
.
nee, we gaan ze halenquote:Op maandag 20 september 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebben jullie die onderweg? Ik heb namelijk een leveranciertje gevonden
.
Check ff het ruiltopicquote:Op maandag 20 september 2010 12:29 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wie wat waar!Ik kan ze maar nergens vinden.
[ afbeelding ]
niet de JP versiequote:Op maandag 20 september 2010 13:42 schreef mirannie het volgende:
Staat Tapestry niet gewoon nog op TD?
Oh jee, zie het nu idd. Dan wens ik je veel succes met de zoektocht. TIP: zoek op eBay.com (en dus niet .nl) en vraag de verkopers om een uitzondering qua verzenden.quote:
Oohquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef Ainnir het volgende:
Mooie lakjes weer dames! Blauw & paars![]()
![]()
Net voor het eerst La Boheme geprobeerd, stom dat ik zo lang gewacht heb!![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Waar doe je die cursus/opleiding? Ik wil het ook gaan doen dus ervaringen zijn zeer welkomquote:Op zondag 19 september 2010 16:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
nagelstyliste nog een halve les manicuren en dan tentamen daarna beginnen we met gel
http://www.esthetica.nl/home.htmlquote:Op maandag 20 september 2010 14:18 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Waar doe je die cursus/opleiding? Ik wil het ook gaan doen dus ervaringen zijn zeer welkom
Oh really? Ik heb er wel eens van gehoord maar ik woon in de Hoekse Waard en vraag me dan af of het wel de moeite waard is om steeds naar Breda te reizen. Het is niet suuuuperrrr ver weg maar het kan dichterbij, zeg maarquote:Op maandag 20 september 2010 14:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.esthetica.nl/home.html
Lerares isde organisatie is rommelig
Ja dat zou wel makkelijk zijn iddquote:Op maandag 20 september 2010 14:30 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Oh really? Ik heb er wel eens van gehoord maar ik woon in de Hoekse Waard en vraag me dan af of het wel de moeite waard is om steeds naar Breda te reizen. Het is niet suuuuperrrr ver weg maar het kan dichterbij, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |