quote:
3 acteurs en 1 actricequote:
Juist.quote:
Nog meer juist.quote:
quote:
Hij krijgt twee punten, dit is het dubbele punten topic, want tiende topic.quote:
Lees de OP nog eens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij hoort geen punten meer te scoren
De vraag kwam nog uit het vorige topicquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hij krijgt twee punten, dit is het dubbele punten topic, want tiende topic.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De vraag kwam nog uit het vorige topic
Hey, niet mijn punten verpesten!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De vraag kwam nog uit het vorige topic
nieuwe vraag graagquote:
Ook primaquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:06 schreef Gillingham het volgende:
Mag je ook een naam en van twee de films?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:08 schreef Gillingham het volgende:
Ikiru
Shichinin no Samurai
Stray Dog
Ningen no Joken I
Ningen no Joken II
Ningen no Joken III
Akahige
Throne of Blood
Rashomon
The Hidden Fortress
Twilight Samurai?
(Toshiro Mifune)
Dat dacht ik wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm... dan kende ik die tweede wel
Idd had bijna een Ikiru-plaatje gepost. Moest bij de Ningen no Joken trilogie nog denken aan een beste trilogie toernooi op fok, daardoor heb ik ze gekekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:18 schreef Gillingham het volgende:
Was trouwens een typische Sol-vraag.![]()
Die had makkelijk het dubbele kunnen doen.
Drie namen en van ieder drie titels graag. 9 titels dus
[ afbeelding ]
Dit is ook een recycle-vraagquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:18 schreef Gillingham het volgende:
Was trouwens een typische Sol-vraag.![]()
Die had makkelijk het dubbele kunnen doen.
Drie namen en van ieder drie titels graag. 9 titels dus
[ afbeelding ]
Helemaal goed tot nu toe. De andere is bekender bij het groter publiek dan Melville, Godard en Truffaut.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Truffaut: Fahrenheit 451, A Band Apart, The 400 Blows
Godard: Alphaville, Week-End, Breathless
Die andere is Melville?
Zeker weten.quote:
Toch klopt die. Ik doelde echter op die andere regisseur wat betreft bekender.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Louis Malle? al lijkt me die niet bekender...
Je hebt ze alle vier gespot, knap.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
Of is dat Polanski rechts?
Rosemary's Baby
The Tenant
The Ghost Writer
Was alweer een tijdje geleden, excuses voor de vertraging!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:24 schreef Patch het volgende:
@Fluffy:
Zet je even een link van dit topic in je laatste post van het vorige topic & een linkje in de OP naar ons SlowChat-topic?
Daar was ik al bang voor...quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die 8 titels kloppen allemaal.
Het is een van zijn vroege films, ver voordat hij wereldberoemd werd met The Godfather.
Honderd Mogelijkhedenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alleen het 2 cijferige getal nog erachter.
Minder dan 100quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:53 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Honderd Mogelijkheden
Dementia 70
quote:
Heb ik niet nr 5?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:12 schreef Gillingham het volgende:
Heb een trage computer...
[..]
Juist.
Andere mogelijkheden waren o.a. The Man Who Fell to Earth en The Last Temptation of Christ.
Intre +2
31 Bronson
30 ThaTim
28 The_Substitute
25 Kleurdoos
20 FireFox1
19 Patch
17 SamuelofSEK
12 Gillingham
11 Dragonfodder
11 Sequencial
11 InTrePidIvity
8 Asap
7 Flitspaal
7 Hornage
5 Hulkio
4 Mainport
3 ShaoliN
2 DeParo
2 lamers
2 tombolafan
2 Loodje
2 7eVeNL
1 PintuR
1 icemotion
1 roi
1 Fluffy_Augurk
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ik denk dat ik deze maar voor de godfather fans laat. Het zou me al verbazen als ik er twee weet
Prachtig gemaakte films, fantastisch geacteerd, maar ik ken behalve vito, michael en tom hagen verder geen namen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
. Geen liefhebber van de trilogie?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Prachtig gemaakte films, fantastisch geacteerd, maar ik ken behalve vito, michael en tom hagen verder geen namen.
Zucht. Heb ik er daarom zoveel tijd aanbesteed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah naja een van die daaronder danZie je ik moet me niet met deze vraag bemoeien
Sorryquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zucht. Heb ik er daarom zoveel tijd aanbesteed?
Hé, ik probeer 'tquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Neen. Kijk eens naar die oranje lijn.
quote:
Is het anders een idee dat ik even een andere vraag stel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hé, ik probeer 't![]()
Die andere broer was fredo, maar anderen mogen ze plaatsen...ben kleurenblind vandaag
Nee, vast een sterke man achter zichquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wauw.
Kijk heren, een dame met smaak.
nee, die kent de films niet eensquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, vast een sterke man achter zich
Wat doe ik dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en nu de rest nog ;')
help eens mee dudes
Nou, je had hem wel goed. Maar kleurdoos had die al geraden. Sorry had ik moeten zeggen. Maar die hoort daar inderdaad.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef Gillingham het volgende:
Hoe kan 2. niet Tom Hagen zijn?
Volgens mij snap ik dus stamboom ook niet helemaal...
Ik zat een regel te laag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef The_Substitute het volgende:
Geef haar wel punten, Bronson!
Inderdaad. Ernstig wat zij allemaal veroorzaken!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:47 schreef Gillingham het volgende:
Het gaat wel goed vandaag met die puntentelling. Eerst ik, dan Samuel en nu kleurdoos die de fout in gaat.
Niet onoverkomelijk natuurlijk.
Ahem...moet ik even gaan spitten in een van de vorige topicsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef Bronson het volgende:
[..]
Inderdaad. Ernstig wat zij allemaal veroorzaken!
Nou inderdaad! Het is een complot zeg ik je.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ahem...moet ik even gaan spitten in een van de vorige topics
Ik herinner me wat nl.
eind topic 6, begin 7![]()
![]()
Zo, Gillingham en jij proberen mij een beetje tegen te werken? 't Zal je niet lukken hoor je!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Het is een complot zeg ik je.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
1 cameron Diaz
*Very Bad Things
*Vanilla sky
*any given sunday
2 Al Pacino
*serpico
*donnie brasco
*dog day afternoon
3 whoopi goldberg
*sisteract
* The player
*made in america
4 Sam Raimi
*spiderman
*a simple plan
*The evil dead
5 Don Cheadle
*The Family Man
*Oceans eleven
*mission to mars
6 Ridley Scott
*Black rain
*Gladiator
*Bladerunner
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
5 Don Cheadle
*The Family Man
*Oceans eleven
*mission to mars
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:48 schreef Patch het volgende:
Aangezien dit een 2-punten-topic is, graag discussies, gesprekjes erg kort of niet houden.
Dat is zonde van de post en het topic gaat daardoor sneller voorbij.
Daarvoor hebben we een Slowchat-topic.
Nuttig, dat 2x neergooienquote:
laat? hoezo laat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[b]mannen
johnny depp - vanessa paradis
tom cruise - katie holmes
will smith - jada pinkett
marc Anthony - jennifer lopez
Tom hanks - rita wilson?
Joelcoen - francis mcdormand?
Antonio banderaz - melanie griffith
David Arquette - courtney cox
Brad pitt - angelina jolie
John travolta - kelly preston
koppelen maar
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:18 schreef Kleurdoos het volgende:
01.
02. pulp fiction
03. the untouchables
04.
05. Full Metal Jacket
06.
07. Groundhog Day?
08. Hellraiser
09.
10.
11. Godzilla
12. The Matrix
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
9. Field of Dreams?
10. Pirates of The Caribbean?maar wel een acteur uit potc
5 hebben we al kleurdoosquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
6. There's Something About Mary?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
1. Grease?maar muziek speelt ook een belangrijke rol in deze film
quote:
oopsquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
white=wide
Alleen 1 en 3 dus nog.
Ze is ook maar 3 minuten in deze film uit 2000 te zien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ken er niet zoveel met haar...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef The_Substitute het volgende:
Goodmorning Vietnam
Bicentennial Man![]()
Jakob's Ladder?
Awakenings![]()
Flubber![]()
Dead Poet's Society![]()
Good Will Hunting
Ms. Doubtfire
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:22 schreef FireFox1 het volgende:
Flubber
Goodmorning Vietnam
Ms. Doubtfire
Good Morning Vietnam
Good Will Hunting
Dead Poet Society
Bicenntennial man
One Hour PhotoIk zie nergens een blonde kortgewiekte en gebrilde Robin
Dat was de laatste jaquote:
jij had goodmorning vietnam 2xquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was de laatste ja![]()
Wist niet meer hoe de film heette
Goedemorgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
jij had goodmorning vietnam 2x
Elisha Cuthbertquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:12 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
wie is de dame op dit door mijzelf verminkte clowntjekansloosportret - + welke film + de naam van haar tegenspeler (hoofdrol)
you're no funquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Elisha Cuthbert
The Girl Next Door
Emile Hirsch
I Robot is goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
I van I-robot
S lijkt Kill Bill achtig ..alleen is er geen vervolg met een S he?
Heeft er nou iemand zitten editen? Ik zie Cars nergens staan als antwoordquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:31 schreef Patch het volgende:
Allemaal goed tot dusver, behalve A Bug's Life & Cars
ja sorry dat was ik (had cars (2e s dacht ik, maar had er offtopicgebrabbel bijgezet, daarbij dus per ongeluk ook cars weggeedit in de regel)quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heeft er nou iemand zitten editen? Ik zie Cars nergens staan als antwoord
Allemaal goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:59 schreef Kleurdoos het volgende:
G-
U-fight club
E-back to the future
S-sin city
S-
T-the matrix
H-
E-
S-shrek
E-Sweeney todd
M-
O-a clockwork orange
V-
I-I-robot
E-wall-e
S-psycho
Allemaal goed behalve Monsters Inc.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:02 schreef victorinox het volgende:
G =
U = Fight Club
E = Back to the Future
S = Sin City
S =
T = The Matrix
H =
E = Aliens
S = Shrek
E =
M = Monster's Inc.
O = A Clockwork Orange
V =
I = I-Robot
E = Wall-E
S =
Bewaar die maar als opstarter een keertjequote:Op zaterdag 18 september 2010 11:41 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik had in het vorige topic een punt verdient, en niet de kans gehad om een nieuwe vraag te stellen, dus hierbij!
Welke film + 2 acteurs
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:39 schreven victorinox & Kleurdoos het volgende:
3. Deep Blue Sea
4 Hollow Man
5. Spiderman 2
7. Waterworld
8. Blue Lagoon
9. Superman Returns![]()
10. Pirates of the Caribbean
11. The Mask
12 Trainspotting
quote:
Kleurdoos + 2quote:
Forum Opties | |