Jij hebt niet zo vaak een vibrator gezien zeker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, helaasch.
Sony move ziet er ook echt uit als een vibrator
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
OMG zo erg dat er nu gewoon dingen van ná mijn tijd zijn.
Ik ben oud
hahaaha nou zolang je het nog niet hebt over 'raambekleding' valt het wel mee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
OMG zo erg dat er nu gewoon dingen van ná mijn tijd zijn.
Ik ben oud
Benny vond het er anders ook op lijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo vaak een vibrator gezien zeker?
Laminaat? Plintjes? Schrootjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaaha nou zolang je het nog niet hebt over 'raambekleding' valt het wel mee.
Ik kan gewoon niet op de naam komen van die houten latjes, hoe heet het nou?
Dat was dus sarcastischquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Benny vond het er anders ook op lijken
Ik zat ook al te zoeken naar het lampje maar ik zie toch echt niets hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo vaak een vibrator gezien zeker?
pllnten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaaha nou zolang je het nog niet hebt over 'raambekleding' valt het wel mee.
Ik kan gewoon niet op de naam komen van die houten latjes, hoe heet het nou?
Ik denk hé... dat jij en Benny ongeveer evenveel vibrators hebben gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Benny vond het er anders ook op lijken
Luxaflex (al is het de merknaam)quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laminaat? Plintjes? Schrootjes?
En het woord 'raambekleding' is wel iets wat m'n moeder zou zeggen ja
Naar het lampje op je eigen vibrator?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken naar het lampje maar ik zie toch echt niets hoor
Ik ga dr niet eens op in goed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk hé... dat jij en Benny ongeveer evenveel vibrators hebben gezien
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Luxaflex (al is het de merknaam)
Ja, op die Sony toestand wel maar de meeste vibrators hebben geen licht nodig op de plek waar je ze gebruikt, al is het er donker...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar het lampje op je eigen vibrator?
Op de Sony move zit een heel groot lichtje
Zeg Benny hoeveel heb jij er gezien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk hé... dat jij en Benny ongeveer evenveel vibrators hebben gezien
Ik vind jou soms echt vermoeiendquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zijnn toch geen houten, kan ook uit ander materiaal bestaan
Echt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op die Sony toestand wel maar de meeste vibrators hebben geen licht nodig op de plek waar je ze gebruikt, al is het er donker...
alsof ik dat überhaupt telquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg Benny hoeveel heb jij er gezien?
Ik zei het alleen maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind jou soms echt vermoeiend
PGR wil graag wat licht om te zien of hij de goede kant op gaat. In 'Vrouwelijke orgasmes voor Dummies' stond 'Bij de venusheuvel rechtdoor, langs de clitoris, en volg dan de bordjes 'G-spot', maarja... moet je wel eerst die andere dingen vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op die Sony toestand wel maar de meeste vibrators hebben geen licht nodig op de plek waar je ze gebruikt, al is het er donker...
Nog hardleers ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zei het alleen maar.
Luxaflex is niet alleen van hout hoor.
Jalouzienquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Luxaflex (al is het de merknaam)
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zei het alleen maar.
Luxaflex is niet alleen van hout hoor.
Maar je hebt zo'n heel makkelijk stofdingquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog hardleers ook.
Maar goed, het begint hier te regenen.
Lamellen dan? Worden ook minder stoffig, want verticaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je hebt zo'n heel makkelijk stofding![]()
Ik vind het prettiger dan de gordijnen die ik nu heb met al die kattenharen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PGR wil graag wat licht om te zien of hij de goede kant op gaat. In 'Vrouwelijke orgasmes voor Dummies' stond 'Bij de venusheuvel rechtdoor, langs de clitoris, en volg dan de bordjes 'G-spot', maarja... moet je wel eerst die andere dingen vinden
Oh als de afwas toch eens af was!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde dat de afwas af was. Wat een berg.![]()
To zo.
Wat is er nou weer?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ll, je zegt zelf dat we er mee moesten kappen.
Nou begin je weer...
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die jongen is heul niet jaloers, hij vind het gewoon niet leuk als je haar naam hier noemt
En dan moet je nog wel echt goed rechtdoor gaan, anders beland je niet precies tussen die 2 (of eigenlijk 4) huidplooien.quote:
Ja godsamme, hij zegt die naam toch nietquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan moet je nog wel echt goed rechtdoor gaan, anders beland je niet precies tussen die 2 (of eigenlijk 4) huidplooien.
Its a tough job... but someone's gotta do it
Op mij ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt op mij over als een grapje...
Ik moest bijna lachen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
woordfopje met jaloezieen was dat
'quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op mij ook
Als ik elke keer als Ll mijn naam en "rammelen" in 1 post zet boos moet worden...
Je overdrijft nu echt een beetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben het echt nu fucking zat eigenlijk.
Hij of iemand anders begint er elke keer over, Ll doet het expres om het uit te lokken..
Ach houd toch op, je gaat er zelf toch ook over doorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Hij of iemand anders begint er elke keer over, Ll doet het expres om het uit te lokken..
Zet het nummer hier, er is vast wel iemand die het belt danquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh, in other news. Ik word net ge-WhatsApp'ed (of hoe noem je het als iemand je een berichtje stuurt cq 'pingt' via WhatsApp (soort sms/ping achtige App).
Maar ik ken het nummer niet, heb ook overal gezocht, maar ik heb het ook niet
Zo rete irritant! Ik wil weten wie het is. Maar terugsturen 'Ehh, wie ben jij?' staat ook zo domDan weet diegene meteen dat ik zijn/haar nummer ooit gewist heb ofzo
Nah, ik sta er wel om bekend dat ik nogal rammel jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
'
Oh , dat is een serieus iets?
Ik maakte vanochtend een opmerking over 'rammelen', not knowing
Maar jij haalt ook zijn quotes naar boven (net van een paar uur terug). Als je er niet op ingaat, dan is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
Oh rammelende Tombo ken ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zet het nummer hier, er is vast wel iemand die het belt dan![]()
[..]
Nah, ik sta er wel om bekend dat ik nogal rammel ja
Er is niet eens een andere tomboquote:
Proove itquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
En grapjes gaan toch over en weer. Ik word ook net even voor homo uitgemaakt en ik heb een gay username. So what, het tweede is ook gewoon zo (nee het eerste niet nee).
En zo worden er over iedereen weleens grapjes gemaakt. Je moet het allemaal niet zo serieus nemen zeg. We mogen dus nu niet alleen de naam niet meer noemen maar eigenlijk totaaaaaaal helemaal niks meer erover zeggen en geen enkel geintje maken over jou of iets wat jij leuk vind?
Hahahaaha! Scherpquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is niet eens een andere tombo
[..]
Proove it
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed, de zon is inmiddels weg en de regen is er weer
Okee, dat vind ik genoeg bewijsquote:
Ik kom even terug om te zeggen dat het nu miezert. Al een hele vooruitgang.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
Maar goed, de zon is inmiddels weg en de regen is er weer
Nee niks ervan. Nu gaan we het bewijzen ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, dat vind ik genoeg bewijs
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Hier hangt een grote boze donkere wolk boven mijn hoofd
Ben je naar de broekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom even terug om te zeggen dat het nu miezert. Al een hele vooruitgang.
To zo maar weer.
Met de afwas buiten gaan staan, om het schoon te miezerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kom even terug om te zeggen dat het nu miezert. Al een hele vooruitgang.
To zo maar weer.
Neequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw, zijn de hunnebillen nog een beetje in shape?
Okee, mn broek is uit, en nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niks ervan. Nu gaan we het bewijzen ook.
Dat rooie ding ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, mn broek is uit, en nu?
Hoi kleinequote:
Werd er bij jou ook meteen iets zacht?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben hier verkeerd. Excuseer
*gaat kijken waar de TAL SC is
eh?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben hier verkeerd. Excuseer
*gaat kijken waar de TAL SC is
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk de hele dag al... en soms laat hij wat water naar beneden vallen
Oh dat klinkt wel heel deprimerendquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk de hele dag al... en soms laat hij wat water naar beneden vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |