Jij hebt niet zo vaak een vibrator gezien zeker?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, helaasch.
Sony move ziet er ook echt uit als een vibrator
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
OMG zo erg dat er nu gewoon dingen van ná mijn tijd zijn.
Ik ben oud
hahaaha nou zolang je het nog niet hebt over 'raambekleding' valt het wel mee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
OMG zo erg dat er nu gewoon dingen van ná mijn tijd zijn.
Ik ben oud
Benny vond het er anders ook op lijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo vaak een vibrator gezien zeker?
Laminaat? Plintjes? Schrootjes?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaaha nou zolang je het nog niet hebt over 'raambekleding' valt het wel mee.
Ik kan gewoon niet op de naam komen van die houten latjes, hoe heet het nou?
Dat was dus sarcastischquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Benny vond het er anders ook op lijken
Ik zat ook al te zoeken naar het lampje maar ik zie toch echt niets hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo vaak een vibrator gezien zeker?
pllnten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaaha nou zolang je het nog niet hebt over 'raambekleding' valt het wel mee.
Ik kan gewoon niet op de naam komen van die houten latjes, hoe heet het nou?
Ik denk hé... dat jij en Benny ongeveer evenveel vibrators hebben gezienquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Benny vond het er anders ook op lijken
Luxaflex (al is het de merknaam)quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Laminaat? Plintjes? Schrootjes?
En het woord 'raambekleding' is wel iets wat m'n moeder zou zeggen ja
Naar het lampje op je eigen vibrator?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken naar het lampje maar ik zie toch echt niets hoor
Ik ga dr niet eens op in goed?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk hé... dat jij en Benny ongeveer evenveel vibrators hebben gezien
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Luxaflex (al is het de merknaam)
Ja, op die Sony toestand wel maar de meeste vibrators hebben geen licht nodig op de plek waar je ze gebruikt, al is het er donker...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar het lampje op je eigen vibrator?
Op de Sony move zit een heel groot lichtje
Zeg Benny hoeveel heb jij er gezien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk hé... dat jij en Benny ongeveer evenveel vibrators hebben gezien
Ik vind jou soms echt vermoeiendquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zijnn toch geen houten, kan ook uit ander materiaal bestaan
Echt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op die Sony toestand wel maar de meeste vibrators hebben geen licht nodig op de plek waar je ze gebruikt, al is het er donker...
alsof ik dat überhaupt telquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg Benny hoeveel heb jij er gezien?
Ik zei het alleen maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind jou soms echt vermoeiend
PGR wil graag wat licht om te zien of hij de goede kant op gaat. In 'Vrouwelijke orgasmes voor Dummies' stond 'Bij de venusheuvel rechtdoor, langs de clitoris, en volg dan de bordjes 'G-spot', maarja... moet je wel eerst die andere dingen vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op die Sony toestand wel maar de meeste vibrators hebben geen licht nodig op de plek waar je ze gebruikt, al is het er donker...
Nog hardleers ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zei het alleen maar.
Luxaflex is niet alleen van hout hoor.
Jalouzienquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Luxaflex (al is het de merknaam)
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zei het alleen maar.
Luxaflex is niet alleen van hout hoor.
Maar je hebt zo'n heel makkelijk stofdingquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog hardleers ook.
Maar goed, het begint hier te regenen.
Lamellen dan? Worden ook minder stoffig, want verticaalquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar je hebt zo'n heel makkelijk stofding![]()
Ik vind het prettiger dan de gordijnen die ik nu heb met al die kattenharen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PGR wil graag wat licht om te zien of hij de goede kant op gaat. In 'Vrouwelijke orgasmes voor Dummies' stond 'Bij de venusheuvel rechtdoor, langs de clitoris, en volg dan de bordjes 'G-spot', maarja... moet je wel eerst die andere dingen vinden
Oh als de afwas toch eens af was!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wilde dat de afwas af was. Wat een berg.![]()
To zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |